Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
testosteron og andre anabole steroider virker også helt fint btw ;) men vil jeg helst ikk anbefale dig!;)

Junior medlem

Gad ikke lige se tråden igennem, men her er min mening..

Synes det OK, at du mener, at stoffer kan gøre dig mere udanvendt første dag i skolen. Jeg tror dog nærmere, at du bliver en taber, hvis du første dag er oppe og køre - sådan lidt, og dagen efter har nedtur på samt træt, doven, isoleret, etc, efter en tur på amfetamin.

Tænk dig om - det dit eget valg, men hvis du gør det første dag - så bliver du også fristet til at gøre det næste dag og ugen igennem. Hvorfor skjule din egen personlige væremåde? Folk må tage dig som du er - om du er stille og genert - so what? Man kan jo ikke alle sammen være disse teenagers i evisu bukser der render rundt og spiller mafia i skolegården. Heldigvis for det da!

Prøv tag første skoledag uden noget og se om det ikke var OK. Alle er nervøse første skoledag, det er jo normalt. Så tag det chill og lyt til hvad jeg har skrevet. Hellere ende som outsider, end som en misbruger i høj grad. Hvad betaler sig i længden?

Nå, jeg kunne skrive en hel roman. Har ikke sovet siden torsdags, så vil ikke spille mere hellig. Hyg dig og pas på dig selv og tænk dig lige om en ekstra gang.

Fortæl derfor også hvordan det gik første skoledag. Lyt til denne sang i mellemtiden og glem andres meninger om dig. Fuck da hvad andre synes om dig? Du har vel også venner udenfor skolen? Nå, må hellere slutte. Jeg skriver nok næste kapital i denne roman, næste weekend. http://www.youtube.com/watch?v=g8dwRsul ... re=related

Junior medlem

Ok, så opdagede jeg lige, at alt et jeg lige skrev, allerede er blevet skrevet.. nærmest spildt tid, men håber du kunne bruge en mening fra endnu et menneske (går jeg ud fra, at jeg er, ellers forlanger jeg sgu pengene tilbage efter sidste tur i tivoli)

Junior medlem

1000 tak for jeres hjælp det lyder virklig fornuftigt :)

KenIshii
altså styrketræning?

EXJUNKIE
hvordan forbereder du dig på de 1-3 dage?
hva mente du med?: Mine 25 og 24 og 23 kroner/ører...

okay KenIshii og EXJUNKIE.. lyder det her som en god hverdagsplan til bedre selvtillid?
når jeg står op:
Noget træning med håndvægt
3 Bananer
ginseng
druesukker
en kop kaffe
en eller to øl
en tyggegummi

musik i ørene på vej til skole

motion og styrketræning efter skole og arbejde.. (som gør at jeg kan mærke det dagen efter som KenIshii snakked om)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg har været i skole blæst på kiks, og på amf flere gange, og vil ikke anbefale det

Medlem

Undrer mig over I alle skriver "oppe at køre". Som jeg forstår trådstarter ville han have lidt selvtillid, ikke nædvendigvis blive en dumsmart brian som kæfter op hele tiden. Jeg ved ikke hvordan I tager jeres amf men jeg kan da sagtens være 98% normal på det ved en nogenlunde almindelig dosis.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har lidt samme tilgang til det som Ken Ishii, men jeg plejer bare at onanere i omkring tre kvarter før jeg tager til et socialt arrangement. Så er jeg fuldstændig gennembanket når jeg kommer derover, og sædpletterne på mine lår, og mit svedige og forpustede udseende er et oplagt samtale-emne.

Du kan evt. lytte til den hér for inspiration, mens du hiver i dig selv: http://www.youtube.com/watch?v=16FdJrrAWSo

EDIT: Lad være med at tage stoffer i hverdags-skole-arbejds-situationer. Vær dig selv. Lad det sociale tage den tid det tager - du skal jo alligevel være sammen med dine klassekammerater i 2-3 år, så du kommer nok til at give dem et andet indtryk end det første. Jeg synes det lyder lidt for neurotisk at du planlægger alting på selve dagen - prøv bare at tage tingene som de kommer, i stedet for at gå i Rainman-mode og sidde og tælle fliserne på vejen til skole og messe den samme "2 minutters præsentation"-tale igen og igen for dig selv. Det virker nok underligt, hvis du har instuderet hver en lille detalje, og du risikerer at blive ekstra nervøs, hvis der så er et eller andet der kikser, og det hele ikke er som du forestillede dig det ville være.

P.P.S. Har du haft første skoledag? Kom lige med en tilbagemelding på hvordan det gik, når du har haft det. Om du tog amf, og hvordan det gik sådan generelt.

