Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 22:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg gætter på han ikke arbejder indenfor narkobekæmpelse. det ville ellers være topmålet af hykleri.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Budha skrev:
hvis politiet ik var der hvem skulle så nakke pædofile gamle (fucking klamme ) svedige ulækre mænd som med et ondt sind stikker deres vamle ikke vasket pik op i en 8 årig pige der er bundet med lænker til et metal bord mens hun er splittravende nøgen mens han knepper hende til den lille stakkels pige ik kan gå

Det lyder fandeme frækt... sætter bare lige 18 ind i stedet for 8. :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
og hva så med de 8 årige der blir misbrugt af pædofile ( skal vi bare glemme dem og tænke på de lidt ældre )

Medlem

mine politi-venner er pisse flinke. Tilgengæld har jeg andre venner der er blevet slået og forulempet af betjente, så det er som med alt andet - man kan ikke skære mennesker over en kam; der er netop tale individer med hver deres personlighed. Politiet som ide er da god, og hvis din kammi er en guttermand hvad er så problemet?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

altså engang da jeg blev anholdt for noget inbrud så slog politi manden mig med hans lygte uden grund , og bagefter truede han mig med tæsk hvis jeg ikke lukkede røven . / edit: tror han havde en meget dårlig dag .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
politivold er der en del af i danmark... magtmisbrug !!!
jeg gik på efterskole med henrik denne artikel handler om http://politiken.dk/indland/article528638.ece
og jeg har flere kammerarter der blev behandlet fuldstændig utilstædligt under demonstrationerne for ungdomshuset.

og bare fordi han har en dårlig dag er det sku da fuldstændig forrykt at lade det gå ud over dig.

jeg siger ikke alle politimænd er svin, men der sku nogne psykopater imellem.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg fik et ordenligt blå mærke så det var ikke bare et lille dask til mig, nej han slog sku hårdt havde ondt i skulderen i 2 dage

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Budha skrev:
hvis politiet ik var der hvem skulle så nakke pædofile gamle (fucking klamme ) svedige ulækre mænd som med et ondt sind stikker deres vamle ikke vasket pik op i en 8 årig pige der er bundet med lænker til et metal bord mens hun er splittravende nøgen mens han knepper hende til den lille stakkels pige ik kan gå , MEN SÅ KOMMER panser brian der flækker hans kranie og smider ham i fængsel PÅ LIFETIME

Er der noget du gerne vil tale om?

Medlem

-Men du overlevede Budha... fantastisk!

0ntopic: Self er der også rarer pansere, fx brændte en vens opgang og det fik panserne til at tjekke om der var liv i lejligheden som indeholdt ret så mange svampegrows. Min ven var self meget nervøs, men da han fik brev fra dem var hans mængde nedskrevet til 99 g og han havde bare fået en bøde på 4000.
Så er der de psykotiske røvhuller der elsker at tæve løs på venstreorienterede unge mennesker, fordi de spiller så kloge, og ellers har en IQ som en dør. Bar en veninde hjem fra en demo efter en psykopat i uniform havde tildelt hende adskillige slag, fordi hun var så uheldig at falde. Der var jeg fandme klar til etnisk udrensning på de sinkerne i blåt, men problemet er heldigvis/uheldigvis mere kompliceret end det.
Det store problem er at det primært er retards der kommer i politiet, så man har lov at håbe at din ven bliver en forfriskende undtagelse.

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som andre også er inde på, så lad din ven selv vælge sin karriere... Faktisk mener jeg du er en dårlig ven hvis du forsøger at tale ham frem det fordi det ikke lige passer dig, det han har valgt...

Jeg har flere betjente i omgangkredsen, de fleste kender til de dunkle aspekter af mit liv og flere af dem kommer faktisk fra selvsamme omgangskreds; men fordi man foretager sig noget ulovligt af og til, er det ikke ensbetydende med betjente pludselig er mine svorne fjender - jeg ved flere af dem ikke gå af vejen for lidt cola mm til (private)fester en sjælden gang i mellem, de er blot mere diskrete end tidligere... men synes ikke det før dem til dårligere betjente eller bedre mennesker - de viser bare betjente også er mennesker...

