Jeg har lige læst den her tråd og i starten lød det jo bare mega fedt at kunne styre sine drømme, men så da jeg kom længere og længere i tråden og læste den sidste post AÆA havde skrevet (her i tråden), kom jeg til at tænke på Avatar og alt det som folk siger, med at de er blevet bedrøvet og har fået selvmords tanker af at se filmen, men kan også relatere det til mig selv.
Lige her for tiden er jeg pisse træt og stresset og har brug for al den søvn jeg kan få, men fordi min far han står op lidt før mig, når han skal på arbejde. Så har jeg gjort det til en vane at tvinge mig selv vågen (pisse træls når man trænger til søvn) selv om jeg kan sove ca. en halv time mere før jeg skal op. Så lige så snart jeg høre min far ude i gangen så bliver mine drømme ret ofte lucid, men fordi jeg er stresset på en eller anden måde så er jeg ikke i den tilstand særlig længe, men så tvinger jeg mig i stedet til at vågne. Nogle gange kan jeg dog være heldig at licid dreame i nogle minutter og få skabt noget kaos (håber på at kunne lave mere efter at ha læst den her tråd).
Men her i forgårs fandt jeg ud af jeg drømte fordi, jeg selv sagde at det bare var en drøm og så syntes jeg bare det hele kunne være lige meget. Der undrede jeg mig så over at det bare var en drøm også gik drømmen over til en lucid dream, men kom så desværre til at vægge mig selv, igen...
Det er så her, jeg komme til den der skide depri førelse, af både at alt det der skete i drømmen bare var en drøm, lige som Avatar bare er en film. Og så tvinger jeg fanme også mig selv vågen! Sådan noget pis, jeg vil sove for evigt!

Fordi jeg har den her ekstra halve time som jeg gerne vil sove i, prøver jeg selvfølgelig at sove igen, men nærmest altid uden held. Så ligger jeg jo bare og bliver mere og mere vågen og skide depri over jeg at jeg ikke er i min drømme drøm mere og det bare var en skide drøm

Jeg har det bare desværre også med at "drille" mig selv, lige som i siger med fx. ikke at kunne åbne øjne og måske (er ikke helt sikker) det med at SDBC's karameller smagte af peber. det er så her jeg bestemmer mig for at det jeg ikke kan SKAL lykkes fx. hvis jeg har en flaske vand og så jeg vil hælde det ud, men ikke kan fordi den bare bliver ved med at fyldes. Så ved jeg jo godt der er en drøm ik ogs', men der er så jeg jeg prøver (lige som en super helt) med mine tanker at få vandet til at forsvinde, og det virker såmænd også i første omgang, med det bliver ved med at komme igen... Det havde jeg faktisk prøvet en dag jeg havde røget skunk, men ellers så "driller" jeg altid mig selv til at vågne nå jeg er i en lucid dream og "lirker" så øjne op
Det skal lige siges jeg tager en kapsel baldrian (Rolin'at) efter jeg har spist til aften og en ca. en ½ time inden jeg skal i seng. Syntes dog ikke det har nogen effekt på noget som helst.
Men måske man skulle få en til at tyde sine drømme en dag?