Og hvis det var noget lort, så bare tag den med ro - du har som sagt 2-3 år til at rette op på det første indtryk :D

Junior medlem

Jeg tror det er en rigtig dårlig ide. Selvom man virker som om man har styr på det når man tager speed virker man udad til som meget overgearet og svær at komme i kontakt med. lyt til Child of aum.
Narko er sgu ikke altid vejen mate. ;)

Junior medlem

Til alle som har skrevet i det her post vil jeg bare sige jeg har fundet svaret på mit problem.. jeg er kommet ind i noget som hedder "The Game" som er noget selvudvikling.. nogen der kender det?

I de sidste par måneder har mit liv taget noget af en vending.. Jeg har gået fra at være ham den generte dreng som ikke kunne snakke med fremmede og ikke engang hans venner til en fyr som tror på sig selv og ingen hæmninger har :)

Hvis nogen kunne være interesserede i at at vide mere om det her så send mig en privat meddelse for vil dele det her med så mange som vil være med, for det er enestående..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Trainspotting rocks, men klippet kan ikk ses, går ud fra at det er der hvor spud går til jobsamtale, tvunget af arbejdsformidlingen, og uden nogen som helst intentioner overhovedet om at få jobbet. klassisk
EDIT: The game... schhh, keep it on a low, så mange damer er der heller ikk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
hejlolhej skrev:
mit spørgsmål er om det er en god ide?
kan man se på mig at jeg er på noget hvis jeg bare tager en meget lille dosis? (plejer ikke at flippe helt ud osv. plejer bare at være helt normal og udadvendt)
kan det have en negativ effekt fordi jeg er nervøs samtidig?
kan i anbefale et andet stof i stedet og hvilket og hvordan?
vil min ide virke tror i?
vil de andre i klassen syntes det er mærkeligt jeg var "oppe at køre" den første dag når jeg kommer igen dagen efter og er mindre snaksalig osv.?

Øhm.
Jeg synes personligt det er en lorte idé. Hvis du ikke er selvsikker nok til at møde nye mennesker, uden at være påvirket af amf, så tror jeg sgu du bør arbejde lidt med dig selv.. Jeg er sikker på, at mange af de andre i din klasse vil være lidt nervøse og generte, præcis ligesom dig. Hvis du starter dit skoleår med at være på amf, kan det meget meget hurtigt give bagslag, og du kan også meget hurtigt blive stemplet som "ham junkien."
Bortset fra at dine pupiller er store, din kæbe går amok, du snøfter som en forkølet sporhund, og din generelle hyperaktivitet - så nej, så kan man ikke se du er på amf. Men er det ikke også nok afslørende signaler på én gang?
Og ja, det vil være mærkeligt, hvis du var "oppe at køre" den første dag, og at du så næste dag ankommer deprimeret på grund af din amf-downer.

Don't do it! Det er en lorteidé. Mød dine nye klassekammerater som den du er, i stedet for at proppe alt muligt lort i hovedet for at blive selvsikker.
- Bare min vurdering selvfølgelig..
Mht. Andre tips; Stå tidligt op, lad være med at stresse i skole.. Sæt dig derhjemme ved morgenbordet inden du skal møde op, slap lidt af, gør noget du holder af (se lidt fjernsyn, hør dit yndlingsmusik.. etc etc..) inden du tager afsted. Det gør at du er meget mere afslappet, fordi du har haft lidt tid til at blive klar i hovedet fra morgenstunden af. Det er mit råd..
With that said - God skoledag, og held og lykke :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
- Beklager ! Så ikke dit problem var løst. Men held og lykke med det hele alligevel :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hejlolhej skrev:
... I de sidste par måneder har mit liv taget noget af en vending.. Jeg har gået fra at være ham den generte dreng som ikke kunne snakke med fremmede og ikke engang hans venner til en fyr som tror på sig selv og ingen hæmninger har :)
...

Så du er blevet en irriterende nar? :lol:

Junior medlem

Bæst skrev:
Trainspotting rocks, men klippet kan ikk ses, går ud fra at det er der hvor spud går til jobsamtale, tvunget af arbejdsformidlingen, og uden nogen som helst intentioner overhovedet om at få jobbet. klassisk
EDIT: The game... schhh, keep it on a low, så mange damer er der heller ikk

er du gamer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er fucking nysgerrig nu. Hvad er the game og hvad vil det sige hvis man er en gamer? :lol: :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
hvad vil det sige hvis man er en gamer? :lol: :lol:

the-red-pill skrev:
en irriterende nar

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
Jeg er fucking nysgerrig nu. Hvad er the game og hvad vil det sige hvis man er en gamer? :lol: :lol:

send mig en privat besked..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
http://www.thegame-online.dk/

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game:_ ... up_Artists

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror sgu jeg ville blive overvældet af dig, hvis du var oppe og køre og selvfed osv .. Alle andre har det jo på samme måde når de sidder der og skal præsenteres for nye mennesker .. :) Jeg plejer sgu bar og ta det stille og roligt og SMILE ! - folk der smiler er nice :D

Og hvad er det der The-Game fis?
Er der gået scorekurser i den nu? .. :/

Junior medlem

Go for it! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]