newtimes skrev:
Hej TheRaggingPussy
Det er virkelig nogle gode råd, som du kommer med. Umiddelbart havde jeg ikke overvejet at handle ind til det, men det er nok en rigtig god ide, at jeg får køleskabet fyldt med tonsvis af yougurt og en masse flydende føde. Mit misbrugspotentiale er helt sikkert højt, når jeg stopper, men det er min plan at fylde livet ud med lidt ekstra styrketræning og kigge en ekstra gang på mine studier. Herudover har jeg adgang til noget Subaxone, som skulle sætte gang i kroppens naturlige morfin, som jeg prøver at tage en overgangsperiode.
Lyder det fornuftigt?
Det er vildt nok. Jeg har prøvet at google hele nettet, men gode råd i forbindelse med at stoppe med heroin, er åbenbart velbevarede hemmeligheder.
Jeg regner med at tage kampen med mig selv i weekenden, så hvis der er nogen, som er interesseret i at høre udfaldet og måske give en positiv, konstruktiv kommentar til mit kommende piveri, vil det være total fedt.
Jeg tror bestemt at dette subaxone vil kunne hjælpe dig, til bedre at kunne klare dig igennem forløbet. I en sådan kamp er det tilladt at bruge visse hjælpemidler. Jeg kender ikke denne substans, men jeg går ud fra at du har styr på hvad det er. Så længe det ikke er meget vanedannende eller er en kraftig substans tror jeg trygt du kan bruge det, du kan sikkert stoppe med hvad som helst efter din cold turky. Jeg tænkte bare på det med indkøb, da du næppe gider rende rundt med de syge abstinenser og handle ind. Det er emget uværdigt og ydmygende. Jeg håber du kan gennenmføre dine studier, selvom du har så meget at tænke på nu. Det er godt du har lagt en plan for hvordan du vil udfylde det hul som heroinen skaber, når den er ude af dit liv. dette tror jeg er en væsentlig årsag til at mange begynder igen, efter de er afvænnet. simpelthen fordi de alvorligt mangler indhold i livet, men netop på dette punkt er det virkelig godt du har en familie som ikke engang kender til problemet. Du har netop noget at falde tilbage på som om intet var hændt, det var strakts værre hvis du var arbejdsløs, narkoman og havde fucket dit forhold til familien fuldstændig op! Held og lykke endnu engang, jeg håber virkelig at du kalre den.