Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Okay, men oplever I dét med at I taler hurtigere fx eller bliver "lykkelige"? Jeg har ikke gjort mig specielt meget i amfetamin (måske 20 - 25 gange over 3 - 4 år vil jeg tro), så det er da ærgerligt hvis man mister gløden så hurtigt.

Jeg tror det har noget med kvaliteten at gøre... Fik mit første amf i rigtig god kvalitet og tog kun af det flere år - da tiden kom til at købe nyt stash synes jeg glæden forsvandt og man ikke rigtig nåede de samme højder mere. Blev mere og mere utilfreds med det og opgave det næsten - havde slået mig til tåls med min kvote var opbrugt og gløden nok var tabt for evigt - men sagde dog ikke nej ved en fest hvor jeg blev tilbudt et par streger gratis... og BUM så var jeg helt oppe i gear igen - helt tilbage som i starten og den kan jeg stadig finde idag... men det afhænger af stoffet (kvaliteten?)

Skal lige siges jeg aldrig har været storforbruger, det er noget med 100-200mg på en aften og 1-2 aftener om måneden mens det gik vildest for sig... men idag hvor det måske er en gang hver anden måned, så kan jeg tydeligt mærke forskel på en god og dårlig rus

Medlem

Okay, det er jeg glad for at du/I skriver. For det ville da nemlig være ærgerligt hvis man pludselig bare ikke kunne opnå samme high mere, fordi man har prøvet det nogle "enkelte gange".

Jeg må bare til at finde en ordenligt kilde, men det er så utrolig svært synes jeg desværre. Folk snakker altid om at det er så nemt at få fat i stoffer, men det ved jeg nu snart ikke. Coke er til at finde mange steder synes jeg, men det er jo ikke ordentlig kvalitet. MDMA, Keta, Speed, LSD, 2C-X osv. skal man virkelig ha' kontakter for at kunne få fat i synes jeg... Det er trist og sørgeligt når man nu så gerne vil prøve nogle ting :)

Medlem
Brugeravatar

Gør det ondt at sniffe rent amf ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Ophidian skrev:
Gør det ondt at sniffe rent amf ?

Sammenlignet med cuttet amfetamin, nej. Det synes jeg i hvert fald ikke. Det smager dog stadig af lort når/hvis det kommer ned i munden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeg sniffer simpelthen for meget meth - synes ikke det smager af en skid andet end den der klamme mystiske uforklarlige kreatin smag.....

Det samme med amfetamin - synes sgu det smager af intet andet end cutmidlet når det meget rent.... men kan også være jeg aldrig har fået amfetamin og kun meth... eller også har jeg ingen smagsløg - men det tror jeg nu nok jeg har....

Hvordan lugter jeres "rene" amfetamin? he he...... det svider vel ikke i næsen vel... hi hi hi.... elsker bare folk og speed - de fleste har aldrig fået noget godt og sniffer flere g på en aften.... hvis man kan sniffe 1g speed på en aften, så sniffer man enten speed alt alt alt for tit, eller også har man noget virkelig fucking cuttet lort.

De gange jeg rører amfetamin (ikke så tit mere, men der var engang, oh shit da) der skal jeg have 0.1-0.2g for at have skrald på i 8+ timer.... Da jeg tog det tit - sådan flere gange om ugen for mange år siden, var det rigtig sjældent jeg krydsede 1g på en aften - når jeg gjorde var jeg helt bippet af og storsnakkende, vildt dansende fucked up i flere timer og vågen til langt ud på dagen på dagen derpå.... uden at kede sig - ikke den der døde speed fornemmelse man får af lorte effe cuttet speed, som nogle mennesker åbenbart kan lide..... eller den døde fornemmelse man får af 5g mystisk hvidt pulver med en snert af amfetamin i giver efter en dags tid.

Junior medlem

jeg får selv noget der har en svag lyserød konsistens, nogle gange kan det også godt være lidt banan agtig farvede, altså ikke selve banan skralden men selve bananen den der guld / hvide farve, det er altid knas tørt
og lidt klumpet i det, men hvis jeg fx er meget træt udmattet osv og tager 500 milligram lad os sige klokken 10:00
om aften, så bliver jeg virkelig hyper aktiv får kæmpe store pupiller og self skrømpte pik på snakker meget hurtigt
og lytter næsten ikke til hvad andre folk siger kun til hvad jeg selv siger og er meget selvoptaget og snakker
så meget at jeg næsten ikke selv kan nå og trække vejret samme tid er jeg lynhurtig og skarp i hovedet
og selv en metro kontrollør kan se på mig at jeg er på stoffer tydeligt .. og det tror jeg sku også andre mennesker kan men fuck det :D det ihværtfald noget godt noget og er blæst helt ind til 7-8 om morgen
så når jeg skal sove går der altid 2-3 timer endu før jeg kan, selvom jeg os har røget natjointen.
og joo det er jo klart i ikke bliver lige så blæste jo mere i tager fordi man fyrre jo sine dopamin neuron transmitstoffer af og pluds selve "recieverne" ihværtfald 2 eller 3 af dem der er blevet overbelastet kan i særlige tilfælde lukke ned så derfor skal man hvis man vil have det bedste ud af det ihværtfald max tage det en gang værd anden uge eller i mindre mængder værd uge hvis man vil det .. man skal jo bare tænke på at det er ligesom hvis vi lige har fået løn, også fyrre vi hele lønnen af, også resten af måneden skal vi bare leve af smørgrød med fløde ret ulækkert ik
men c.a 2 uger så skulle dopamin lageret være fyldt op igen
hvis du altså sørger for at få sovet en del og slappet lidt af og måske får lidt motion og noget god mad det er det vigtigeste

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Billede

kilde: http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/Nar ... t_2008.pdf side 19

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
og joo det er jo klart i ikke bliver lige så blæste jo mere i tager fordi man fyrre jo sine dopamin neuron transmitstoffer af og pluds selve "recieverne" ihværtfald 2 eller 3 af dem der er blevet overbelastet kan i særlige tilfælde lukke ned så derfor skal man hvis man vil have det bedste ud af det ihværtfald max tage det en gang værd anden uge eller i mindre mængder værd uge hvis man vil det ..

