Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 20:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

min værste oplevelse var en kæmpe bagstivert krydert med nul søvn og massere af hash pannekager hvor vi ikke havde helt styr på hvor meget vi havde kommet i. jeg går total død åbenbart. lige pludslig vågner jeg bare og ryster over alt, total hjertebanken. 1000 tanker flyver i gennem hovedet på en gang og kunne slet ikke holde fast i nogen af dem.ingen balance, brækkede mig for hårdt. og det hele vared i ca 45min. pænt klamt.

Junior medlem

Min væreste oplevelse har været svampe. Vi var 4 gutter afsted på trip, ganske meget the fik jeg lavet og det gik udemærket det første stykke tid. Blev dog terroriseret psykisk af en UBEHAGELIG "ven" og det fik konsekvenser i lang tid bagefter.

Det var egentlig ikke svampens skyld - men derimod et rigtig dårligt valg af omgivelser. Trip for alt i verdenen ikke med de forkerte mennesker !!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Alkohol - mange gange.

Værste oplevelse var engang jeg havde arrangeret herremiddag. Vi ligger godt ud med ølbowling, ølstafet og adskillige andre druklege. Dette er allerede inden selve middagen. Alkohol er købt ind til fri afbenyttelse, ½ flaske sprut og 15 øl til hver.
Nå, men ved middagstid er stemningen allerede høj og sange, taler og drukviser flyver hen over bordet. Alle går selvfølgelig til den da vi har en "pokal" til vinderen (dvs personen der drikker mest, tér sig åndsvagest eller bare fucker mest op). Jeg er lidt en svagdrikker i forhold til mange af mine venner, men prøver såvidt muligt at holde trit. Shots bliver hældt i gabet og jeg skyller efter med rom/cola.

Pludselig får jeg blackout og begynder at knække mig i lårfede stråler. Jeg får det virkelig ild og prøver at finde op til et toilet. Imens jeg kæmper mig op af trapperne brækker jeg mig selvfølgelig ud over det hele, inklusiv nogle meget dyre malerier. (Dette kan jeg ikke selv huske, men har jeg fået fortalt senere hen). Jeg finder åbenbart op til toilettet hvor jeg falder om.

Næste morgen slår jeg øjnene op og ser "pokalen" og lige pludselig er skuffelsen over den bratte afslutning på aftenen ikke så stor.

Junior medlem
Brugeravatar

Alkohol...
Når jeg bliver fuld, og der er farvede drinks, har jeg det med at gå helt amok med dem.
Det ender typisk med jeg vågner op med tømmdermænd, ingen anelse om hvad jeg har lavet, og masser af blå mærker.
Øv øv..

Men nikotin er ondt, når man prøver at stoppe med at ryge :D.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Helt klart svampe.

Havde været i byen og drikke hjernen væk, kommer så hjem tidlig morgen og begynder at æde hawaii svampe, husker det tydeligt. Der var en masse, som var hakket i stykker. Tror jeg har taget 2-3 gram på en gang. Det ville normalt ikke slå mig sådan ud, MEN det gjorde det.

Begyndte med alt blev gult, jeg fik nøjeren.. Over hvad ved jeg ikke, så fik jeg os kvalme og angst over alt. Alt det er sket på lidt over en time tror jeg. 2 timer efter begynder jeg at høre en lyd der siger sådan ligesom når man sætter højtaler kabel i en højtaler med tændt forstærker. Sådan en syg skrette lyd. Den kommer sådan hver 5 sekund.

Havde ikke andet for end bare at ligge mig i min vens seng, og underligt nok gik jeg faktisk ret hurtigt kold måske efter en halvtime, som jeg mener men ikke bare lige kan på svampe. Men det har lykkedes mig, heldigvis!.

Tag den! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jacob22 skrev:
Helt klart svampe.

Havde været i byen og drikke hjernen væk, kommer så hjem tidlig morgen og begynder at æde hawaii svampe, husker det tydeligt. Der var en masse, som var hakket i stykker. Tror jeg har taget 2-3 gram på en gang. Det ville normalt ikke slå mig sådan ud, MEN det gjorde det.

Begyndte med alt blev gult, jeg fik nøjeren.. Over hvad ved jeg ikke, så fik jeg os kvalme og angst over alt. Alt det er sket på lidt over en time tror jeg. 2 timer efter begynder jeg at høre en lyd der siger sådan ligesom når man sætter højtaler kabel i en højtaler med tændt forstærker. Sådan en syg skrette lyd. Den kommer sådan hver 5 sekund.

