Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Depri
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg bruger normalt at holde kammertonen både IRL og på internet fora, men jeg må indrømme jeg synes du lyder lidt som en klaphat, Kaneda. No offence!

Bare en lille ting som din avatar/profil billede - Altså synes du selv det er smart at glorificere MDMA når du lider af en depression???!

Derudover mener jeg bestemt ikke der er noget misbrugsaktivt over at være på et SSRI-præparat. Vil du uddybe det? Anser du også folk der tager blodfortyndende medicin som misbrugere? Please - Enlighten me, Oh great master of wisdom!

Jeg må indrømme at dit sidste indlæg har gjort jeg ikke har meget respekt for dig, og jeg har ærlig talt ikke særlig ondt af dig. Hvis du vil bruge dit liv på selvynk og plat ironi, be my guest!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Karma skrev:
Jeg bruger normalt at holde kammertonen både IRL og på internet fora, men jeg må indrømme jeg synes du lyder lidt som en klaphat, Kaneda. No offence!

Bare en lille ting som din avatar/profil billede - Altså synes du selv det er smart at glorificere MDMA når du lider af en depression???!

Derudover mener jeg bestemt ikke der er noget misbrugsaktivt over at være på et SSRI-præparat. Vil du uddybe det? Anser du også folk der tager blodfortyndende medicin som misbrugere? Please - Enlighten me, Oh great master of wisdom!

Jeg må indrømme at dit sidste indlæg har gjort jeg ikke har meget respekt for dig, og jeg har ærlig talt ikke særlig ondt af dig. Hvis du vil bruge dit liv på selvynk og plat ironi, be my guest!

Er du så fantasiløs at bare for at hakke på et eller andet - så bliver det mit avatarbilled ? be my guest.
Jeg Glorificere lige nøjagtig de ting jeg vil, i den tilstand jeg er i.
Og det er der ingenting du kan gøre ved.. ja jeg syndes det er skide smart.. :roll: faktisk er mdma noget af det eneste der kan gøre mig direkte glad, selv dagene efter hvis det behandles ordenligt.
Og tar det skam ikke mere end højst en gang om måneden.
og nu er det 1 måned siden jeg har rørt det sidst.

Citat:
Man udvikler heller ikke psykisk afhængighed på anden måde, end at
man måske kan sige, at man kan blive "afhængig af at have
det godt". Stopper man for tidligt med medicinen, er risikoen for
tilbagefald øget.

Når man skal stoppe med medicinen, anbefales det, at man trapper gradvis ned i
dosis. Ellers kan man risikere at udvikle lette influenzalignende
symptomer med let hovedpine, muskelsmerter og irritation (såkaldt
seponeringssyndrom). Nogle bliver også i dårligt
humør eller lettere depressive ved for hurtig udtrapning.

Jeg har det fra http://www.depnet.dk/universe5/mailbox/faq/afhaengighed.aspx

Nej tak... jeg har det med af blive afhængelig af at have det godt.
Og jeg har det bedst med at få det godt på egen hånd.
Bare fordi jeg siger nej tak så mister du respekten ?
Prøv at hør her !
Jeg ordner mine problemer på egen hånd ! jeg ska ikke have noget som helst medicin, ud over min egen selvmedicinering, og den styre jeg helt selv.
Det der er bare en måde at feje problemerne ind under gulvtæppet på, jeg vil selv behandle det her, og tænke det igennem, græde over det osv osv.. ingen grund til at bliv blank på piller.
øøh.. og ja hvis de folk der tager blodfortyndene medicin stadig forstætter med det selv om de en dag ikke har brug for det mere vil jeg da mene de er misbrugere... men det har jeg ikke set noget af.

Jamen jeg er da glad for at se du syndes at jeg er så klog :)
og du kan bare spørge løs i fremtiden.. så skal jeg nok enlight dig.. hah....

Dedikeret medlem

Kaneda skriver: "og ja hvis de folk der tager blodfortyndene medicin stadig forstætter med det selv om de en dag ikke har brug for det mere vil jeg da mene de er misbrugere... men det har jeg ikke set noget af."

