Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Coke mini-OD
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Jeg fik vist en miniOD igår på noget godt coke.. ( undskyld hvis jeg skriver lidt fucked min hjerne har det ikke super duper lige nu )

Jeg var vel kommet op på næste 2 gram for mig selv på tom mave ( 100 %tom mave ) og et par bajere ved siden af.
Ligepludselig sov mine fingerspidser og tær, og det begyndte at små sorte for øjnene af mig vært 5 sekundt ca.
Jeg styrtede ud og brækkede mig ivertfald en time eller to... til der slet ikke var mere at kaste op..
Jeg vågnede op inde på min nabos sofa, han havde været så flink at stille en balje jeg ku brække mig i, og et stort glas vand.. jeg tænkte bare " VAND VAND VAND !!! " da jeg vågnede, men vær gang jeg fik drukket noget - gik der 10 sekunder, og så var det ude af mig igen..
Jeg tænkte at det muligvis var en meget god måde at rense lidt ud på i kroppen, så jeg drak og kastede op og blev ved sådan i noget tid.
Falgte i søvn inde i min egen seng, og vågnede kl 10 om morgenen, hvor jeg kastede op til kl 12 , faldte i søvn, vågnede igen kl 3 - 4 og kastede videre lidt op der, fik konstante svedeture, der blev efterfulgt af kuldegysninger, og at jeg frøs fordi sveden kølte en ned..

Nu brækker jeg mig ikke mere.. kan drikke igen, ikke så meget, men små slurke.. har lidt kvalme ikke noget vildt, er meget svimmel stadig,og min hjerne tænker underligt... og er helt sikker på jeg godt kan kaste lidt mer op hvis det var jeg gad....

Kan nogen ikke fortælle mig hvordan jeg blir afgiftet lidt hurtiger??
har prøvet at æde brød fordi min mave er meget meget tom, men det gør direkte ondt i maven efter lidt brød

Medlem
Brugeravatar

Okay nu kan det snart være lige meget med den hjælp der............. hm...
Jeg brækker mig dog stadig... og siden jeg har vildt lyst til at ryge mig skæv så jeg kan sove er jeg vildt i tvivl om det bare ikke v ille gøre det værre... li nu er det bare svært overhoved at holde ud at være inden i sig selv

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvorfor bliver du ikke tilset af en læge? Det er da en nederen nabo at have

Medlem
Brugeravatar

Vidste nok godt at hvis nogen endelig vil skrive ville de skrive sådan noget her.. det har jeg ikke brug for fuglemand ! jeg har ikke brug for en læge, jeg er ikke død indu ( mange timer efter )
En læge skal holde sig væk fra mig af ! han vil have blodprøver og pis og lort..

jeg har brug for en måde at blive nemt afgiftet på da jeg slet ikke kan tænke klart lige nu-
Spise ?`drikke ? hvad !? jeg jo bare bange for at gøre det værre

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kost og drikke. Du bliver ihvertfald ikke mere klar af slet ingen næring at få til kroppen. Hverken før eller efter sådan en tur.

Om du gør det værre? Hvis det ryger op er det da bare øv - så vent lidt tid og prøv igen. :) Kan kun blive bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Af ren nysgerrighed .. Har du fået det bedre? Og prøvede du at ryge lidt hash?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er en stor idiot, og har derfor fået mig en advarsel! Næste gang jeg ter mig sådan ryger jeg ud.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
The-Lizardman skrev:
Jeg fik vist en miniOD igår på noget godt coke.. ( undskyld hvis jeg skriver lidt fucked min hjerne har det ikke super duper lige nu )

Jeg var vel kommet op på næste 2 gram for mig selv på tom mave ( 100 %tom mave ) og et par bajere ved siden af.
Ligepludselig sov mine fingerspidser og tær, og det begyndte at små sorte for øjnene af mig vært 5 sekundt ca.
Jeg styrtede ud og brækkede mig ivertfald en time eller to... til der slet ikke var mere at kaste op..
Jeg vågnede op inde på min nabos sofa, han havde været så flink at stille en balje jeg ku brække mig i, og et stort glas vand.. jeg tænkte bare " VAND VAND VAND !!! " da jeg vågnede, men vær gang jeg fik drukket noget - gik der 10 sekunder, og så var det ude af mig igen..
Jeg tænkte at det muligvis var en meget god måde at rense lidt ud på i kroppen, så jeg drak og kastede op og blev ved sådan i noget tid.
Falgte i søvn inde i min egen seng, og vågnede kl 10 om morgenen, hvor jeg kastede op til kl 12 , faldte i søvn, vågnede igen kl 3 - 4 og kastede videre lidt op der, fik konstante svedeture, der blev efterfulgt af kuldegysninger, og at jeg frøs fordi sveden kølte en ned..