Havde ikke andet for end bare at ligge mig i min vens seng, og underligt nok gik jeg faktisk ret hurtigt kold måske efter en halvtime, som jeg mener men ikke bare lige kan på svampe. Men det har lykkedes mig, heldigvis!.

Tag den! :D

Måske heller ikke det bedste tidspunkt at tage svampe på?

Men kan vi ikke efterhånden konkludere, at de gange hvor den værste oplevelse har været svampe, er det, med al respekt, grundet selvforskyldte dumheder?(såsom overstående)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Nu er det jo heller ikke for at moralisere denne tråd er oprettet, jeg har skam engang oplevet at "vågne" op fra et alkohol blackout på svampe - hvor kun hunden holdt mig varm i min snedrive, jeg havde besluttet mig at puttesove i, nøgen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
@KK: Lad mig være den første til at sige :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
værste oplevelse på narko - har garanteret postet en, men den er sgu blevet stukket:)

Set&Setting - Fragmental Festivallen
Rusmidler: Ketamin - LSD - MDMA - Kokain - Hash - Svampe (Stash bestående af - 30g ketamin - 10g mdma (pre-vejet og delt op i kapsler med ca 90mg i hver) - en del hash - 1 flaske syre (ca kvart fuld - fundet på festivallen) svampe fandt jeg på festivallen (mexier 3g) og kokainen måtte jeg også finde mig til (2g)

Vi starter lørdag morgen klokken 08 ca da goalex spillede, mig og min veninde bestemte os for at spise ca 180mg mdma hver, ville være ret nice her en lørdag morgen, men fuck hvor var det en fejl, 2 timer senere, da md'en virkelig er på toppen og vi har redoset 90mg hver, der kommer solen og bandlyser os til vores telt med masser af drikkevarer, hvor vi ligger og sveder tran i et par timer, indtil solen har brændt det værste af sit go af. Derpå går jeg mig lige en tur ned til mainstagen og løber ind ham her duden som virkelig er mdma sulten - men han har kun den her flaske LSD - eller han havde kort tid efter. Snuppede lige 3 dråber med det samme og stenede så videre lidt rundt, mdma comedown - høj sol - syre... altså det bliver jo kun bedre og bedre.. Derpå løber jeg ind i en buddy - han synes sgu vi lige skal prøve hans hest, så vi ender i mit telt, med sølvfad og måske lovlig meget ketamin til 2 mennesker, men vi sniffer så ketamin indtil søvnigt sind stoppede med at spille i chillen - det ender med at mig og min buddy har fjernet omkring 1½g ketamin på ca 2 timer, det ret skummelt skal jeg lige hilse at sige - jeg vælter så rundt i en lille time og er helt blæst - får handlet mig til et shot n2o som jeg gemmer til senere - vælger at gå tilbage til teltet, tager godt nok lidt tid at finde det i min daværende koger, men da jeg endelig når frem til teltet, er der fyldt med folk, min veninde har slæbt en kæmpe flok mennesker over til teltet, som nu ligger og sniffer coka og keta - jeg joiner og får lige en enkelt streg pissegod coke+ en streg ganske fin keta - så hører jeg pludselig June Rashava starte op i chillouten og fuck mand, ender da godt nok på græsset i chillouten, væltet - totalt væltet med tårer i øjnene over musikken er så skide smuk og alle følelser indeni mig brænder af ren PLUR. Ja indtil videre er det da ikke en dårlig oplevelse, den kommer så snart. June slutter og jeg vågner i en chillout der er blevet invaderet af gaypeople - heldigvis kunne min anden veninde få liv nok i mig til at jeg kunne løbe ud af chillouten, vælte på hovedet ned i badebassinet der stod udenfor, for lige at tjekke om vandet var fint og for lige at vågne noget mere, fordi væk fra the gayparade, yes indeed. Jeg vælter så over i mit telt og løber ind i min number one horsebuddy - Ham fra før - vi ender så med at dele omkring 4g ketamin - de sidste 2 i én stor spiral streg hvor vi ca rykker halvdelen hver og der er jeg så lidt et svin - fordi jeg har ikke fortalt ham der er 2g i stregen, men har fusket ham til han kun tror der er 1g - det var så SJOVT. Ender så ud i et noget noieren trip, jeg kun husker i glimt, fordi halvdelen af tiden var i virkeligheden og den anden halvdel, tjaeh ketaalienworld - kan huske jeg jagtede et pelsdyr ved en ville som havde stjålet mit mix.... og jeg brugte en plæneklipper til at jagte det med. Men videre, vi skal lige have den dårlige oplevelse med. Alt det her k-holetrip forgår vist nok ved mit telt, ihvertfald kommer jeg til mig selv ved mit telt - har garanteret været andre steder, fordi mine sko, dem havde jeg ikke længere på. Men i min halvsmadrede tilstand får jeg fundet min mobil, ret svær at læse på den, bogstaver og tal hopper rundt, men finder ud af at klokken vist nok er noget med 20, hvilket passer ret godt til belysningen oppefra. Så jeg pakker 20md kapsler, min syre og 8g keta i min lovebox (kondomæske, god til narko) rykker en kæmpe hest og bevæger mig imod mainstagen, godt nok lidt i zig-zag fordi goddamn hvor er jeg ketaramt - går vist nok i cirkler omkring mig selv da jeg ankommer til mainstagen, siger veninderne - men der smider jeg mig på et tæppe fordi det der med at stå op er fandme svært - roder lidt rundt - tager min lovebox frem for at indtage et eller andet deri, kan ikke lige huske hvad, kan bare huske jeg skulle være mere blæst... Derpå får jeg min veninde overtalt til at følge med op i teltet.. he he he - havde lige regnet med den vilde omgang sex, fordi damn en frækkert - men NEJ - ingen fisse til nicklas drengen.. men det sgu da klart - direkte entre i khole ved entre i teltet - ligge smadret opaf en ret fræk tøs - som heldigvis blev der lidt, indtil hun blev lidt træt af at se på mig i k-hole.... hun smuttede, jeg kom til mig selv igen noget efter og nu kommer den dårlige oplevelse..... FUCK GODDAMN; SHIT hvor min lovebox - splitter teltet fuldstændig af indvendig - har lige smidt for knap 5k dope væk i en koger... DAMN DAMN DAMN DAMN jeg vælter rundt - farer hele festivallen rundt i en total paniskgrebet ketaminblæser, for at lede efter min box, må jo have tabt den, men aner ikke hvor jeg har gået, så efter 1 times tid siger jeg til min veninder at jeg skrider op og sover, hun spørger hvad der er i vejen og jeg fortæller... Ender med jeg går op og rykker noget af mit sidste hest - ligger mig til at stene langt fra det hele, langt fra 5k i tab - langt fra fucked up lort....

