Skou: Hvis man straffer sin krop i høj nok grad er det slet ikke umuligt at få det skidt som 19-årig. Det kan godt være fedt at dyrke den ekstreme livsstil med for meget røg, fråder og søvnunderskud. Du siger at din ven bor 15 min væk, men jeg ved ikke helt om 2x15 minutters gåtur gælder som motion.

Xpert: Har brug for generel bong hjælp og vælger at poste det her i stedet for PM i håb om at det kan hjælpe nogen:
Min bong (50 cm Weedstar 5mm glas med ICE) er efterhånden godt medtaget (bonger er alt for skrøbelige når man er skæv og hvem har råd til en 9mm RooR glas til 25.000?).
Bunden på stem/downtube er blevet slået af, dvs at der er direkte hul igennem i stedet for de små huller der oprindeligt var. Er dette en mulig kilde til at den kradser ad helvedes til når man ryger på den? Røgen virker usædvanlig hård, selv efter en grundig rengøring med ISO og salt.
Der er intet filter i hovedet, kun et direkte hul igennem. Kan det anbefales at bruge en form for rist (fx til en vandhane) eller kan jeg nøjes med et ghetto papirfilter? Jeg tænker lidt at papirfilteret giver et ujævnt og utilregneligt sug og samtidigt at risten risikerer at falde ud, hvad gør jeg? Er jeg blevet buttfucked og står med en dårlig bong der ikke har nogen indbygget rist eller?
På forhånd tak

EDIT: Ja, Tændstikken. Er helt enig i at 40-50 hoveder på en dag, flere gange om ugen, lyder som noget der ikke kan føre til andet end massiv svamp i lungerne plus at det lyder som et ret massivt misbrug. Jeg kender ikke til styrken af dine bonghoveder, men jeg tror jeg ville være mere eller mindre i koma efter så mange hoveder og i hvert fald slet ikke i stand til at spille FIFA eller glo fodbold. Og, ja, der er nok mange der undervurderer hashens egentlige misbrugspotentiale fordi det er så forbandet lokkende et stof når man sidder derhjemme og keder sig for meget.