Tak for rådene alle sammen : ) ja jeg har det kanont idag... lidt kvalme... meget lidt....
JA det hjalp VIRKELIG at ryge noget hash... virkelig !
Jeg fik det så mange gange bedre, min krop slappede af, min svedeture blev ikke så voldsomme, og jeg havde lettere ved at ignorere det og så ligge mig ned og sove.... især fordi jeg ingen abetit havde før, og efter hashen kunne jeg da æde noget frugt og brød og drikke lidt... det hjalp og gav mig ro i kroppen... damn det var godt nok et rap over nallerne jeg fik der- og hold da kæft jeg har lært noget den her weekend.
Det skal BTW lige siges at min nabo spurte mig 20 gange ( har jeg fået at vide idag ) om han sku ringe til en ambulance og jeg havde vært gang sagt " NEJ DET MÅ DU IKKE " åbenbart... dumt af mig ja- men kan faktisk ikke huske særlig meget, kan slet ikke huske hvornår og hvordan jeg sådan set blev dårlig.. ligepludselig hænger jeg bare over kummen og tømmer alt hva jeg har i mig..
Jeg husker kun at det føltes psykotisk oppe i hovedet... meget... forvirene.. og lidt angst.. men når jeg tænker over siturationen burde jeg havde været meget mere angst... jeg ku slet ikke mærke mine fingre eller fødder, pga jeg hyperventileret konstant, og var for dum til at kunne finde ud af at trække vejret ned i en pose osv.. altså.. det snurede og prikkede i lemmerne...
og ikke fordi jeg er glad for at tale om det, men lille per dernede har aldrig været så krymåe

hahaah.. bare underligt.. sys jeg normalt er på den dårlige/ amf man oplever sårn noget.
Det skal faktisk lige siges at der er blevet blandet 2 forskeliige slags coke i løbet af aftnen.. en dårlig og en lidt bedre..
Med meget stor forskæld til.. og den første strej jeg to var lidt overdrevet også...
i behøver ikke fortælle mig at jeg har været dum, det ved jeg sku godt... men man lære af sine fejl, og håber at folk der ser den her post også lære noget..
Dog er jeg stadig lidt ør i hovedet.. kontrasten skifter meget, især på den her store fladskærm... og følserne syndes jeg nærmest er lidt lammet lige nu. .. det lyder tåget og mærkeligt ja.. men ka sku ikke rigtig forklare det...
Men altså.. hashen hjalp ja.. men det der hjalp bedst var nu, at jeg kunne få mad ned i mig og væske, og en masse søvn.. det helede ^^