Men det gode karma menneske jeg er gør at jeg bliver reddet af 2 glade drenge - som sammen med min veninde vækker mig fordi der er noget de mener jeg har tabt og BLAM DER ER MIN LOVEBOX.....

Den dårlig oplevelse ligger i at jeg mistede mit dope:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Men det gode karma menneske jeg er gør at jeg bliver reddet af 2 glade drenge

Jeg er nu ikke helt sikker på at dit seriøse misbrug giver god karma. Jeg er faktisk ret sikker på at det trækker gevaldigt ned.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder nøjeren nok CoA..

Ehm jeg stemte coke. Først gang jeg skulle prøve coke var til en 18 års fødselsdag.. Jeg fik da sandeligt også prøvet det.. Eller gjorde jeg? Vi fik helst sikkert noget hvidt pulver, og ja det var i sten men ehm, 2 baby streger også sygt mindfuck på i 10 timer hvor det næsten kun blev værre og værre.. WTF?!

Da jeg stemte coke, havde jeg endnu ikke prøvet at Blå delfiner som der efter sigende skulle indeholde mdma. Gjorde de 100% ikke. Nok nærmere et form for piperazine. Nederen historie. Har skrevet om den i en tråd på boarded.

'' Hey vil du have nogle e-piller?''

FUCKING HELL NO! :x

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
And skrev:
Child of Aum skrev:

Jeg er nu ikke helt sikker på at dit seriøse misbrug giver god karma. Jeg er faktisk ret sikker på at det trækker gevaldigt ned.

Så det jo heldigt for mig at den eneste jeg kan synde overfor er mit eget tempel og da jeg ikke opfatter et forbrug af noget narko som bad, så det jo ikke bad karma - men and - hvis du endte i et misbrug, så ville du fået bad karma - da du jo ser det som negativt.... Desuden - misbrug - er det ikke når hverdagen ikke hænger sammen uden dopen? Min hverdag hænger fint sammen.... eller det der

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
And skrev:
Child of Aum skrev:

Så det jo heldigt for mig at den eneste jeg kan synde overfor er mit eget tempel og da jeg ikke opfatter et forbrug af noget narko som bad, så det jo ikke bad karma - men and - hvis du endte i et misbrug, så ville du fået bad karma - da du jo ser det som negativt.... Desuden - misbrug - er det ikke når hverdagen ikke hænger sammen uden dopen? Min hverdag hænger fint sammen.... eller det der

Lad os nu ikke omdanne denne udemærkede tråd til en COA-kilometer-indlæg-tråd, vel? Og ja, jeg ser bestemt misbrug som noget negativt, men ikke forbrug. Hvis jeg gjorde ville jeg jo være på vildspor herinde :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min værste stofoplevelse må være dengang jeg fik piller med mcPP.

