Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: deleted
Medlem

deleted...............

Senest rettet af Extreme 17 aug 2010 10:51, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tror du måske ikke bare du skal holde dig fra stimulanser - Idet du har haft en form for depression, tænker jeg pga lykkepillerne - og stimulanser - selv koffein - kan forværre tilstand - koffein i ekstreme tilfælde - men det nok det som vender tilbage - så det nok no-go til stims - det jo ikke en løsning at gufle tafiler hver gang nederen kommer - har jeg prøvet at gøre - man får bare nederen på senere og så den mere træls - det er også en af grundene til jeg ikke tager så mange stimulanser - jeg bliver "over følsom" du reagere på en anden måde - find et stof som ikke påvirker dopamin ligesom stimulanser - men mest går på et andet kemikalie f.eks serotonin og så udfra det, bruge dit humør til at påvirke det psykedeliske sådan du får smæk på - jeg ved det er ladesiggøreligt - fordi jeg kan virkelig få knald på instant når jeg f.eks er på syre - det bare "slå det til".

Men du burde slet ikke tage stoffer nu når du har været syg på den måde... HR

PLUR

Medlem

Child of Aum skrev:
Tror du måske ikke bare du skal holde dig fra stimulanser - Idet du har haft en form for depression, tænker jeg pga lykkepillerne - og stimulanser - selv koffein - kan forværre tilstand - koffein i ekstreme tilfælde - men det nok det som vender tilbage - så det nok no-go til stims - det jo ikke en løsning at gufle tafiler hver gang nederen kommer - har jeg prøvet at gøre - man får bare nederen på senere og så den mere træls - det er også en af grundene til jeg ikke tager så mange stimulanser - jeg bliver "over følsom" du reagere på en anden måde - find et stof som ikke påvirker dopamin ligesom stimulanser - men mest går på et andet kemikalie f.eks serotonin og så udfra det, bruge dit humør til at påvirke det psykedeliske sådan du får smæk på - jeg ved det er ladesiggøreligt - fordi jeg kan virkelig få knald på instant når jeg f.eks er på syre - det bare "slå det til".

Men du burde slet ikke tage stoffer nu når du har været syg på den måde... HR

PLUR

Depression har jeg aldrig haft og får aldrig. Har haft en nedtur en eller to gange i mit liv, men det er det.

Som tiden går, savner man jo stoffer. Man savner den ru s. Og vil bare gerne have den engang imellen. Især MDMA. Har dog kun prøvet med amf, og det fucker det ret meget op :S
.

Medlem

Hvis jeg tager ren MDMA er jeg klar over serotininen bliver udskildt. Men hvad med de andre signalstoffer? Bliver de ikke. Fordi hvis det kun er serotoninen kan jeg vel godt tage den :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Hold dig langt væk fra stimulanser, dvs både amfetamin og MDMA. og specielt MDMA da du har haft en depression! MDMA må slet ikke tages når du er i gang med SSRI!
Når CoA snakker om noget der påvirker dine serotonin receptorer hentyder han til psychedeliske stoffer, de virker ikke på serotonin receptorerne (hvis overhovedet de samme) som MDMA.
Og CoA jeg tror ikke det er en god ide, at foreslå psychedeliske stoffer i denne situation. Psychedeliske stoffer er ikke anbefalesværdigt til en person med en ustabil psyke.

Derudover skal du også vide at lykkepiller, SSRI, ikke reparerer dig, men blot påvirker dine serotonin receptorer og dermed forbedre dit humør.

Mit bedste råd ville være at du holdte dig fra stoffer, alle stoffer, i et godt stykke tid og evt. begyndte at foretage dig noget andet, en god ide er altid at dyrke motion.
Derudover vil jeg bare sige, læs på stoffet! Du ved tydeligvis ikke hvad du indtager og er heller ikke HR bevist.

Hvor lang tid siden er det du havde en depression og hvilken medicin tager du nu?

Medlem

Jamen for dælen da :) har jo iikke haft en depression. Jeg fik lykkepillerne fordi jeg havde angst.. Det hjalp de lidt på. Ellers har jeg også nogle benzoer jeg tager engang i mellem. Jeg tager ikke lykkepiller mere.. Det forlængst afsluttet.

Men hvilket stoffer kan jeg så hygge mig med, mens de andre propper sig med mdma og amf og coke?

Ketamin og robbere er det eneste jeg lige kan se..

