Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Extreme skrev:
Fatdet skrev:
Har ingen erfaring med amf som slankemiddel. Men en af mine kammerater to på et tidspunkt speed hver eneste dag, af ren og skær misbrug.
Han blev sindsygt tynd af det, men det var ikke kun fedtet der røg, han misted også muskelmasse. Han endte senere med en Depression.

Lad være med at bruge amf som slankeur.

Og btw. er du sikker på det ikke bare er en slags 'undskyldning' for at tage stoffet ofte?

Nej faktisk ikkke.. For mærker næsten ikke jeg tager det. appetiten er bare væk. Og jeg får 50 gram protein mindst om dagen, så der ryger ikke alt masse :)

Men tror jeg vil finde en anden fedtbrænder fordi min krop har vendt sig til den her, og har stået stille i en uge ca.. Så må finde noget andet :)

Ahhh okay du for lige 50gram protein. Sådan makker. så vokser du vel ?

Bare fordi du spiser 50g protein holder du ikke en skid masse. ALLE for næsten 50gram om dagen, igennem deres daglige føde. du fortæller slet ikke om du træner sammentid ?

Medlem

Hvis gennem snittet på amf i danmark ligger på 10%~ og det bliver cuttet op 50% yderliger, så får han kun 0.05 gram rent amf om dagen. måske derfor han ikke kan mærke noget ? :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
50g protein pr dag

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

sorry

mindst 1,5g pr kilo .. ;p ..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hallo drenge!

Styr jeres sarkastiske kommentarer, og hold jer til topic!

Medlem

Du vil ikke tabe dig, ved at blive ved med at tage amfetamin, faktisk har jeg ikke noget speciel stor erfaring med amfetamin, men det der sker er at du erstatter maden med amfetamin, jo du taber dig i mens du har dit forbrug ved at tage amfetamin, men hvis du normalt spiser 500 kalorier mere om dagen, har du lært din krop, at den ikke skal gemme på fedtet den skal bare bruge løs. Du får massere af fedt ind, men du dyrker ikke motion så kroppen, har ikke nogen grund til at bruge fedtet, så du bliver bare støre og støre. Når du begynder og tage amfetamin får kroppen ikke de kalorier som den normalt fik, så du taber dig meget hurtigt, fordi din krop ikke gemmer på fedtet, men efter et længere forbrug af amfetamin lære kroppen at den skal gemme på fedtet, fordi din krop ikke får de kalorier den skal have, så når du stopper med at tage amfetamin, har din krop lært at den skal gemme på fedtet, når du så begynder og spise igen beholder du fedtet. og sådan vil det gå om og om igen og igen. Dit resultat ender med at du har tabt alt din muskel masse og den tager lang tid og genoptræne. lyt til hvad folk syger herinde, det er virkelig noget lort at begynde og tage amfetamin for at tabe dig. Din krop vender sig bare til det, og du får ikke noget ud af det end du har tabt muskel masse. Normalt spiser et normalt menneske 2000 kalorier om dagen, Det skal du også have for at tabe dig. ud over det skal du dyrke motion for at forbrænde fedtet, du har taget på. hvis jeg skal give et godt råd så lav en kost plan en god sund morgen mad, husk at du cirka skal have noget at spise hver tredje time. spis sundt, helst uden sukker, men noget sukker skal du spise, nu mener jeg ikke slik, men frugt. hold dig væk fra coca cola og andet sodavand, du skal drikke mælk og vand får at styrke muskler og knogler.

Hilsen Marcus.. ;D

Medlem

Geografisk sted: Århus
Held og lykke i det nye år ven ... :roll:

Medlem

Nu må i fandme lige slappe af. Amfen var sikkert cuttet 50 % op, hvis ikke mere.. MEN hør nu her. Jeg gik jo ikke op og op og op, jeg holdte min dosis...

Hvorfor er det så sindsygt og tage 2-3 baner om dagen i et par uger for at smide nogle hurtige kilo? Det er jo det samme som at sidde og guffe slankepiller med efedrin i - faktisk værrer viljeg mene. Efedrin påvirker mig meget mere negativt, og efedrin har forårsagt mange flere blodpropper, og fysiske skader. Du hører sjælendt om sådan et amfetamintilfælde.

