Hey psy
Jeg har fået sådan en E-cigaret, til jer der ikke ved hvad der er kan i se det på
http://en.wikipedia.org/wiki/E-cig Men den fungere ganske kort sagt ved at man inhalere damp med nikotin i.
Jeg syns den er rigtig god til hvis man gerne vil nuvære tjæren og kulilte samt mange andre giftige stoffer, men har svært ved at udvære nikotinen... Jeg har udværet rigtige cigaretter i 2 dag uden problemer nu
Det skal så lige siges at man også kan få filtre uden nikotin.
Men her igår prøvede jeg at blande noget af den væske man kan købe til filterne samme med lidt hash olie og så i "smøgen" med den! Og det virker helt ubeklageligt, jeg blev rimelig skæv efter at havde røget på den i et par minutere.
Jeg blande en vanillie nikotin væske med hash olien og det smagt helt fint med en god behaglig smag og duft af vanillie.
En af de andre fordele ved denne e-cig er at den ikke er omfattet af ryge loven, da du ikke udsætter andre for passivrygning og du teknisk set ikke ryger men damper!
Så jeg glæder mig til at jeg i fremtiden altid kan tage et par sug og blive lidt baske uanset om jeg sidder toget/bussen eller er på en bar.