Det er helt korrekt at man kan udvikle tolerance, hvis man indtager for meget stof for ofte!
Men kan du ikke uddybe hvad du mener med de der "2 eller 3" og evt. komme med et link, som du mener kan forklare mekanismen, som du uden vildt meget held har prøvet at formulere?

Junior medlem

http://www.youtube.com/watch?v=VNIFDQRC ... 61F7C3996B

http://www.youtube.com/watch?v=dsFpe4Ii ... 6B&index=7

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2610 skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=VNIFDQRCy2w&feature=SeriesPlayList&p=2059E661F7C3996B

Hvad skal vi med meth propaganda ?? Her diskuteres amfetamin sulfat, ikke meth afhængighed.

Junior medlem

Rush skrev:
2610 skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=VNIFDQRCy2w&feature=SeriesPlayList&p=2059E661F7C3996B

Hvad skal vi med meth propaganda ?? Her diskuteres amfetamin sulfat, ikke meth afhængighed.

ja han spurgte hvad jeg mente med at de 2-3 receptore lukker ned efter overbelastning, om jeg ikke kunne sende et link og filmene viser det. Meth og amf er skuda det samme bortset fra meth er langt stærkere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er skide svært og farligt. Ka man ikke bare købe det. Jeg havde en connection for 5 år siden men har mistet den. Så prøver at finde en man kan stole på. Så det ikke bare er lort. Please hjælp. Detlev. Ps. Har aldrig haft det dårligt pga speed. Og jeg har taget det mindst 100 gange uden at få det af helvede til. Har bare sovet bagefter og stået op uden ubehag. Detlev.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har det helt fint efter speed men ikke alkohol. Ka I ikke hjælpe mig. Ved godt det er forbudt og svært at få fat i. Detlev.

Insane psychedelia user!

Du ved jo godt det der ikke er ok detlev :(

Helt rent Amfetamin er knas tørt og kridthvidt siger i. Men jeg kan ikke finde noget knas tørt og kridthvidt Amfetamin på darkweb, for det meste kun "amfetamin paste" med en ca. renlighed på 90%

Vil det sige, at ikke engang på darkweb kan man finde ren Amfetamin?

Jeg vil gerne afprøve noget rent Amfetamin, men jeg synes at det er mega svært at finde rundt, i hvad man skal gå efter. Hvordan skal rent Amfetamin smage og lugte?

Site Admin

Detlev skrev:
Det er skide svært og farligt. Ka man ikke bare købe det. Jeg havde en connection for 5 år siden men har mistet den. Så prøver at finde en man kan stole på. Så det ikke bare er lort. Please hjælp. Detlev. Ps. Har aldrig haft det dårligt pga speed. Og jeg har taget det mindst 100 gange uden at få det af helvede til. Har bare sovet bagefter og stået op uden ubehag. Detlev.

Detlev, du læner dig uhyggeligt meget op af et ban. Heldigvis er din post så dårligt formuleret, at det ikke er direkte forsøg på anskaffelse via psychedelia.dk. Salg/køb af stoffer via psychedelia er en kardinal dødssynd.

Vær venlig at rette din post inden de næste 48 timer og så slipper du for et ban fordi det er jul.

MVH
KenIshii

Admin
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Helt rent Amfetamin er knas tørt og kridthvidt siger i. Men jeg kan ikke finde noget knas tørt og kridthvidt Amfetamin på darkweb, for det meste kun "amfetamin paste" med en ca. renlighed på 90%

Jeg vil gerne afprøve noget rent Amfetamin, men jeg synes at det er mega svært at finde rundt, i hvad man skal gå efter. Hvordan skal rent Amfetamin smage og lugte?

Det skal nu nok være muligt at finde noget rent (95%+) på darkweb. Det kan da ikke være så svært for dem at lave rent amfetamin :lol:

Rent amfetamin sulfat lugter ikke af noget og smager meget bittert. Men det samme kan man sige om hundredevis af andre stoffer. Så der er ikke særligt meget at gå efter. Den fiskeagtige/markante lugt amfetamin ofte kan have, skyldes som regel rester af den frie base og/eller P2P rester.

-Jimmy Carter

Medlem

Imp skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Det skal nu nok være muligt at finde noget rent (95%+) på darkweb. Det kan da ikke være så svært for dem at lave rent amfetamin :lol:

Rent amfetamin sulfat lugter ikke af noget og smager meget bittert. Men det samme kan man sige om hundredevis af andre stoffer. Så der er ikke særligt meget at gå efter. Den fiskeagtige/markante lugt amfetamin ofte kan have, skyldes som regel rester af den frie base og/eller P2P rester.

Tak imp, jeg læste kun nogle af de første indlæg og kan til tider ikke lade være at grine, når jeg læser om folks overbevisninger omkring udseende på amfetamin i Danmark. Tak til mili for TOR, og god amf kan sagtens have en fast form som ikke bliver til pulver før man hakker lidt i det :D:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]