Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 123 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Clean
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Frugthat skrev:
Jeg tog en kold tyrker med GHB, efter at have haft muskelkramper/spasmer natten før en eksamen. (Efter store doseringer, redoseringer og et flere måneder langt brug og misbrug)
Heldigvis sover man så godt på GHB, at jeg var veludhvilet inden eksamenen, selvom jeg ikke fik så meget søvn. Men den nat besluttede jeg mig for at det var sidste gang. Har ikke taget det siden og kommer næppe til det

Satme godt klaret.. :) Godt at høre der er nogen der kan klare mosten af at tage en kold tyrker, selv efter flere måneders misbrug!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har ikke røget ikke røget cigaretter hele mit liv. Hvilket jeg er ret stolt af har ikke engang taget et hiv. Kan ikke rigtig se mening i smøger. Syntes ikke det virker hyggeligt og det lugter adhelvede til så vil jeg hellere ryge vandpibe men det gør jeg nu sjældent. Også er der jo tjald som giver en nice virkning det vil jeg hellere forgifte mig med eller hvad man kalder det. Men jeg har sgu holdt en måneds pause fra tjald men nu vil jeg også snart ryge igen syntes bare lige jeg fik meget i ferien.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2 måneder uden at ryge i hverdagene. Der har dog været lidt weekends rygning..... Woop woop

Junior medlem

Vil lige fortælle at jeg har taget en kold tyrker, efter og have røget hash i 3½ år, hver evige eneste dag. Brugte simpelthen for mange penge, og endelig er jeg mand nok til og indrømme det. Er nu på 8 dag, godt være det ikke lyder af meget, men det er da fremskridt ;). Og så har man også noget kørende med en pige, så det går bare pisse godt. Mit narko forbrug er ikke hvad det har været. Prøvede ecstasy første gang i 8 klasse. Og så begyndte det var derud indtil for 2 år siden, hvor det så var amf, cola osv. Nu er det kun nytår og nogen specielle dage om året jeg gør det :)

er pisse stolt af mig selv, og kan tydeligt mærke forskel på mig selv psykisk, det hele kører bare!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
mr shakespear skrev:
Vil lige fortælle at jeg har taget en kold tyrker, efter og have røget hash i 3½ år, hver evige eneste dag. Brugte simpelthen for mange penge, og endelig er jeg mand nok til og indrømme det. Er nu på 8 dag, godt være det ikke lyder af meget, men det er da fremskridt ;). Og så har man også noget kørende med en pige, så det går bare pisse godt. Mit narko forbrug er ikke hvad det har været. Prøvede ecstasy første gang i 8 klasse. Og så begyndte det var derud indtil for 2 år siden, hvor det så var amf, cola osv. Nu er det kun nytår og nogen specielle dage om året jeg gør det :)

er pisse stolt af mig selv, og kan tydeligt mærke forskel på mig selv psykisk, det hele kører bare!

Godt og høre. Når det går så skide godt og du føler du har det meget bedre, så hold fast i det. Held og lykke fremover !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Så er jeg på rette spor igen! Har ikke rørt noget siden sidste lørdag. Er virkelig stolt og glad! Denne gang har det egentlig ikke været så svært, at klatre op af stien igen .. Så det bare lækkert! Regner og prøver meget på at forblive helt stoffri nu! Nu må det lykkedes :)

Er begyndt til psykolog, plus nogle andre samtaler på et afvænningscenter. Så denne gang må det sky lykkes. Alt godt til jer fremover :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alt Ædende Ateist skrev:
Vil vække denne tråd til live igen.
Hvordan går det med dit stop Zarathustra? Kan se fra andre tråde at du er i gang igen :D, er det et bevidst valg?

Jeg startede relativt hurtigt med at drikke igen, efter min clean periode i vinteren 2009. Jeg har aldrig rigtig haft problemer med druk, og havde også lige fra jeg tog beslutningen om ikke at drikke tænkt mig, at jeg nok ville begynde igen, når jeg havde "renset ud" i kroppen, havde lært ikke at beruse mig for at prøve at ændre min sindstilstand (men f.ex. istedet for dyrke motion eller acceptere de negative følelser der måtte være), og havde fået så meget styr på misbruget af andre stoffer, at jeg ikke ville prøve at skaffe narko lige så snart jeg blev fuld.

