Karma skrev:
Kaneda skriver: "og ja hvis de folk der tager blodfortyndene medicin stadig forstætter med det selv om de en dag ikke har brug for det mere vil jeg da mene de er misbrugere... men det har jeg ikke set noget af."
Præcist hvor har jeg givet udtryk for at man skal fortsætte med "lykkepiller" resten af livet? Det er naturligvis ligesom med alt andet medicin at man stopper med det når man igen er rask, du behøver ikke gøre dig selv dummere end nødvendigt

Du må glorificere lige præcis det du har lyst til, ingen tvivl om det, jeg siger bare min mening at jeg synes du virker som en lettere forstyrret person, og dine udtalelser gør at jeg håber at jeg ikke løber ind i dig en dag. Det tager du selvfølgelig ikke personligt, og det skal du skam heller ikke, jeg har kun et meget lille uddrag af din personlighed at forholde sig til på et internet fora, og det er dette jeg ikke bryder mig om - Du har en attitude som en 14 årig poptøs

Og de er sjældent specielt vise!
Nu har vi vist flamed hinanden nok - Back to topic, grunden til at jeg bliver en anelse irriteret på dig, skyldes at du opretter et topic du kalder depri, og går ud fra du spørger om hjælp til at komme ovenpå igen - Eller er dette forkert opfattet? Fordi hvad skulle formålet med det ellers være? Men når vi så fortæller dig hvordan du kan hjælpe dig selv på forskellige måder, virker det meget som om du faktisk ikke er interesseret i at få det bedre, eller i det mindste at du ikke gider at bruge energi på det. Det er det som pissede mig af igår... At du vælger som du gør, har jeg, om ikke respekt, så accept af, da jeg går ind for personlig frihed, og dermed valget til at gå til grunde og lade stå til (også selvom det er naturstridigt at ødelægge sig selv).
Jeg gider egentlig ikke bruge mere energi på det her topic, hvis du vil fortsætte, bliver det over PM!
For nogle mennesker er det ikke så let bare lige at stoppe med noget når det først er blevet en vane, eller noget man er psykisk afhængelig af.
Jeg håber skam heller ikke jeg løber ind i dig en dag,for folk der siger sådan noget om mig som du lige har gjort, plejer at blive lagt op til en ordenlig røvfuld,eller ivertfald giver jeg den et forsøg -
Og der er altså ikke noget værre end at skamfere et menneskes ansigt fordi de sagde noget de ikke burde

man bliver jo selv ked bag efter.
Men nu regner jeg heller ikke med at ku kende dig hvis vi ses... så det nok ikke et problem.
er jeg forstyrret ? ja.. jeg benægter det ikke.
Lige nu er det din fjentlighed og det arrogante ved dig - der smitter mig og gør det til had.
Jeg ved ikke hvordan små poptøser skriver.. sådan nogle skriver jeg ikke særlig meget med.. det må du vide lidt mere om end jeg - kan jeg høre på det hele.
Man spiller vel når der er græs på plænen
nååå ja.. jeg gør jo ikke noget ved det her nej ?
jeg er igang med at stoppe med tjalden.. en ting af gangen kammerat...
plages pt af svedeture konstant pga jeg ikke kan få tjald i det mængder som jeg plejer.
så det er vel klart jeg har en lidt kort lunte ?
Ingen har bedt dig om at have ondt af mig, det er åbenbart dig der fra start af selv har valgt det, og det er vel din egen sag.
at du så ikke har det mere ? rager mig.
bare fordi jeg ikke gør lige nøjagtig hvad du siger- opføre du dig sådan her ?`ynkeligt.
Jeg gør skam noget for at få det her væk, bare ikke lige det som du siger, andres råd har virkelig været til nytte, undtagen dine.
Og det du vel i virkeligheden bliver sur over ( jeg gætter bare ) er vel at du selv er på det medicin, og du føler dig angrebet når man så siger man indtet vil have med sådan noget at gøre.. bare en forstilling.. den er muligvis forkert..