Præcist hvor har jeg givet udtryk for at man skal fortsætte med "lykkepiller" resten af livet? Det er naturligvis ligesom med alt andet medicin at man stopper med det når man igen er rask, du behøver ikke gøre dig selv dummere end nødvendigt ;)

Du må glorificere lige præcis det du har lyst til, ingen tvivl om det, jeg siger bare min mening at jeg synes du virker som en lettere forstyrret person, og dine udtalelser gør at jeg håber at jeg ikke løber ind i dig en dag. Det tager du selvfølgelig ikke personligt, og det skal du skam heller ikke, jeg har kun et meget lille uddrag af din personlighed at forholde sig til på et internet fora, og det er dette jeg ikke bryder mig om - Du har en attitude som en 14 årig poptøs :D Og de er sjældent specielt vise!

Nu har vi vist flamed hinanden nok - Back to topic, grunden til at jeg bliver en anelse irriteret på dig, skyldes at du opretter et topic du kalder depri, og går ud fra du spørger om hjælp til at komme ovenpå igen - Eller er dette forkert opfattet? Fordi hvad skulle formålet med det ellers være? Men når vi så fortæller dig hvordan du kan hjælpe dig selv på forskellige måder, virker det meget som om du faktisk ikke er interesseret i at få det bedre, eller i det mindste at du ikke gider at bruge energi på det. Det er det som pissede mig af igår... At du vælger som du gør, har jeg, om ikke respekt, så accept af, da jeg går ind for personlig frihed, og dermed valget til at gå til grunde og lade stå til (også selvom det er naturstridigt at ødelægge sig selv).

Jeg gider egentlig ikke bruge mere energi på det her topic, hvis du vil fortsætte, bliver det over PM!

Medlem
Brugeravatar

Karma skrev:
Kaneda skriver: "og ja hvis de folk der tager blodfortyndene medicin stadig forstætter med det selv om de en dag ikke har brug for det mere vil jeg da mene de er misbrugere... men det har jeg ikke set noget af."

Præcist hvor har jeg givet udtryk for at man skal fortsætte med "lykkepiller" resten af livet? Det er naturligvis ligesom med alt andet medicin at man stopper med det når man igen er rask, du behøver ikke gøre dig selv dummere end nødvendigt ;)

Du må glorificere lige præcis det du har lyst til, ingen tvivl om det, jeg siger bare min mening at jeg synes du virker som en lettere forstyrret person, og dine udtalelser gør at jeg håber at jeg ikke løber ind i dig en dag. Det tager du selvfølgelig ikke personligt, og det skal du skam heller ikke, jeg har kun et meget lille uddrag af din personlighed at forholde sig til på et internet fora, og det er dette jeg ikke bryder mig om - Du har en attitude som en 14 årig poptøs :D Og de er sjældent specielt vise!

Nu har vi vist flamed hinanden nok - Back to topic, grunden til at jeg bliver en anelse irriteret på dig, skyldes at du opretter et topic du kalder depri, og går ud fra du spørger om hjælp til at komme ovenpå igen - Eller er dette forkert opfattet? Fordi hvad skulle formålet med det ellers være? Men når vi så fortæller dig hvordan du kan hjælpe dig selv på forskellige måder, virker det meget som om du faktisk ikke er interesseret i at få det bedre, eller i det mindste at du ikke gider at bruge energi på det. Det er det som pissede mig af igår... At du vælger som du gør, har jeg, om ikke respekt, så accept af, da jeg går ind for personlig frihed, og dermed valget til at gå til grunde og lade stå til (også selvom det er naturstridigt at ødelægge sig selv).

Jeg gider egentlig ikke bruge mere energi på det her topic, hvis du vil fortsætte, bliver det over PM!

For nogle mennesker er det ikke så let bare lige at stoppe med noget når det først er blevet en vane, eller noget man er psykisk afhængelig af.

Jeg håber skam heller ikke jeg løber ind i dig en dag,for folk der siger sådan noget om mig som du lige har gjort, plejer at blive lagt op til en ordenlig røvfuld,eller ivertfald giver jeg den et forsøg -
Og der er altså ikke noget værre end at skamfere et menneskes ansigt fordi de sagde noget de ikke burde :x man bliver jo selv ked bag efter.
Men nu regner jeg heller ikke med at ku kende dig hvis vi ses... så det nok ikke et problem.

er jeg forstyrret ? ja.. jeg benægter det ikke.
Lige nu er det din fjentlighed og det arrogante ved dig - der smitter mig og gør det til had.