Jeg er siden januar 2009 faldet i 3-4 gange med coke. Jeg har såvidt jeg husker været fuld alle gangene og været til en fest, og er så blevet fristet.

Jeg har haft en periode med misbrug af heroin. Det startede som en slags selvmedicinering fordi jeg var dybt deprimeret over nogle ting der skete omkring mig, og ikke kunne holde det ud. Og det endte - selvfølgelig - ret hurtigt med, at jeg blev endnu mere deprimeret pga. misbruget og de ting det medførte. Det skal lige siges at jeg faktisk prøvede at kontrollere det, og at det tog et stykke tid før jeg var ude i et fullblown misbrug - som Hemingway vistnok skriver i "Solen stiger" skete det "first gradually, and then suddenly".
Jeg prøvede først at tage en kold tyrker, og derefter at trappe ned via metadon (som jeg købte af min heroin-pusher), før jeg endelig tog en virkelig lang, ubehagelig kold tyrker, og blev clean.

For tiden drikker jeg (meget moderat), og ryger ved meget sjældne lejligheder hash(/pot/skunk). Tror jeg har røget pot 1 enkelt gang i løbet af de sidste 60-80 dage, og det er vist dét. Drikker også under 21 genstande om ugen. Nogle gange drikker jeg et glas vin eller to på en hverdag, men ellers er det næsten kun i weekenden, hvis jeg går i byen eller er til middag.
Jeg prøver at holde mig fra både stimulanser og opioider. Og det går faktisk ret godt.
Jeg har ikke tænkt mig at holde mig fuldstændig fra psykedeliske stoffer, men jeg har bare ikke rigtig haft nok lyst til at trippe indenfor de sidste 1-2 år til at jeg har gidet reagere på det.

Hvis nogen vil have info, råd, personlige erfaringer og evt. henvisninger til misbrugs-centre hvor man kan få hjælp med heroin-afvænning, så må de MEGET MEGET gerne skrive en personlig besked til mig. Det er noget af det værste at komme igennem (ihvertfald stof-relateret), og man har brug for al den hjælp man kan få!
Et rigtigt godt råd til forebyggelse af misbrug er, at man aldrig skal tage stoffer hvis man er i dårligt humør eller ikke har overskud. Man skal kun gøre det hvis man er ovenpå psykisk og fysisk. Dette gælder nok for alle stoffer, men det passer (for mit vedkommende ihvertfald) allerbedst på heroin.

Medlem

Zarathustra skrev:
Alt Ædende Ateist skrev:
Vil vække denne tråd til live igen.
Hvordan går det med dit stop Zarathustra? Kan se fra andre tråde at du er i gang igen :D, er det et bevidst valg?

Hvis nogen vil have info, råd, personlige erfaringer og evt. henvisninger til misbrugs-centre hvor man kan få hjælp med heroin-afvænning, så må de MEGET MEGET gerne skrive en personlig besked til mig. Det er noget af det værste at komme igennem (ihvertfald stof-relateret), og man har brug for al den hjælp man kan få!
Et rigtigt godt råd til forebyggelse af misbrug er, at man aldrig skal tage stoffer hvis man er i dårligt humør eller ikke har overskud. Man skal kun gøre det hvis man er ovenpå psykisk og fysisk. Dette gælder nok for alle stoffer, men det passer (for mit vedkommende ihvertfald) allerbedst på heroin.

Skideflot du tilbyder hjælp til de hårdt ramte, og rigtig flot klaret med den kolde tyrker! ;)
Det lyder til du er ved at have hånd om det igen :)

Jeg forstår det en lille smule på dig som om, du rent faktisk har tænkt dig at indtage heroin/opioder igen på et tidspunkt, men først når du "ovenpå" igen.
Er det korrekt forstået?

Jeg har ellers holdt mig fra benzoer og opioder siden sidste November, men faldt for et par måneder siden i igen på opioderne.
Det var skidehyggeligt og rart, at bruge en weekend-aften efter en hård uge på arbejde i selskab med sig selv, sin computer, sin musik, sin hash og sine opioder.
Det fungerede faktisk okay, og min hverdag kørte fint.
Troede jeg havde fået et fornuftigt forhold til det.

