Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Hey psy

Jeg har fået sådan en E-cigaret, til jer der ikke ved hvad der er kan i se det på http://en.wikipedia.org/wiki/E-cig Men den fungere ganske kort sagt ved at man inhalere damp med nikotin i.
Jeg syns den er rigtig god til hvis man gerne vil nuvære tjæren og kulilte samt mange andre giftige stoffer, men har svært ved at udvære nikotinen... Jeg har udværet rigtige cigaretter i 2 dag uden problemer nu
Det skal så lige siges at man også kan få filtre uden nikotin.

Men her igår prøvede jeg at blande noget af den væske man kan købe til filterne samme med lidt hash olie og så i "smøgen" med den! Og det virker helt ubeklageligt, jeg blev rimelig skæv efter at havde røget på den i et par minutere.
Jeg blande en vanillie nikotin væske med hash olien og det smagt helt fint med en god behaglig smag og duft af vanillie.

En af de andre fordele ved denne e-cig er at den ikke er omfattet af ryge loven, da du ikke udsætter andre for passivrygning og du teknisk set ikke ryger men damper!

Så jeg glæder mig til at jeg i fremtiden altid kan tage et par sug og blive lidt baske uanset om jeg sidder toget/bussen eller er på en bar.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
det jo en portabel vaporizer.. vaporizer er bare the real deal imo.. man bliver helt vildt skæv, også folk der har røget i mange år hverdag.. jeg elsker vaporizer og har også selv en.. men min er ikke portabel, men anyways.. der er bare nice! langt den beste skævert man kan får.. synes jeg..
nogle folk siger man bruger for meget røg på vaporizer; det synes jeg nu ikke overhovedet..
men btw.. har aldrig hørt om de der "nikotionfiltere" eller hvad man kalder dem.. det gør slet ikke mening imo, for vaporizere er netop blevet opfundet til at undvære nikotin totalt.. kan godt være jeg mistforsår dig??

god ryger! :)

Medlem

Nej du har ikke misforstået mig (tro jeg)... Ideen er at du kan ryge og få din nikotin uden andre skadelig stoffer så den elektroniske cigaret er et sunder alternativ til smøgerne.
De filtre/cartbrige man sætter i "smøgen"/e-cig'en fås både med og uden nikotin, jeg havde bare kun bestilt med nikotin da jeg genre vil lade vær med at ryge smøgere af helbredsmæssige årsager. Men den virker helt super som vaporizer hvis du hælder din hash olie i filtrende og da den kun er lidt større en rigtig cigaret kan du havde den i lommen uden problemer ;)
Og den tænder først når du suger i den :D

Tjek evt http://ecig-forum.dk/viewtopic.php?f=18&t=265 og se en anmeldes se af den model jeg har, han er lidt bøvlet at hører på men han forklare meget godt hvordan den virker

Medlem

weedwhopper skrev:
nogle folk siger man bruger for meget røg på vaporizer; det synes jeg nu ikke overhovedet..

De her e-cigaretter kommer der kun det røg/damp du suger, så det vil jeg ikke sige at man gør

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
helt klart!! kanon!! så hvis du ryger på den der i et stykke tid dropper du nikotinen helt? det ville da være for fedt :) heller noget godt sativa om morgenen end en smøg! det synes jeg i hvert fald!!

vaporizer ftw ! :)

Medlem

min plan var at jeg stille og roligt ville trappe nikotinen ned da patroner også kommer i forskellige styrke, så ja mere sativa om morgen, om aften, på baren, i toget, eler hvor der man nu lyster. og nu med rigtig vanillie smag ;)

Dedikeret medlem

Jeg har selv overvejet om dette kunne lade sig gøre, men har tvivlet stærkt på idéen eftersom jeg ikke troede THC var opløseligt i glycerin.

Du har ihvertfald givet mig blod på tanden til at google det. Tak for det :).

Dedikeret medlem

Googlingen gav mig det indtryk at ingen har fået det til at fungere :( Er du sikker på, du ikke bare er blevet ramt af placeboeffekten?

Medlem
Brugeravatar

hvis man kan er det jo genialt! 500kr med usb oplader og nogle filtre til... det er skuda for nice

kan man ikke smide noget andet i end hash olie altså pot/skunk/hash/ryst osv? som vil virke?

edit: synes ikke jeg kan finde noget som varmen i sådan en fætter

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hvis det er den danske version burde det ikke fungere. Jeg sælger den på mit arbejde. Der er for det første ikke nikotin i endnu, da de ikke har fået lov a dk endnu og putte nikotin i. Samt jeg er ret sikker på du ikke kan udskifte indhold desværre.

Medlem

Vinkelsliber skrev:
Googlingen gav mig det indtryk at ingen har fået det til at fungere :( Er du sikker på, du ikke bare er blevet ramt af placeboeffekten?

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er placebo effekten, ryger hash dagligt og ved godt hvornår jeg er skæv og hvornår jeg ikke er... ;)

Jeg har haft gode efarringer med at varme glycerin en smule op mens jeg blande noloilen i, under omrøring. Efter at det så har fået en klar brun/gylden farve skynder jeg mig at hælde det i patronerne/filterne, som jeg selvfølgelig har røget tørre først også virker det :D
Det skal lige siges at en atomizer bliver meget fedtet af det og man skal huske at rens den godt efter men har røget 1-2 patroner med nololie i!

UrbanNinja: Er det super best du arbejder i? Jeg har gørt at mange ikke syns at den der forhandles der ikke virker særlig godt... Jeg har bestilt min over nettet (ved ikke om jeg må linke til forhandleren?) og den har virket ubeklageligt

Moderator
Brugeravatar

Du må ikke linke til forhandleren, men du kan nævne model og mærke.

Medlem

Den model jeg har købt er en dse901 man kan se en anmeldes af den på ecig-forum.dk som er et forum for folk der benytter e-cigaretter, tro dog ikke at så mange af dem der skriver der inde ryger den fede...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Jeg har en Gamucci til 500,-.

Men ryger dog ikke hash, og ryger stadig smøger da de smager langt bedre, den e-cigaret smager ikke rigtig af noget og synes ikke jeg får nikotin nok selvom det er 18mg nikotin per patron.

bare min erfaring, hvis andre pludselig får lyst til at købe sådan en fætter..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]