Halose skrev:
Har prøvet at tage en tur i skoven for nogen år siden, alene på mexicanske.
Skoven var lige blevet knaldgrøn, fuglene kvidrede og det var lunt. Hold kæft det var en nice oplevelse!
Gik rundt i 3-4 timer, røg lidt på en joint som jeg slukkede efter 4-5 sug hver gang, og satte mig ned og hyggede mig forskellige steder med noget nice trance og ambient på mp3-afspilleren.
Reflekterede over livet, mennesket, universet, evigheden, kærlighed og meget andet.
Det var en virkeligt god oplevelse, og da trippet begyndte at stilne af, gik jeg ned til en kammerat imens jeg røg det sidste af min joint, med et stort smil på læben.
Det var som om der var blevet taget kontakt til et eller andet i mig, og at det var blevet bearbejdet og lidt lettere at ha' med at gøre. Lidt svært at forklare, men nice var det!
Kan varmt anbefale at trippe alene, det er givende på en anden måde, og der er ikke nogen der forventer noget af én, så man kan bare tage det fuldstændig i ens eget tempo.
det lyder da også allllt for lækkert. tror jeg vil lave samme stunt til fåråret

jeg holder også meget af at trippe alene. ingen til at bryde mit tanke spind.
det hander vil bare om set og settings. hvis du er i godt humør når du indleder et trip. så kan det sgu ikke gå helt galt.

sidst jeg trippede alene, lå jeg på min sofa. i foster stilling i 3 timer med lukkede øjne og hørte ambient. hvor tankerne bare fik lov til at flyve. det var virkelig noget der var godt for mig. kunne virkelige komme dybt ned i hver tanke. og det meste omhandlede mig selv og min personlige udvikling. hvor jeg står nu. hvor jeg godt vil hen osv.

det skal lige tilføjes at jeg ikke på noget tidspunkt vil droppe, det at trippe sammen med mine venner. for det giver mig noget anden. en god indre glæde, nogen sjove oplevelser. som jeg kan leve længe på.