Citat:
Jeg savner ikke og være glad.. Jeg er glad.. Jeg savner bare den følese at at være blæst og have det godt samtidig.. og se på klokken og sige.. Fuck den er allerede 5.. fuck tiden er gået hurtigt.. Jeg savner og ( ja ved godt det ikke er ansvarligt, men synes jeg er bedre kørende med lave doser) køre bil imens jeg er mdma påvirket.. Det er så fucking fedt.
Citat:
Jeg synes simpelthen det er så fedt, og det skal bare prøves en gang eller to om månanden. Jeg er besluttet på jeg vil gøre det.
Jeg kan forstå du virkelig gerne vil tage amfetamin eller ecstasy, men vi fraråder det alle stærkt. Du burde tænke på dig selv, det er altså din psyke du leger med. Hvis du før har haft et misbrug, så er det ikke en god ide at begynde igen.
Jeg fornemmer en slags virkelighedsflugt, kan du ikke se det her ikke hænger sammen? Nu skriver du en eller to gange om måneden, da du havde et misbrug må det have været flere? Og en god regel er altid at holde
minimum 2-3 måneders pause og en gang imellem selvfølgelig en længere!
Du kunne eventuelt kommer i snak med en psykriater og så få rodet bod på dit liv! Gør evt. som entheo skriver, find en sport eller noget helt andet som kan give et nyt indput i din hverdag.
Du skal have styr på dit liv, specielt psykisk før du begynder på stoffer igen, hvis du ikke vil forvære din tilstand.
Der er noget galt når du får angst, du kan ikke bare finde et præperat for at skjule det, så kan det virkelig gå galt.
Og til sidst, ikke ansvarligt at køre bil på mdma? Det har da ret i! det er komplet idioti. Ikke nok med du kan sætte andres liv i fare, men du sætter såsandelig også dit eget i fare, selvom man ikke føler det. Men det ved du jo nok godt, lad nu være med det!