Jeg ved ikke hvordan små poptøser skriver.. sådan nogle skriver jeg ikke særlig meget med.. det må du vide lidt mere om end jeg - kan jeg høre på det hele.
Man spiller vel når der er græs på plænen :|

nååå ja.. jeg gør jo ikke noget ved det her nej ?
jeg er igang med at stoppe med tjalden.. en ting af gangen kammerat...
plages pt af svedeture konstant pga jeg ikke kan få tjald i det mængder som jeg plejer.
så det er vel klart jeg har en lidt kort lunte ?
Ingen har bedt dig om at have ondt af mig, det er åbenbart dig der fra start af selv har valgt det, og det er vel din egen sag.
at du så ikke har det mere ? rager mig.

bare fordi jeg ikke gør lige nøjagtig hvad du siger- opføre du dig sådan her ?`ynkeligt.
Jeg gør skam noget for at få det her væk, bare ikke lige det som du siger, andres råd har virkelig været til nytte, undtagen dine.

Og det du vel i virkeligheden bliver sur over ( jeg gætter bare ) er vel at du selv er på det medicin, og du føler dig angrebet når man så siger man indtet vil have med sådan noget at gøre.. bare en forstilling.. den er muligvis forkert..

Dedikeret medlem

Hehe, Kaneda, du er sød :d

Medlem
Brugeravatar

Og jeg kan også godt lide dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Mine råd:
Tag på Beder Gartnerskole og bliv vækshusgartner /(det er jeg selv), og de har desuden psykolog tilknyttet skolen.
Prøv lykkepiller - de hjælper!
Se dine venner noget mere - uanset hvad.
Skriv ned alle de POSITIVE ting du har at se frem til i livet og fremtiden - folk med depression har ikke en tendens til at se flere negative ting, de har blot svært ved at se de positive.

Medlem
Brugeravatar

"Jeg håber skam heller ikke jeg løber ind i dig en dag,for folk der siger sådan noget om mig som du lige har gjort, plejer at blive lagt op til en ordenlig røvfuld,eller ivertfald giver jeg den et forsøg -
Og der er altså ikke noget værre end at skamfere et menneskes ansigt fordi de sagde noget de ikke burde...."

LOL du spiller bred din svans.. Internet kriger FTW

"plages pt af svedeture konstant pga jeg ikke kan få tjald i det mængder som jeg plejer"..... så kan du bare drikke det væk som du plejer, hvorfor skal vi høre om det?
Du kommer med et sølle råb om hjælp og kan ikke tage imod den når det kommer...

Medlem
Brugeravatar

mr.hara skrev:
"Jeg håber skam heller ikke jeg løber ind i dig en dag,for folk der siger sådan noget om mig som du lige har gjort, plejer at blive lagt op til en ordenlig røvfuld,eller ivertfald giver jeg den et forsøg -
Og der er altså ikke noget værre end at skamfere et menneskes ansigt fordi de sagde noget de ikke burde...."

"plages pt af svedeture konstant pga jeg ikke kan få tjald i det mængder som jeg plejer"..... så kan du bare drikke det væk som du plejer, hvorfor skal vi høre om det?
Du kommer med et sølle råb om hjælp og kan ikke tage imod den når det kommer...

uh jeg elsker keta junkier :D hjernedøde

Medlem
Brugeravatar

"Er du så fantasiløs at bare for at hakke på et eller andet - så bliver det mit avatarbilled ? be my guest."

Medlem
Brugeravatar

mr.hara skrev:
"Er du så fantasiløs at bare for at hakke på et eller andet - så bliver det mit avatarbilled ? be my guest."

Eller jeg ku muligvis have læst nogle tråde engang : ) men sårn er der jo så meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tsk tsk .. Der er vidst ikke meget tilbage i dette topic!

Dedikeret medlem

mr.hara skrev:

LOL, jeg tænkte præcis det samme... Du fandme noget af en "syko hardcore gangsta pimp", mester jekyll :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeps! Så stopper festen her!
Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]