Dermed sagt, så har en af dem ikke rigtig kunne tåle magten og blevet en rigtig idiot og har ved flere lejligheder siddet og pustet sig op og truet folk med anholdelser i privat selskab, når talen er faldet på noget ulovligt... men det siger vist mere om mennesket end betjenten.

Jeg har ikke selv haft den store clinch med politiet udover en enkelt anholdelse for hærværk (den klassiske med en kæmpe brandert og ødelagte ting) - jeg blev behandlet rigtig pænt, måtte afgive navn osv - blev sigtet og kørt pænt hjem... ikke nogen knippelsuppe og ingen benlås - men opførte mig også selv pænt overfor dem, det var jeg mig der havde dummet mig og dem som passede deres arbejde.
Jeg har også læst og set om de mange uheldige episoder med politiet og deres magtmisbrug; men ofte glemmer man at fortælle den del af historien hvor politiet godt ved uanset hvordan de bærer sig ad, så taget de balladen... enten gør de ikke nok eller også har de misbrugt deres magt - der er tale om folk, som sætter deres liv på spil for en ussel løn og ofte helt mangler den politiske rygdækning når de træder i karakter i ofte stressede situationer. Det er ikke svært at forstå det kan gå galt med de betingelser...
Jeg synes generelt politiet gør et godt job i forhold til mange andre lande, vi har ikke ret meget (synlig) korruption og det er trods alt sjældent folk ligefrem dør i politiets varetægt. Men der er ingen tvivl om der er brodne kar i politiet, som burde smides på porten med det samme - jeg har selv overvejet at søge ind, men opdagede for sent at man skal være under 30... Det er så tilgengæld knald i låget for jeg tror mange af problemerne skylde uerfarenhed og manglede livserfaring hos alt for unge betjente.

Så lad dog din ven blive betjent hvis han har lyst til det - er i gode venner bør det ikke ødelægge jeres venskab hvis i begge tager hensyn til omstændighederne... så håber vi andre at han viser sig at være en af de gode betjente :peace:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

da jeg og en ven blev busted sad mig og kammeraten på politistationen i 2 timer og blev afhørt uden socailforvaltningen , det var kun mig og en betjent og min kammerat sad i et andet rum, med en betjent hvor vi så blev afhørt i 2 timer, og da vi fortalte det til, ungdomskontakten fik politiet en ordenlig skidebalde og mig og min kammerat slap med en bøde på 300kr.for det indbrud vi havde lavet, hvor 1 af de to politi betjente havde truet med at give os bøder på over 2000kr. ved ik hvorfor han stod og råbte det ind i vores hoved men jeg var faktisk pisse ligeglad, for jeg havde en ide om at det egentlig ik er ham der bestemmer bødens størrelse.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
for mig lyder i til at være nogle snothvalpe, som godt kunne trænge til at blive rusket lidt i. jeg ville nok have gjort det samme.

Medlem

Til trådstarter..

Hvad er der galt med at han bliver politibetjent!? Hvordan ville Verden ikke se ud, uden politiet? Synes du er virkelig latterlig at høre på..

Som frugthat siger, lad ham blive hvad han vil, og så skal du tage dig sammen. Folk som ikke laver ballade, har jo heller ikke noget mod politiet. Det er kun personer, som har lavet noget lort, og er blever busted eller sådan noget. Synes kun det er godt, at en dreng i den alder, allerede nu, ved at han vil være betjent, så kan man da håbe på, at der blev en teenage-ballademager mindre..

[quote="Budha"]altså engang da jeg blev anholdt for noget inbrud så slog politi manden mig med hans lygte uden grund , og bagefter truede han mig med tæsk hvis jeg ikke lukkede røven . / edit: tror han havde en meget dårlig dag .[/quote]

Budha, man kan så diskutere hvem der er det største svin, dig eller politimanden? Det er heller ikke særlig pænt, at bryde ind, og stjæle andres ting vel!?

men selvfølgelig skal han ikke true dig, det er klart..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hejkarlåge skrev:

Skal man så bryde ind?