Det blev så hurtigt til 7-8 weekender i træk, dog kun med en enkelt "hyggeaften" pr .weekend.
Så lige pludselig, pga. lidt dårligt humør, nogle problemer jeg ikke følte jeg var i stand til at håndtere i mit hoved, røg jeg på vognen 12 dage i træk.
Passede stadig mit arbejde, og ventede med at lamme mig til jeg kom hjem fra arbejde.
Havde det egentlig ret godt, og eftersom min økonomi er blevet freeeemragende, tyngede det heller ikke pengepungen som det plejer.
Men ligeså snart jeg IKKE fik mit dope, begyndte det hele at ramle, og jeg har været deprimeret af helvede til, og har næsten den samme "ligegyldigheds/ensomheds/jeg-gider-ik-mer' som jeg havde da jeg stoppede sidste vinter. Plus tankemylderet var virkelig overvældende.
Har dog ikke rørt noget i 5 dage nu, og det begynder så småt at lysne, så helt hooked er jeg ikke nået at blive igen, men damn!!!

Ville sku ønske jeg kunne styre de forbandede opioder.
Selv nu virker det helt urealistisk for mig aldrig at skulle røre det igen, men samtidig får jeg også et sug i maven af "angst" når jeg tænker på hvad det kan ende med!

Lang og rodet smøre, men havde lige brug for at komme ud med det!

God vind derude! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Jeg har besluttet mig for at tage en kold tyrker fra ketaminen. Jeg har indset at det ikke er smart at tage det gennemsnitligt tre gange om ugen. Og min resistens er også blevet så høj, at jeg ikke kan ramme hullet selvom jeg suger 500 mg. I weekenden indtog jeg 300 mg og jeg kunne knap nok mærke noget. Spild af keta, spild af penge. Og så er det nok ikke så godt for min hjerne heller.

Ønsk mig held og lykke!

Medlem

Geografisk sted: dk
Props til alle der forsøger sig med at blive clean!!

Er selv i gang med at rense krop og sind. Har haft et snigeren hashmisbrug gennem de sidste 12 år, hvor jeg stort set har røget dagligt (dog kun et par joints om aftenen plus minus 3-4 joints). Har taget nogle få "pauser" fra hashen gennem disse 12 år, men har næsten altid betragtet dem som hvad de er - pauser - hvilket vil sige at jeg efter pausen begynder min rygecyclus påny. Pauserne har max været på et par måneder hvorefter jeg langsomt er begyndt den daglige rygning igen. Har sagt til mig selv at det ville være ok at ryge en gang hver anden uge, hvilket blev til én gang om ugen og til sidst ebbede ud i at jeg egentlig ligeså godt kunne begynde at ryge dagligt igen.

Har brugt mange undskyldninger overfor mig selv. Blandt andet at jeg jo fint kunne fungere i hverdagen. Jeg havde jo en universitetsuddannelse med fine karakterer og dyrkede sport på rimelig højt niveau. Min uddannelse kan jeg dog idag ligeså godt skylle ud i lokummet. Føler ihvertfald ikke jeg kan bruge den til særlig meget.

De sidste 3 år af mit liv har dog været en del anderledes. Har isoleret mig fra omverdenen og har mistet de sidste stumper af min selvtillid. Har været arbejdsløs det sidste år og har ikke været istand til at aktivere mig selv. Har mest ligget på sofaen og røget og prøvet at undskylde mit forbrug overfor mig selv.

For 3 måneder siden satte jeg foden ned og sagde at det skulle være slut med hashen. Ikke endnu en pause men et totalt stop. Har gransket mig selv og mit indre en del for at finde ud af hvordan fanden jeg nu skulle gøre det, da jeg for tiden er isoleret fra omverdenen og kun har mig selv som støtte.

Nu sidder jeg her 3 måneder efter mit stop og er egentlig nogenlunde tilfreds med mig selv. Mit liv er lidt kedeligt for tiden men til gengæld ryger jeg ikke hash længere til hverdag. Har røget nogle få gange med vennerne men har ikke haft den normale lyst til at tage rygningen op på daglig basis. Min selvtillid er så småt ved at vende tilbage men er stadig forkrøblet efter mange års rygning.

