mknnet skrev:
Det er self dit eget valg. Vi kan ikke bestemme over dit liv, men når man har været her i et stykke tid, så lære man at folk kun prøver og hjælpe. Vi siger ikke at de ting der kan ske også sker for dig, men man skal lige have det med i baghovedet, ellers kan det gå slemt for sig..
min hjælp.. ;D
Du vil ikke tabe dig, ved at blive ved med at tage amfetamin, faktisk har jeg ikke noget speciel stor erfaring med amfetamin, men det der sker er at du erstatter maden med amfetamin, jo du taber dig i mens du har dit forbrug ved at tage amfetamin, men hvis du normalt spiser 500 kalorier mere om dagen, har du lært din krop, at den ikke skal gemme på fedtet den skal bare bruge løs. Du får massere af fedt ind, men du dyrker ikke motion så kroppen, har ikke nogen grund til at bruge fedtet, så du bliver bare støre og støre. Når du begynder og tage amfetamin får kroppen ikke de kalorier som den normalt fik, så du taber dig meget hurtigt, fordi din krop ikke gemmer på fedtet, men efter et længere forbrug af amfetamin lære kroppen at den skal gemme på fedtet, fordi din krop ikke får de kalorier den skal have, så når du stopper med at tage amfetamin, har din krop lært at den skal gemme på fedtet, når du så begynder og spise igen beholder du fedtet. og sådan vil det gå om og om igen og igen. Dit resultat ender med at du har tabt alt din muskel masse og den tager lang tid og genoptræne. lyt til hvad folk syger herinde, det er virkelig noget lort at begynde og tage amfetamin for at tabe dig. Din krop vender sig bare til det, og du får ikke noget ud af det end du har tabt muskel masse. Normalt spiser et normalt menneske 2000 kalorier om dagen, Det skal du også have for at tabe dig. ud over det skal du dyrke motion for at forbrænde fedtet, du har taget på. hvis jeg skal give et godt råd så lav en kost plan en god sund morgen mad, husk at du cirka skal have noget at spise hver tredje time. spis sundt, helst uden sukker, men noget sukker skal du spise, nu mener jeg ikke slik, men frugt. hold dig væk fra coca cola og andet sodavand, du skal drikke mælk og vand får at styrke muskler og knogler.
Hilsen Marcus.. ;D
Marcus -> Det har du helt sikkert ret i.
Men det er jo nu et overstået kapitel. Jeg kan da også sige jeg tog det på i løbet af et par måneder igen, men fik dog ikke mindre muskelmasse af den grund

Men er det ikke sådan med alle slankepiller? Efter endt brug, tager man det på igen.
Ikke fordi jeg skal fyrer det over på andre, men jeg er langt fra den eneste, der har lavet det her nummer. Kender en del venner, og de har samme resultat som mig. Så det overrasker mig virkelig, at i tager det med så stor åben mund.
Mht. at læse på bodyhouse. Jeg er skam bruger derinde, men jeg ser faktisk de slankemidler/steoider mere farligt og putte i sin krop, end stimulanter som amfetamin. Jeg har længe overvejet T3, men har fået det frarådet af så mange.. En af mine bedste venner, fik en lille blodprop i armen af det, så det holder mig helt væk fra det. Clenbuterol er faktisk også en stimulant imo. Virker på centralnervesystemet, og dæmper appetit iog sætter forbrændingen igang præcis som amfetamin.. DOG er der nogle træls bivirkninger som søvnløshed, muskelkramper, ( evt forstørrelse af hjerte, er der påsagt).