Medlem

Portuz skrev:
hejkarlåge skrev:

Skal man så bryde ind?

Læs dog hvad manden skriver inden du poster.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hurby skrev:
Portuz skrev:
hejkarlåge skrev:

Skal man så bryde ind?

Læs dog hvad manden skriver inden du poster.

Undskyld jeg prøver at nå frem til en pointe. Men når man nu har brudt ind og ordensmagten truer en, så ser jeg den kriminelle som synderen og derfor finder jeg det rimelig okay hvad politimanden foretog sig.

Medlem

har ingen forståelse for, at man hader politiet på den måde. Hvis man har gjort noget ulovligt, er man selv skyld i konsekvenserne. Mente bare, at politibetjenten ikke behøvede at true ham, men handle lidt mere professionelt.. Kan godt lide politiet, og er glad for at de er her, for hvordan ville verden ikke se ud??

Det er jo de personer, som bliver busted i et eller andet lort, som hader dem.. Så hvis de finder en fritidsinterresse, i stedet for at gå og smadre ting, og stjæle fra andre, kan det være at de begynder at synes om politiet, eftersom de ikke har nogen grund til at "gøre dem noget" så.. :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

hejkarlåge skrev:
Til trådstarter..

Hvad er der galt med at han bliver politibetjent!? Hvordan ville Verden ikke se ud, uden politiet? Synes du er virkelig latterlig at høre på..

Som frugthat siger, lad ham blive hvad han vil, og så skal du tage dig sammen. Folk som ikke laver ballade, har jo heller ikke noget mod politiet. Det er kun personer, som har lavet noget lort, og er blever busted eller sådan noget. Synes kun det er godt, at en dreng i den alder, allerede nu, ved at han vil være betjent, så kan man da håbe på, at der blev en teenage-ballademager mindre..

Budha skrev:
altså engang da jeg blev anholdt for noget inbrud så slog politi manden mig med hans lygte uden grund , og bagefter truede han mig med tæsk hvis jeg ikke lukkede røven . / edit: tror han havde en meget dårlig dag .

Budha, man kan så diskutere hvem der er det største svin, dig eller politimanden? Det er heller ikke særlig pænt, at bryde ind, og stjæle andres ting vel!?

haha lille ven prøv du bare og vær 15år pisse stiv og skæv og helt blæst på amfetamin også lav et indbrud, hvor der er nogen der stikker jer så politiet kommer 2 timer efter hen i den lejlighed hvor man er, og det første betjenten gør er at slå en meget hårdt med en lygte, og begynde at sige han vil slå en i hovedet med den også, hvis man ikke lukker røven, efter det kan jeg love dig man ik har det godt, det er ikke sjovt og stå foran en voksen politi betjent der har slået en så hårdt at man er bange for at han vil tæske en. Jeg hader den idiot han var et svin, og han trued ogs bagefter fordi han fandt en tom pose der havde været amf i, hvor han lyftede lommemygten og råbte hvad fanden der havde været i den pose, og vi havde bare at fortælle ham det ellers, ville han give os en bøde og alt muligt fuck´t, jeg var helt mundlam, jeg havde slet ikke styr over situationen, kunne ik helt forstå at det faktisk skete men det gjorde det, og dagen efter vågned jeg med smerte i skulderen og et godt blå mærke som han havde lavet. skal siges at jeg ikke har lavet noget lort lige siden det skræmte mig så meget så det eneste ulovlige jeg foretager mig er at nogen gange at være i besiddelse af stoffer :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jamen så virkede hans taktik jo - og havde det været mig, havde jeg stavlygte-kneppet dig!

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jamen det er da rart at høre folk er så glade idag. Håber da du blir politi-betjent, HopiFjorden, så du kan smadre folk med dit erhverv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]