Har heldigvis fundet ud af at, jeg rent faktisk har lyst til at lave andet end at sidde og sumpe foran computeren eller tv'et. Det er sku ikke specielt sjovt når man ikke er skæv. Hash'en er jo et mesterligt middel til at forvandle kedsomhed til noget der synes spændende i øjeblikket.

Har valgt at fylde alle ugens dage ud med aktiviteter. Fra mandag til fredag har jeg således forskellige aktiviteter der på længere sigt kan give mit liv mere værdi. Fx er jeg begyndt at lære et sprog, hvilket er sygt svært efter mange års rygning. Men har følelsen af det går fremad. Derudover er jeg begyndt at gå i motionscenter 3 gange om ugen og dyrke kampsport 2 gange om ugen.

Det skal dog siget at resultaterne ikke kommer flyvende og at det vil tage lang til at se frugten af mit arbejde, men har for en gangs skyl lyst til at fortsætte. Nu har jeg været clean i 3 måneder men forventer at der vil gå lang tid før der begynder at ske virkelige forandringer i min psyke.

Ved ikke helt hvorfor jeg skriver om alt det her, men føler jeg har brug for at komme ud med et eller andet. Føler stadig IKKE at jeg er helt clean. Er dog overbevist om at jeg ikke længere har lyst til at ryge dagligt. Drikker næsten ikke alcohol længere, kun lidt vin en gang imellem. Har ikke været fuld i et par år nu.

Det skal dog siges at jeg ikke har noget imod hashen. Synes det er et vidunderligt stof som burde lovliggøres. Har dog fundet ud af, at jeg ikke kan håndtere "pauser" eller præcise mål for hvornår jeg må ryge. Hvis jeg endelig skal ryge vil jeg købe nok til at ryge mig skæv en enkelt aften istadet for at købe 10 gram eller lignende som jeg åbenbart ikke kan holde nallerne fra.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sejt at du har taget den beslutning og holder ved den. Men du skriver tidligere i dit indlæg at du før har holdt pauser, men har så startet blødt op igen med f.eks en enkelt joint hver anden uge. Det er jo lidt det samme du siger nu. Det med at du godt kan ryge en pind med dine venner en gang i mellem, eller købe lidt til en enkelt aften. Trangen vil jo altid være der, men du bliver jo nød til at bestemme dig, enten vil jeg det, ellers så vil jeg det ikke.

Det er altid en god ide med at fylde kalenderen, og det lyder til virkelig at være en beslutning som DU har taget, og som DU vil have til at lykkedes. Lad vær med at smid det ud af vinduet pga. du har lyst til at ryge en enkelt joint. Der er gået 3 måneder nu, og der er lang vej endnu, men det bliver kun nemmere! Tag en dag af gangen og se positivt på tingene.

Medlem

Geografisk sted: dk
@BehindMind

Tak for støtten!

Ved godt at det kan lyde lidt forvirrende det jeg skriver. Men det er ikke helt let at forklare de mange nuancer der er omkring et for mig så komplekst problem som afhængighed nu engang er.

Forskellen nu i forhold til førhen er blot, at jeg ikke har lyst til at fortsætte med daglig rygning. Før har jeg været lidt ambivalent i forhold til hashen. Nogle gange under pauserne har jeg været meget imod det det at ryge samtidig med, at jeg inderst inde vidste, at jeg ikke rigtigt mente det (hvis det gir nogen mening?). Hvis jeg kom til at ryge en pind fik jeg det rigtig dårligt med mig selv og følte det som et nederlag.

Har efterhånden accepteret at jeg godt lide at ryge mig skæv. Det har jeg nu indset og har det godt med det. Derfor er det ikke et nederlag hvis jeg en enkelt aften ryger mig skæv. Men har accepteret at jeg heller ikke kan have noget liggende da jeg vil ryge og ryge indtil det er væk. Men har immervæk kun røget mig skæv ca. 4 gange siden jeg stoppede og alle gangene har har det været lækkert.

Men det er fandme svært at stoppe og de sidste 3måneder (efter et kig i kalenderen kan jeg se at jeg faktisk har været clean i 3 måneder og 20 dage) har ikke været lige sjove. Men det går fremad heldigvis.

Alle råd og imput er velkomne!!!

Tox

Insane psychedelia user!

