Få nogle truxaler af din læge... Det dæmper hashtrangen og stoftrangen seriøst meget, plus det giver overskud til andre ting end lige at sidde og ryge hash. Dog kan jeg godt følge dig i din trang, til at ryge tilbage, da det giver en helt anden verden at leve i, MEN Hvis du vil blive i nuet, og have det BEDRE, er det en god ide at lade det heelt være min ven, indtil du simpelhen ikke Gidder at ryge hash mere, Så længe det er i din krop vil du få små tilbagefald, og tænke på måske at ryge igen., Men derimod hvis det ikke er i din krop, har du derimod ikke trang til at skulle ryge hele tiden.
Tror og mener, seriøst det ville gavne dig en del. Op med panden og ret ryg graden. Og tro på dig selv, og dine sanser, og alt det der, det er nu heller ikke sundt bare sidde og stene med en god gang ryger.
Det allerbedste du kunne gøre var at tage en lang pause, og når du havde det bedre, kunne du eventuelt prøve at tage et sug, eller 2, og hvis du mærker en tilbagefald allerede der, kan du eventuelt smide din klump langt væk, og du skal ikke tænke så meget videre over det, bare væk med den med det samme, inden du begynder at få trangen igen.
Men allerede der, hvis du vælger at "Prøve at tage et sug igen" er der stor sandsynlighed for at du rent faktisk ryger direkte tilbage til dine gamle vaner, desværre.
Kan nemlig også godt huske det der.... men jeg smed klumpen væk, og da jeg fik sådan en trang igen, gik jeg ud for at lede efter den igen. Trals det hash der, men thats how its is.
Men allerede der hvor du spørger dig selv, "er det nu klogt at prøve igen," kan du jo også spørge dig selv:"Hvorfor du spørger dig selv det spørgsmål".
Et eller andet sted er det ikke særlig klogt nej. Og det har det aldrig været.........................
|