Medlem

Jeg tager lige pt noget der hedder solian. Men ved ikke rigitigt om det hjælper.

Det er over et år siden jeg tog stoffer, så jeg savner et "kick".. hvis i forstår..

Hvad med morfin og lignende præparater?

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Det resulterede i angst og jeg gik det dårligt fysisk og phykisk.. Angst symptomer og stress symptomer..

Så søgte jeg lige på Solian:

Citat:
til behandling af skizofreni og andre psykoser præget af negative symptomer, fx mangel på initiativ.

Så du har haft en slags Psykose? Jeg vil ikke anbefale dig nogle rusmidler. Måske burde du tage en snak med din læge, er der grønt lys for f.eks. alkohol?

Hvis du før har haft et misbrug, så er benzoer og morfin ligende præparater måske ikke den bedste ide, selvom de måske ville være mindst skadelige for psyken, er der risiko for afhængighed.

Citat:
Men hvilket stoffer kan jeg så hygge mig med, mens de andre propper sig med mdma og amf og coke?

Du kunne finde på noget andet at foretage dig, der er andre ting der kan give et "kick" her i livet.

:peace:

Medlem

Lorten skrev:
Citat:
Det resulterede i angst og jeg gik det dårligt fysisk og phykisk.. Angst symptomer og stress symptomer..

Så søgte jeg lige på Solian:

Citat:
til behandling af skizofreni og andre psykoser præget af negative symptomer, fx mangel på initiativ.

Så du har haft en slags Psykose? Jeg vil ikke anbefale dig nogle rusmidler. Måske burde du tage en snak med din læge, er der grønt lys for f.eks. alkohol?

Hvis du før har haft et misbrug, så er benzoer og morfin ligende præparater måske ikke den bedste ide, selvom de måske ville være mindst skadelige for psyken, er der risiko for afhængighed.

Citat:

Du kunne finde på noget andet at foretage dig, der er andre ting der kan give et "kick" her i livet.

:peace:

Nej nej. Har jeg ikke :) jeg får den laveste dosis.. Og det er mod negative symptomer.. Angstsymptomer og sådan :) Er slet ikke så langt ude og skdie der :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du finder svaret i Lorten! Har du overvejet ekstrem sport til det kick? Faldskærm, kampsport eller måske en syg sex-fetish til at give dig det kick?

Jeg vil ikke råde dig til at tage stoffer, men hvad er det du leder efter?
Du snakker om "kicket"? Er det dét kick, som stimulanser giver, eller er det bare følelsen af at tage et eller andet der påvirker dig?

Medlem

Entheo skrev:
Du finder svaret i Lorten! Har du overvejet ekstrem sport til det kick? Faldskærm, kampsport eller måske en syg sex-fetish til at give dig det kick?

Jeg vil ikke råde dig til at tage stoffer, men hvad er det du leder efter?
Du snakker om "kicket"? Er det dét kick, som stimulanser giver, eller er det bare følelsen af at tage et eller andet der påvirker dig?

Jeg savner følesen af stimulanserne.. Især MDMA følesen.

Jeg synes simpelthen det er så fedt, og det skal bare prøves en gang eller to om månanden. Jeg er besluttet på jeg vil gøre det.

Jeg søger ikke det kick som faldskæmrsudspring gir osv.

jeg søger hjælp til at finde medicin der kan kombineres med amfetamin og ecstasy og så dulme min angst og symptomer.. (Symtomerne er de værste)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Extreme - der er noget i vejen med dit liv - du får medicin - bliv lige rask inden du tager stoffer - jeg skrev det pænt i min første post - i den her skriver jeg det ikke så pænt..

Skyder du også dig selv i foden med buckshots for sjov? Nogle gange sker der jo ikke noget ved det..... tsssk
Hold op med den der indstilling, hvis du savner mdma fornemmelsen, er det din hjerne der savner at være ordentligt glad - ikke andet - man savner ikke at tage stoffer medmindre man har et problem IMO er stoffer noget man tager af lyst ikke fordi det bare SKAL SKAL SKAL noget..

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Extreme

Får du antipsykotisk medicin? Truxal, seroquel eller lignende?

Amfetamins virkning er modsat antipsykotisk medicin... hvis du får sådan noget, så hold dig væk fra stærkere stimulanser end kaffe.

