jeg får selv noget der har en svag lyserød konsistens, nogle gange kan det også godt være lidt banan agtig farvede, altså ikke selve banan skralden men selve bananen den der guld / hvide farve, det er altid knas tørt
og lidt klumpet i det, men hvis jeg fx er meget træt udmattet osv og tager 500 milligram lad os sige klokken 10:00
om aften, så bliver jeg virkelig hyper aktiv får kæmpe store pupiller og self skrømpte pik på snakker meget hurtigt
og lytter næsten ikke til hvad andre folk siger kun til hvad jeg selv siger og er meget selvoptaget og snakker
så meget at jeg næsten ikke selv kan nå og trække vejret samme tid er jeg lynhurtig og skarp i hovedet
og selv en metro kontrollør kan se på mig at jeg er på stoffer tydeligt .. og det tror jeg sku også andre mennesker kan men fuck det

det ihværtfald noget godt noget og er blæst helt ind til 7-8 om morgen
så når jeg skal sove går der altid 2-3 timer endu før jeg kan, selvom jeg os har røget natjointen.
og joo det er jo klart i ikke bliver lige så blæste jo mere i tager fordi man fyrre jo sine dopamin neuron transmitstoffer af og pluds selve "recieverne" ihværtfald 2 eller 3 af dem der er blevet overbelastet kan i særlige tilfælde lukke ned så derfor skal man hvis man vil have det bedste ud af det ihværtfald max tage det en gang værd anden uge eller i mindre mængder værd uge hvis man vil det .. man skal jo bare tænke på at det er ligesom hvis vi lige har fået løn, også fyrre vi hele lønnen af, også resten af måneden skal vi bare leve af smørgrød med fløde ret ulækkert ik
men c.a 2 uger så skulle dopamin lageret være fyldt op igen
hvis du altså sørger for at få sovet en del og slappet lidt af og måske får lidt motion og noget god mad det er det vigtigeste