Jeg blev helt varm i benene, og en smule bims i hovedet. Udover det var det ret kedeligt.

Hvad skal man med piperaziner? Bruger man det overhovedet til andet end fake ecstasy? :roll:

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror kun at der er så mange stemmer på alkoholen, pga. vi alle har prøvet alkohol, og rigtigt mange gange. Det er ikke sikkert at alle herinde har prøvet, ej heller lige så mange gange som alkohol.

Jeg havde stemt amf, men det var kun fordi jeg faktisk overså at alkohol stod på listen :p Kæft jeg hader de onde tømmermænd jeg har fået gennem årene.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg stemte svampe da jeg for et stykke tid siden svarede paa pollen, men jeg har lige oplevet den vaerste omgang lort paa alkohol.
Jeg er paa forlaenget weekend i London, foerste aften mister jeg min telefon og min tegnebog (100 pund + visa dankort, mit irske maestro og en masse andet). Gik hjem til mit hostel kl. 4.00 om morgenen paatrods af at min ven havde koebt mig en busbillet, omkring 5 km er der til mit hostel, jeg var lige ankommet til London og havde ingen ide om hvor hostellet var, saa det resulterede i en meget laengere gaatur.
Jeg er dog ikke helt sikker i min sag, da dette var en brandert af gigantiske dimensioner.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
Jeg fandt lige den her thread.. Hvordan i alverden kan folk svare på hash???? Eller er det bare nogen der ikke har prøvet andet eller mixet det med alkohol og andet? For jeg ved simpelthen ikke hvordan det ellers kan lade sig gøre .. ^^ (?)

ps: stemte selvf på alkohol, har fortalt lidt om det i en anden thread.. jeg siger kun "SH!T" :P

Junior medlem
Brugeravatar

SHROOMS forsatan!
Havde lige erhvervet mig 25 g mexicanske cubensis, så de skulle prøves lige da fik fri fra skole.
Det blev til 3g på en meget tom mave. Så det endte med at jeg sad og skyllede det ene stykke rugbrød ned, efter det andet med en ½liter abrikos, imens visualsne bare pumpede derud af. Prøvede at gemme mig under min seng, og var sikker på at alle mennesker der stod nede på gaden var klar på at få mig ned med nakken, da jeg jo havde 25g DØDSNARKO liggende. Min venner ville ned i byen og spise, og jeg ville ikke være alene - så jeg tog med. Det endte total galt - mødte bekendte på gaden og jeg blev nød til at stoppe op og snakke lidt med dem, det var helt blæst. Troede mit kvarter var blevet invaderet af italianere, da jeg så dem overalt.
jeg troede såmen at gamle damer ved supermarkedet var undercover for politiet, og bare ventede på jeg skulle blive fældet.

Daaamn en tur,, men det endte faktisk rigtig godt :=)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
MDMA!

Har haft både mine bedste og min værste tur på det, anden gang jeg skulle prøve. Min kammerat og jeg havde gjort det en gang tidligere med 5 hver, det havde været rigtig lækkert men som om der ikke var nok smæk på, anden gang ville vi så tage 10, det var en super aften og nat, rigtig lækkert. Men dagene derefter ødelagde det fuldstændigt, havde svedeture, hjertebanken og små blackouts flere dage efter, føj for satan. Ellers er der alle drukturene og druk med amf der har givet nogle voldsomme tømmermænd, men det der må være den værste indtil videre :P

Men håber da på snart at kunne prøve noget rent mdma istedet for lorte piller, det hjælper sikkert lidt på det hele.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
God tråd, så jeg hiver den lige frem fra gemmerne igen!

Jeg stemte amf. Jeg har haft en del dårlige oplevelse på det, dog mest i forhold til tømmermænd. Af den grund holder jeg mig også langt væk fra det.

Alkohol er dog lige op og bokse om førstepladsen. Jeg har lavet utallige dumme ting på dette stof. Alligevel synes jeg rigtig godt om det, hvis man bare lære at indtage de rette mængder (hvilket jeg stadig har problemer med fra tid til anden.) :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]