Reefie skrev:
Det virker til du virkelig har reflekteret over dit misbrug denne gang, og har indset at konsekvenserne er mere vidtrækkende end lige dit eget liv - en pænt værdifuld indsigt, hvis du vil opretholde din motivation

Mht. sulten kan jeg virkelig anbefale dig også at droppe smøgerne helt.
Derudover ville jeg få strikket en fiberrig (evt. med HUSK kosttilskud) og varieret kostplan sammen - det er ren guf for din mave. Derudover har din krop har alvorligt brug for langsomtoptagelige kulhydrater og
shitloads af protein, med din træningsintensitet!
Husk du har dine forældre, Mr. T og jeg at trække på. Du er ikke alene

Alt godt herfra!
Det med at droppe smøgerne er en god idé, hvis det altså kan lade sig gøre oven i dit "andet" rygestop - nogle gange kan smøgerne sku hjælpe en del. Men du ville vel også klare din ironman en del bedre, hvis dine lunger var fri fra både hash og smøger?
For lige at halvt stjæle topic lidt,.
Reefie at det med at have indset at konsekvenserne er mere vidtrækkende end lige en selv, er en vigtig ting i forbindelse med rygestop, det er jeg enig i!
Men, jeg har for længe siden indset at mit misbrug af hash, har negative konsekvenser for andre end mig selv, og til tider får jeg helt kvalme af at tænke på det, men vælger meget nemt at slå det hen, sige til mig selv at det går nok eller simpelthen bare blokere det med hjælp fra lidt mere hash, fordi jeg simpelthen har så dårlig samvittighed over det.
Det som om om at det, for mig i hvert fald, nogle kan gøre det ENDNU sværere at stoppe med at ryge, netop pga. alt det lort det har bragt en, og man "halvt" derfor fortsætter alligevel, selvom man nu engang var fast besluttet på det sku lykkes!
Hvordan kommer man mon dog ud af denne "cirkel"?