Nu brækker jeg mig ikke mere.. kan drikke igen, ikke så meget, men små slurke.. har lidt kvalme ikke noget vildt, er meget svimmel stadig,og min hjerne tænker underligt... og er helt sikker på jeg godt kan kaste lidt mer op hvis det var jeg gad....

Kan nogen ikke fortælle mig hvordan jeg blir afgiftet lidt hurtiger??
har prøvet at æde brød fordi min mave er meget meget tom, men det gør direkte ondt i maven efter lidt brød

Hvordan var rusen, og har du fået det bedre?

Hilsen Freddy.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Ingen løftede pegefingre, vi har alle gjort dumme ting - men husk nu næste gang at hold dosen noget lavere, det sparer på coken og er sundere for dig. 2 gram er i overkanten og slet ikke godt! Hvis i deles om al coken så et tip her - lad være med det! Del det op i bunker og behold det der er dit - evt til næste dag, weekend whatever.

Medlem
Brugeravatar

Tak for rådene alle sammen : ) ja jeg har det kanont idag... lidt kvalme... meget lidt....
JA det hjalp VIRKELIG at ryge noget hash... virkelig !
Jeg fik det så mange gange bedre, min krop slappede af, min svedeture blev ikke så voldsomme, og jeg havde lettere ved at ignorere det og så ligge mig ned og sove.... især fordi jeg ingen abetit havde før, og efter hashen kunne jeg da æde noget frugt og brød og drikke lidt... det hjalp og gav mig ro i kroppen... damn det var godt nok et rap over nallerne jeg fik der- og hold da kæft jeg har lært noget den her weekend.

Det skal BTW lige siges at min nabo spurte mig 20 gange ( har jeg fået at vide idag ) om han sku ringe til en ambulance og jeg havde vært gang sagt " NEJ DET MÅ DU IKKE " åbenbart... dumt af mig ja- men kan faktisk ikke huske særlig meget, kan slet ikke huske hvornår og hvordan jeg sådan set blev dårlig.. ligepludselig hænger jeg bare over kummen og tømmer alt hva jeg har i mig..
Jeg husker kun at det føltes psykotisk oppe i hovedet... meget... forvirene.. og lidt angst.. men når jeg tænker over siturationen burde jeg havde været meget mere angst... jeg ku slet ikke mærke mine fingre eller fødder, pga jeg hyperventileret konstant, og var for dum til at kunne finde ud af at trække vejret ned i en pose osv.. altså.. det snurede og prikkede i lemmerne...
og ikke fordi jeg er glad for at tale om det, men lille per dernede har aldrig været så krymåe :D hahaah.. bare underligt.. sys jeg normalt er på den dårlige/ amf man oplever sårn noget.

Det skal faktisk lige siges at der er blevet blandet 2 forskeliige slags coke i løbet af aftnen.. en dårlig og en lidt bedre..
Med meget stor forskæld til.. og den første strej jeg to var lidt overdrevet også...
i behøver ikke fortælle mig at jeg har været dum, det ved jeg sku godt... men man lære af sine fejl, og håber at folk der ser den her post også lære noget..

Dog er jeg stadig lidt ør i hovedet.. kontrasten skifter meget, især på den her store fladskærm... og følserne syndes jeg nærmest er lidt lammet lige nu. .. det lyder tåget og mærkeligt ja.. men ka sku ikke rigtig forklare det...

Men altså.. hashen hjalp ja.. men det der hjalp bedst var nu, at jeg kunne få mad ned i mig og væske, og en masse søvn.. det helede ^^

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Godt for dig lizardman, så er din nabo ikke så nederen som jeg havde troet. Jeg er glad for at du er på fode igen.
Jeg gider ikke løfte nogle pegefingre, men vil lige sige at læger ikke er noget du skal være bange for.
Jeg håber du har det godt.
PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det var godt Liz - Fedt at høre du er ovenpå igen. Selvfølgelig kan du stadig godt svinge lidt i humør og følelser stadig, men det har jo også været en ordentlig omgang du fik dig der. Sååå - Men du er hurtigt oppe igen 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]