hejlolhej skrev:
mit spørgsmål er om det er en god ide?
kan man se på mig at jeg er på noget hvis jeg bare tager en meget lille dosis? (plejer ikke at flippe helt ud osv. plejer bare at være helt normal og udadvendt)
kan det have en negativ effekt fordi jeg er nervøs samtidig?
kan i anbefale et andet stof i stedet og hvilket og hvordan?
vil min ide virke tror i?
vil de andre i klassen syntes det er mærkeligt jeg var "oppe at køre" den første dag når jeg kommer igen dagen efter og er mindre snaksalig osv.?
Øhm.
Jeg synes personligt det er en lorte idé. Hvis du ikke er selvsikker nok til at møde nye mennesker, uden at være påvirket af amf, så tror jeg sgu du bør arbejde lidt med dig selv.. Jeg er sikker på, at mange af de andre i din klasse vil være lidt nervøse og generte, præcis ligesom dig. Hvis du starter dit skoleår med at være på amf, kan det meget meget hurtigt give bagslag, og du kan også meget hurtigt blive stemplet som "ham junkien."
Bortset fra at dine pupiller er store, din kæbe går amok, du snøfter som en forkølet sporhund, og din generelle hyperaktivitet - så nej, så kan man ikke se du er på amf. Men er det ikke også nok afslørende signaler på én gang?
Og ja, det vil være mærkeligt, hvis du var "oppe at køre" den første dag, og at du så næste dag ankommer deprimeret på grund af din amf-downer.
Don't do it! Det er en lorteidé. Mød dine nye klassekammerater som den du er, i stedet for at proppe alt muligt lort i hovedet for at blive selvsikker.
- Bare min vurdering selvfølgelig..
Mht. Andre tips; Stå tidligt op, lad være med at stresse i skole.. Sæt dig derhjemme ved morgenbordet inden du skal møde op, slap lidt af, gør noget du holder af (se lidt fjernsyn, hør dit yndlingsmusik.. etc etc..) inden du tager afsted. Det gør at du er meget mere afslappet, fordi du har haft lidt tid til at blive klar i hovedet fra morgenstunden af. Det er mit råd..
With that said - God skoledag, og held og lykke