Superfedt at det har hjulpet. Her er en lang log/diskussion om brug af små doser svampe mod diverse relativt 'milde' mentale/psykiske problemer.
http://forums.mycotopia.net/lifestyles/ ... polar.htmlHam fyren 'crazy1' kalder han sig vist holdt jo faktisk op med sin selvmedicinering efter nogle måneder, og rapporterede at det havde hjulpet permanent.
Der findes rigtigt nok ikke nogen medicin med psilocybin i, og der er så vidt jeg ved ikke foretaget nogle formelle eksperimenter med lav-dose psilocybin imod fx depression og tvangstanker. De få eksperimenter der er foretaget har sigtet mod relativt højere doser, i forbindelse med fx psykoterapi o.l., hvilket jo er en fuldstændig anden tilgang.
Jeg tror også på at psilocybin har terapeutisk potentiale på den måde du har brugt det, og langt større potentiale end det har i store "psykedeliske" doser, og jeg vil også ønske dig alt held og lykke med eksperimentet. Det er helt klart en god ide holde tæt kontakt med din læge, og din familie omkring det. Du udsætter trods alt dig selv for et eksperiment som ikke ret mange har prøvet før, eller i hvert fald har rapporteret om.
Og nej, fortæl endelig ikke nogen hvem din læge er.