Arreats skrev:
Jeg forstår det en lille smule på dig som om, du rent faktisk har tænkt dig at indtage heroin/opioder igen på et tidspunkt, men først når du "ovenpå" igen.
Er det korrekt forstået?

Nej, det er faktisk helt forkert forstået :)

Jeg synes at farerne ved opioid-brug/misbrug klart overstiger de positive effekter.
Det er - for mig - det klart sværeste stof at afvænne sig fra, og det er dét stof jeg har været mest afhængig af (pga. de fysiske abstinenser ved langvarigt, højt dagligt forbrug). Og jeg tror at det er næsten umuligt at have et kontrolleret forbrug af opioider, når man tidligere har haft et misbrug af dem.
Og så er det også et utroligt farligt stof mht. OD. Jeg kender (alt for) mange mennesker der tager eller har taget vanvittige mængder af coke og/eller MDMA, og har ikke hørt om nogen ODer blandt bekendte på disse stoffer, mens jeg kun har haft relativt få venner og bekendte der har prøvet opioider, men alligevel er 2 venner døde, 1 røget i coma (som han måtte genoptrænes fra for overhovedet at kunne tale og gå igen) og flere andre har OD'et men er heldigvis blevet genoplivet i ambulancen eller på hospitalet.
Dette er ikke et argument FOR at man skal tage coke/MDMA, men snarere en sammenligning af en type virkeligt farlige stoffer (stimulanser - coke, MDMA, amf) med en gruppe vanvittigt farlige stoffer (opioider).

Det er simpelthen ikke det værd - for mig.

Medlem
Brugeravatar

Jeg bliver lige nødt til at spørge, røg du eller IV'ede du heroinen?

Medlem

Zarathustra skrev:
Arreats skrev:
Er det korrekt forstået?

Nej, det er faktisk helt forkert forstået :)

Jeg synes at farerne ved opioid-brug/misbrug klart overstiger de positive effekter.
Det er - for mig - det klart sværeste stof at afvænne sig fra, og det er dét stof jeg har været mest afhængig af (pga. de fysiske abstinenser ved langvarigt, højt dagligt forbrug). Og jeg tror at det er næsten umuligt at have et kontrolleret forbrug af opioider, når man tidligere har haft et misbrug af dem.
Og så er det også et utroligt farligt stof mht. OD. Jeg kender (alt for) mange mennesker der tager eller har taget vanvittige mængder af coke og/eller MDMA, og har ikke hørt om nogen ODer blandt bekendte på disse stoffer, mens jeg kun har haft relativt få venner og bekendte der har prøvet opioider, men alligevel er 2 venner døde, 1 røget i coma (som han måtte genoptrænes fra for overhovedet at kunne tale og gå igen) og flere andre har OD'et men er heldigvis blevet genoplivet i ambulancen eller på hospitalet.
Dette er ikke et argument FOR at man skal tage coke/MDMA, men snarere en sammenligning af en type virkeligt farlige stoffer (stimulanser - coke, MDMA, amf) med en gruppe vanvittigt farlige stoffer (opioider).

Det er simpelthen ikke det værd - for mig.

Ja, det er jo desværre også den konklusion mit "overjeg" er kommet til, men "junkien" i mig kan ikke rigtig forestille sig ikke at skulle røre det igen.
Kan desværre kun være enig i at opioder er noget af det "værste". Både mht. dødsraten og afhængighed!

Må nok bare overbevise hele mit indre om at det er slut - for good!

Insane psychedelia user!

Booty-Lone skrev:
Jeg bliver lige nødt til at spørge, røg du eller IV'ede du heroinen?

Hverken eller. Jeg sniffede det.
Havde/har en idé om at det er den mindst afhængigheds-skabende indtagelses-metode, og også den med mindst risiko for OD eller forskellige former forgiftninger ved urent stof.

Edit: Jeg ved godt at oral indtagelse højst sandsynlig er endnu mere "sikker" end nasal. Men jeg ville dog stadig bevare noget rush, eufori og intensitet i rusen, så jeg spiste det ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Mit stop gik heller ikke helt efter planen, jeg fortsatte med opiat bingen og røg der efter på en GHB binge, så nu prøver jeg igen.
Den 2 oktober tog jeg ud og sejle og jeg valgte ikke at tage nogen stoffer med denne gang, så jeg kører nu på 16 dage uden nogen form for rus.

