Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tja, det er f.eks. ikke nogen god kombi. En anden ting er injektion af f.eks. Ketogan, der jo er en tablet der opløses og injiceres. Dvs. at man får diverse tablethjælpestoffer i blodstrømmen og dermed giver sig selv en lynåreforkalkning.

Medlem

Haze> du har sq fat i noget der... jeg kan huske da jeg var mindre og vi (gutterne) vadede rundt i min lille by for at finde en smule læ for vinden. den gode side er at vi kender alle stederne nu. den dårlige er at jeg ikke ryger så meget mere & der er venner som bor selv (=læ) og det var koldt i december-marts!!

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hvis narkomanerne skal have et fixe rum hvad så med os hashomaner skal vi ikke havde et mixe rum, jeg går ikke ind får at narkomanerne får en skid før der er ligestilling (lol) på misbrugs området narkomanerene får sgu alt får meget i forhold til andre misbrugs grupper, men det er måske fordi vi kan finde ud af geberde os i samfundet uden at lave ballade så det er nemere at sætte os bagerst i køen.

Relativistisk båthorn

Signed, sealed and delivered.

Ingen mennesker fortjener et liv hvor vi overlader dem til sig selv i rendestenen. At en person er blevet stofbruger/narkoman gør ikke den person mindre værd som menneske. Alle der fødes til denne jord, fødes til et uforudsigeligt liv der kan gå i mange retninger. Nogle er bare uheldige og havner i fedtefadet ved et tilfælde, andre var måske nysgerrige efter hvordan stoffer ville føles. Der kan være mange grunde, men ingen (jeg kender ihvertfald ingen) har startet med at sige: "Nu vil jeg leve på bunden i lortet som hadet junkie alle må spytte på".

Jeg går ind for fri narkotika over hele linien som princip, men i praksis er det nok heroin området der trænger mest til fornyelse (Det er jo trods alt på heroin flest rådner op ligenu) Den gamle krigspolitik mod narkomaner og ludere er vanvittig, hadefuld og menneskefjendsk. Samfundet kan ikke være det bekendt at udstøde folk på den måde, når det er åbenlyst at en narkoman der får sit narko har et langt bedre liv end en der ikke får.
Jeg tror det at være junkie skal ses som en kronisk sygdom, hvor man iøjeblikket ikke gi'r patienten den medicin der ville virke bedst.
Men hashmixe-huse og hvad der ellers blev foreslået kan vi nok godt leve uden lidt endnu [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] (måtte dog gerne være der for min skyld, men synes bare ikke det haster ligeså meget)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]