Du sniffer lortet, ja.. din næse tager lidt skade.. MEN det eneste du fucking gør er at sende nogle flere signalstoffer oppe i hjernen.. At det så stopper produktionen for nogen, er sku noget lort. MEN.. Det er ligesåmeget dem selv som går og tænker.. fuck nu har jeg fået depression af amf, fordi de har en lille nedtur, i stedet for at gå ud og gå en tur.

Da jeg tog amfetamin dyrkede jeg ikke sport.. for ikke at belaste kroppen alt for meget, da det ikke var dens fedtforbrændende effekt jeg var ude efter, men dens appetitnedsættende virkning.

Jeg døjer dog lidt med psykken.. men hey.. det jo ikke noget, der ikke kan rettes op på igen.

Jeg ser det ikke som meget værrer end hvis en alkoholiker fyldte sig med alkohol hver dag..

Come on guys.. det amf. er man parat til og slås lidt med psykken, er det sku ikke så slemt. Men hey.. Det virker jo ikke ens på os alle..
Jeg synes amfetamin er et meget overvurderet stof, i forhold til kokain osv.

Men men gutter. Jeg kan da glæde jer med, det da også gik ned af bakke for mig til sidst efter en overdosis af en stor mængde hvor jeg hyggede mig, og tog nogle andre ting samtidig.. Det var selvforskyldt, og efter det, kunne psyken ikke mere. Jeg sidder idag, har det egentlig meget udemærket.. Slåsser stadig lidt med psykken, men ikke noget lidt medicin ikke kan rette op på. Men jeg har besluttet mig for efter en 5 års karierre.. on og off tider, at stopppe, da jeg snart skal til og være far.. Og jeg skulle jo gerne virke som et godt forbilled :)

Medlem

weedwhopper skrev:
50g protein pr dag

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

sorry

mindst 1,5g pr kilo .. ;p ..

Det er jeg udemærket godt klar over. Men det ville gøre en forskel,
hvis jeg intet protein åd overhovedet, right? 50 gram protein er hvad
de fleste mennesker får på en dag, og når man tænker på jeg spiste tre små måltider,
synes jeg det er fint. Jeg gik jo efter og tabe mig rimelig stærk, også fordi jeg ikke
ville køre det alt for lang tid. Amf virker jo bedst i starten.. sådan er det.. Kroppen
har næsten tolerance over for alt stof, hvad du putter i kæften.

Medlem

basssher skrev:
Extreme skrev:
Fatdet skrev:
Har ingen erfaring med amf som slankemiddel. Men en af mine kammerater to på et tidspunkt speed hver eneste dag, af ren og skær misbrug.
Han blev sindsygt tynd af det, men det var ikke kun fedtet der røg, han misted også muskelmasse. Han endte senere med en Depression.

Lad være med at bruge amf som slankeur.

Og btw. er du sikker på det ikke bare er en slags 'undskyldning' for at tage stoffet ofte?

Nej faktisk ikkke.. For mærker næsten ikke jeg tager det. appetiten er bare væk. Og jeg får 50 gram protein mindst om dagen, så der ryger ikke alt masse :)

Men tror jeg vil finde en anden fedtbrænder fordi min krop har vendt sig til den her, og har stået stille i en uge ca.. Så må finde noget andet :)

Ahhh okay du for lige 50gram protein. Sådan makker. så vokser du vel ?

Bare fordi du spiser 50g protein holder du ikke en skid masse. ALLE for næsten 50gram om dagen, igennem deres daglige føde. du fortæller slet ikke om du træner sammentid ?

Det holder ihvertfald langt bedre på massen, end hvis jeg bare åd hvid brød og drak cola dagen lang.. ikke. Og VOKSER? hvem FANDEN har sagt noget om jeg vil vokse? BIBEVARE MUSKELMASSEN. Jeg er sku da udemærket klar over, man ikke kan vokse på sådan en lille omgang føde. Og nej. Jeg trænede ikke. Jeg gik efter at cutte.

sorry, men det frustere mig folk hakker sådan ned, når langt de fleste af jer ikke er en skid bedre, og får proppet ihvertfald ligeså meget ned i weekenden, med garanteret hårde stoffer på bordet også.