Lige pt. sider jeg på mit kammer og rådner op, mens mine kollegaer er taget til det centrale Aberdeen for at gå til den. Jeg tog heller ikke med dem sidste weekend og da jeg ikke plejer at holde mig tilbage kom der denne gang nogen spørgsmål, jeg valgte at tale lige ud af posen og fortælle at jeg simpelthen har fået nok af druk efter at have været 3 måneder i land.
Der ville egentlig ikke være noget galt i at tage med og drikke et par pins, men sidste gang jeg tænkte sådan ente det med at jeg åd kiks hele natten/morgenen og den risiko tør jeg ikke løbe nu.

Jeg har sat i ret ambitiøst mål og satser på at holde mig clean ind til nytårs aften og denne gang gælder det. Jeg har efterhånden prøvet at holde pause nogen gange og hver gang er jeg faldet i, jeg har derfor aftalt med mig selv, at hvis jeg ikke holder mig på måtten denne gang har jeg et problem som jeg skal have hjælp til at overkomme.

PS. Lad venligst være med at quote mit indlæg.

Senest rettet af Alt Ædende Ateist 24 okt 2009 21:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har nu ikke rørt nogen stoffer overhovedet i 3 uger, plus jeg har lagt smøgerne på hylden. Har ikke røget i 6 dage nu, og har egentlig ikke svært ved at holde det. Det er faktisk nemmere end jeg troede. Har dog gnasket meget store doser tyggegummi. Altså bare alm. stimorol .. Hver gang jeg får en snert af ryge træng, så går jeg en lille tur og tager et tyggegummi. Det hjælper utroligt meget ..

Nå men ville bare lige blære mig lidt, da jeg er utroligt stolt :)
Go' vind til alle psychedelic-mofos

Medlem
Brugeravatar

Det er sgu super flot, bl0dpump. Har du også et andet substitut for stofferne, på samme måde som tyggegummiet erstatter smøgerne?

Jeg har sat mig et mål om ikke at tage ketamin igen før den 1. december. Jeg tog det 3-4 gange om ugen, og havde opbygget en ret stor tolerance overfor det til sidst. Kunne ramme hullet længere, selvom jeg sugede 500 mg. Og til sidst kunne jeg knap nok få en effekt af 300 mg. Og det skal lige siges at jeg er en tøs på 60 kg.

Men NU er det 10 dage siden jeg sidst tog ketamin. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

X-tina skrev:
Det er sgu super flot, bl0dpump. Har du også et andet substitut for stofferne, på samme måde som tyggegummiet erstatter smøgerne?

Jeg har sat mig et mål om ikke at tage ketamin igen før den 1. december. Jeg tog det 3-4 gange om ugen, og havde opbygget en ret stor tolerance overfor det til sidst. Kunne ramme hullet længere, selvom jeg sugede 500 mg. Og til sidst kunne jeg knap nok få en effekt af 300 mg. Og det skal lige siges at jeg er en tøs på 60 kg.

Men NU er det 10 dage siden jeg sidst tog ketamin. :D

Mange tak, skal du have :) Nej, det har jeg egentlig ikke på samme måde. Altså - Jeg har valgt ikke at gå i byen, eller drikker alkohol i en længere periode. Så skal desværre heller ikke ud på J-dag, hehe. Men jeg har fundet ud af, at når jeg drikker så er jeg MEGET mere tilbøjelig til at falde i og tage stoffer. Så jeg har valgt at holde mig fra alkohol helt, indtil jeg har bedre styr på det.

Men er begyndt til nogle møder hos en misbrugskonsulent/psykolog. Nu er jeg inde i en rigtig god periode jo, så søger jeg lidt hjælp der nede til at blive ved med at køre i den gode stil nu. Jeg vil IKKE tilbage da! Det er helt sikkert.

3-4 gange om ugen, er også lige i overkanten syntes jeg. Men fedt, at du selv kan se det, og vælger at gøre noget ved det :) Det er virkelig godt gået! Du må være stolt over du ikke har rørt det i 10 dage så .. :wink: Vil du så holde helt, eller "må" du efter d. 1 december igen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 123 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]