Er du stadig på lykkepiller? I så fald vil MDMA knap nok virke... Du får ikke nogen særlig god rus indtil længe efter du er stoppet med lykkepillerne..

... Som folk siger, det bedste råd vi kan give, er at fraråde dig narkoindtag.. ihvertfald ind til du føler dig helt stabil og ikke får medicin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh ikke fordi jeg ikke tror dig, men har du ikke et link eller kilde til det der med stimulanser og antipsykotisk, jeg har nemlig kun læst det kan forværre depressioner - men jeg kan sagtens ikke have læst alt:)

På forhånd tak

PLUR

Medlem

Child of Aum skrev:
spiffeh ikke fordi jeg ikke tror dig, men har du ikke et link eller kilde til det der med stimulanser og antipsykotisk, jeg har nemlig kun læst det kan forværre depressioner - men jeg kan sagtens ikke have læst alt:)

På forhånd tak

PLUR

Jeg har truxal liggende..Men jeg bruger dem aldrig.

Jamen altså jeg har det jo også generelt fint uden medicin? Kan blve lidt stresset hvis jeg ikke får solian.. det er det eneste..

MEN.. hver gang jeg tager en bane.. Så kommer angstsymptomerne..og de er mega ubehagelige. Det eneste jeg vil have jer hjælp til at finde et præpapat jeg kan tage sammen med amfetamin/ecstasy som ikke går ind og påvirker hinanden.

Jeg savner ikke og være glad.. Jeg er glad.. Jeg savner bare den følese at at være blæst og have det godt samtidig.. og se på klokken og sige.. Fuck den er allerede 5.. fuck tiden er gået hurtigt.. Jeg savner og ( ja ved godt det ikke er ansvarligt, men synes jeg er bedre kørende med lave doser) køre bil imens jeg er mdma påvirket.. Det er så fucking fedt.

Jeg vil prøve MDMA igen.. Det er over et år siden jeg har prøvet.. og siden da har jeg fået medicin osv..

Medlem

Jeg har læst inde på Medicinkombinationer at Alopam ( benzo) ikke går ind og påvirker amfetamins funktion.. Så det ville da være noget lignende det jeg skulle have?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Extreme: Hvorfor opretter du flere topics og svarer i øst og vest?

Me be confused

Medlem

Child of Aum skrev:
Extreme: Hvorfor opretter du flere topics og svarer i øst og vest?

Me be confused

Var ikke meningen :)

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg savner ikke og være glad.. Jeg er glad.. Jeg savner bare den følese at at være blæst og have det godt samtidig.. og se på klokken og sige.. Fuck den er allerede 5.. fuck tiden er gået hurtigt.. Jeg savner og ( ja ved godt det ikke er ansvarligt, men synes jeg er bedre kørende med lave doser) køre bil imens jeg er mdma påvirket.. Det er så fucking fedt.

Citat:
Jeg synes simpelthen det er så fedt, og det skal bare prøves en gang eller to om månanden. Jeg er besluttet på jeg vil gøre det.

Jeg kan forstå du virkelig gerne vil tage amfetamin eller ecstasy, men vi fraråder det alle stærkt. Du burde tænke på dig selv, det er altså din psyke du leger med. Hvis du før har haft et misbrug, så er det ikke en god ide at begynde igen.

Jeg fornemmer en slags virkelighedsflugt, kan du ikke se det her ikke hænger sammen? Nu skriver du en eller to gange om måneden, da du havde et misbrug må det have været flere? Og en god regel er altid at holde minimum 2-3 måneders pause og en gang imellem selvfølgelig en længere!
Du kunne eventuelt kommer i snak med en psykriater og så få rodet bod på dit liv! Gør evt. som entheo skriver, find en sport eller noget helt andet som kan give et nyt indput i din hverdag.
Du skal have styr på dit liv, specielt psykisk før du begynder på stoffer igen, hvis du ikke vil forvære din tilstand.
Der er noget galt når du får angst, du kan ikke bare finde et præperat for at skjule det, så kan det virkelig gå galt.

Og til sidst, ikke ansvarligt at køre bil på mdma? Det har da ret i! det er komplet idioti. Ikke nok med du kan sætte andres liv i fare, men du sætter såsandelig også dit eget i fare, selvom man ikke føler det. Men det ved du jo nok godt, lad nu være med det!

Titel: deleted
Medlem

deleted

Senest rettet af Extreme 17 aug 2010 10:52, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]