Medlem

Det er self dit eget valg. Vi kan ikke bestemme over dit liv, men når man har været her i et stykke tid, så lære man at folk kun prøver og hjælpe. Vi siger ikke at de ting der kan ske også sker for dig, men man skal lige have det med i baghovedet, ellers kan det gå slemt for sig..

min hjælp.. ;D

Du vil ikke tabe dig, ved at blive ved med at tage amfetamin, faktisk har jeg ikke noget speciel stor erfaring med amfetamin, men det der sker er at du erstatter maden med amfetamin, jo du taber dig i mens du har dit forbrug ved at tage amfetamin, men hvis du normalt spiser 500 kalorier mere om dagen, har du lært din krop, at den ikke skal gemme på fedtet den skal bare bruge løs. Du får massere af fedt ind, men du dyrker ikke motion så kroppen, har ikke nogen grund til at bruge fedtet, så du bliver bare støre og støre. Når du begynder og tage amfetamin får kroppen ikke de kalorier som den normalt fik, så du taber dig meget hurtigt, fordi din krop ikke gemmer på fedtet, men efter et længere forbrug af amfetamin lære kroppen at den skal gemme på fedtet, fordi din krop ikke får de kalorier den skal have, så når du stopper med at tage amfetamin, har din krop lært at den skal gemme på fedtet, når du så begynder og spise igen beholder du fedtet. og sådan vil det gå om og om igen og igen. Dit resultat ender med at du har tabt alt din muskel masse og den tager lang tid og genoptræne. lyt til hvad folk syger herinde, det er virkelig noget lort at begynde og tage amfetamin for at tabe dig. Din krop vender sig bare til det, og du får ikke noget ud af det end du har tabt muskel masse. Normalt spiser et normalt menneske 2000 kalorier om dagen, Det skal du også have for at tabe dig. ud over det skal du dyrke motion for at forbrænde fedtet, du har taget på. hvis jeg skal give et godt råd så lav en kost plan en god sund morgen mad, husk at du cirka skal have noget at spise hver tredje time. spis sundt, helst uden sukker, men noget sukker skal du spise, nu mener jeg ikke slik, men frugt. hold dig væk fra coca cola og andet sodavand, du skal drikke mælk og vand får at styrke muskler og knogler.

Hilsen Marcus.. ;D

Medlem

mknnet skrev:
Det er self dit eget valg. Vi kan ikke bestemme over dit liv, men når man har været her i et stykke tid, så lære man at folk kun prøver og hjælpe. Vi siger ikke at de ting der kan ske også sker for dig, men man skal lige have det med i baghovedet, ellers kan det gå slemt for sig..

min hjælp.. ;D

Hilsen Marcus.. ;D

Marcus -> Det har du helt sikkert ret i.

Men det er jo nu et overstået kapitel. Jeg kan da også sige jeg tog det på i løbet af et par måneder igen, men fik dog ikke mindre muskelmasse af den grund ;) Men er det ikke sådan med alle slankepiller? Efter endt brug, tager man det på igen.

Ikke fordi jeg skal fyrer det over på andre, men jeg er langt fra den eneste, der har lavet det her nummer. Kender en del venner, og de har samme resultat som mig. Så det overrasker mig virkelig, at i tager det med så stor åben mund.

Mht. at læse på bodyhouse. Jeg er skam bruger derinde, men jeg ser faktisk de slankemidler/steoider mere farligt og putte i sin krop, end stimulanter som amfetamin. Jeg har længe overvejet T3, men har fået det frarådet af så mange.. En af mine bedste venner, fik en lille blodprop i armen af det, så det holder mig helt væk fra det. Clenbuterol er faktisk også en stimulant imo. Virker på centralnervesystemet, og dæmper appetit iog sætter forbrændingen igang præcis som amfetamin.. DOG er der nogle træls bivirkninger som søvnløshed, muskelkramper, ( evt forstørrelse af hjerte, er der påsagt).

Medlem

Okay, jeg har faktisk aldrig hørt om den måde og kunne slanke sig på, men da kan man bare se.. ;D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]