værste oplevelse på narko - har garanteret postet en, men den er sgu blevet stukket:)
Set&Setting - Fragmental Festivallen Rusmidler: Ketamin - LSD - MDMA - Kokain - Hash - Svampe (Stash bestående af - 30g ketamin - 10g mdma (pre-vejet og delt op i kapsler med ca 90mg i hver) - en del hash - 1 flaske syre (ca kvart fuld - fundet på festivallen) svampe fandt jeg på festivallen (mexier 3g) og kokainen måtte jeg også finde mig til (2g)
Vi starter lørdag morgen klokken 08 ca da goalex spillede, mig og min veninde bestemte os for at spise ca 180mg mdma hver, ville være ret nice her en lørdag morgen, men fuck hvor var det en fejl, 2 timer senere, da md'en virkelig er på toppen og vi har redoset 90mg hver, der kommer solen og bandlyser os til vores telt med masser af drikkevarer, hvor vi ligger og sveder tran i et par timer, indtil solen har brændt det værste af sit go af. Derpå går jeg mig lige en tur ned til mainstagen og løber ind ham her duden som virkelig er mdma sulten - men han har kun den her flaske LSD - eller han havde kort tid efter. Snuppede lige 3 dråber med det samme og stenede så videre lidt rundt, mdma comedown - høj sol - syre... altså det bliver jo kun bedre og bedre.. Derpå løber jeg ind i en buddy - han synes sgu vi lige skal prøve hans hest, så vi ender i mit telt, med sølvfad og måske lovlig meget ketamin til 2 mennesker, men vi sniffer så ketamin indtil søvnigt sind stoppede med at spille i chillen - det ender med at mig og min buddy har fjernet omkring 1½g ketamin på ca 2 timer, det ret skummelt skal jeg lige hilse at sige - jeg vælter så rundt i en lille time og er helt blæst - får handlet mig til et shot n2o som jeg gemmer til senere - vælger at gå tilbage til teltet, tager godt nok lidt tid at finde det i min daværende koger, men da jeg endelig når frem til teltet, er der fyldt med folk, min veninde har slæbt en kæmpe flok mennesker over til teltet, som nu ligger og sniffer coka og keta - jeg joiner og får lige en enkelt streg pissegod coke+ en streg ganske fin keta - så hører jeg pludselig June Rashava starte op i chillouten og fuck mand, ender da godt nok på græsset i chillouten, væltet - totalt væltet med tårer i øjnene over musikken er så skide smuk og alle følelser indeni mig brænder af ren PLUR. Ja indtil videre er det da ikke en dårlig oplevelse, den kommer så snart. June slutter og jeg vågner i en chillout der er blevet invaderet af gaypeople - heldigvis kunne min anden veninde få liv nok i mig til at jeg kunne løbe ud af chillouten, vælte på hovedet ned i badebassinet der stod udenfor, for lige at tjekke om vandet var fint og for lige at vågne noget mere, fordi væk fra the gayparade, yes indeed. Jeg vælter så over i mit telt og løber ind i min number one horsebuddy - Ham fra før - vi ender så med at dele omkring 4g ketamin - de sidste 2 i én stor spiral streg hvor vi ca rykker halvdelen hver og der er jeg så lidt et svin - fordi jeg har ikke fortalt ham der er 2g i stregen, men har fusket ham til han kun tror der er 1g - det var så SJOVT. Ender så ud i et noget noieren trip, jeg kun husker i glimt, fordi halvdelen af tiden var i virkeligheden og den anden halvdel, tjaeh ketaalienworld - kan huske jeg jagtede et pelsdyr ved en ville som havde stjålet mit mix.... og jeg brugte en plæneklipper til at jagte det med. Men videre, vi skal lige have den dårlige oplevelse med. Alt det her k-holetrip forgår vist nok ved mit telt, ihvertfald kommer jeg til mig selv ved mit telt - har garanteret været andre steder, fordi mine sko, dem havde jeg ikke længere på. Men i min halvsmadrede tilstand får jeg fundet min mobil, ret svær at læse på den, bogstaver og tal hopper rundt, men finder ud af at klokken vist nok er noget med 20, hvilket passer ret godt til belysningen oppefra. Så jeg pakker 20md kapsler, min syre og 8g keta i min lovebox (kondomæske, god til narko) rykker en kæmpe hest og bevæger mig imod mainstagen, godt nok lidt i zig-zag fordi goddamn hvor er jeg ketaramt - går vist nok i cirkler omkring mig selv da jeg ankommer til mainstagen, siger veninderne - men der smider jeg mig på et tæppe fordi det der med at stå op er fandme svært - roder lidt rundt - tager min lovebox frem for at indtage et eller andet deri, kan ikke lige huske hvad, kan bare huske jeg skulle være mere blæst... Derpå får jeg min veninde overtalt til at følge med op i teltet.. he he he - havde lige regnet med den vilde omgang sex, fordi damn en frækkert - men NEJ - ingen fisse til nicklas drengen.. men det sgu da klart - direkte entre i khole ved entre i teltet - ligge smadret opaf en ret fræk tøs - som heldigvis blev der lidt, indtil hun blev lidt træt af at se på mig i k-hole.... hun smuttede, jeg kom til mig selv igen noget efter og nu kommer den dårlige oplevelse..... FUCK GODDAMN; SHIT hvor min lovebox - splitter teltet fuldstændig af indvendig - har lige smidt for knap 5k dope væk i en koger... DAMN DAMN DAMN DAMN jeg vælter rundt - farer hele festivallen rundt i en total paniskgrebet ketaminblæser, for at lede efter min box, må jo have tabt den, men aner ikke hvor jeg har gået, så efter 1 times tid siger jeg til min veninder at jeg skrider op og sover, hun spørger hvad der er i vejen og jeg fortæller... Ender med jeg går op og rykker noget af mit sidste hest - ligger mig til at stene langt fra det hele, langt fra 5k i tab - langt fra fucked up lort....
Men det gode karma menneske jeg er gør at jeg bliver reddet af 2 glade drenge - som sammen med min veninde vækker mig fordi der er noget de mener jeg har tabt og BLAM DER ER MIN LOVEBOX.....
Den dårlig oplevelse ligger i at jeg mistede mit dope:)
|