Jeg ville gå til lægen da de tit undersøger og stiller spørgsmål, og derved kommer deres viden og bla bla bla, For Hvis dette er en psykose, er det bedst at nedkæmpe den fra starten, da dette kan tage meget lang tid, eller det måske varer resten af livet.
Jeg ville helt klart anbefale at gå til lægen hvis man begynder at hører stemmer, efter man har røget hash, da det kunne være en psykose kunne den have ligget i underbevidsthed, og derfor fremprovokeret af hashen.
Dette gør hash tit, desværre ved en masse andre folk også, for
Hvis du allerede har det fint, men har en psykose i din underbevidsthed, kan den fremprovokeres, ved bare ved at ryge Chald - Hash osv. Det er en af ulæmperne ved hashen, eller fordele, hvad jeg nu kan kalde det. Har nemlig også haft noget ligende, men det var dog fordi, jeg tog en lang pause, og allerede 2-4 måneder efter fik jeg det enormt, skidt, og havde stoftrang især når jeg skulle sove om natten. Og det findes der også en pille imod, som ligger låg på tankevrimmel, og angstanfald. Jeg kan ikke sige andet end de piller er brune, og der er ENORMT, mange der sluger disse "mirakel piller" hver dag - Truxal.
For jeg blev nemlig psykotisk, Havde stof trang, angst anfald, og en sjælden gang, en dame stemme som sagde:" kom her" med en rigtig blid og nice stemme, når jeg skulle til at sove. Jeg levede dag ud dag ind med angst, for alt muligt forskelligt, sååå ja jeg har haft det pænt hårdt, indtil jeg mødte en læge som spurgte mig om jeg ville indlægges.... Jeg tog imod tilbudet med det samme, og blev kørt til et psykiatrisk hospital, hvor de faktisk hver dag stiller dig forskellige spørgsmål angående hvordan du har det til hverdag... De skriver ned og giver dig et nyt spørgsmål, og dermed kommer tættere og tættere på hvad man nu fejler, og dermed kan gives de rigtige piller for det. Jeg fik faktisk nogle som gjorde mig kvik, til hverdag, og det var første gang jeg smilte i spejlet i lang tid, faktisk. Det var nermere en rar følelse, men dog havde jeg de bivirkninger som gjorde at jeg ikke kunne sidde stille i en periode, og det vil dampe af med tid.
Så fik jeg derimod piller for det, og her er jeg idag mega glad for at der var en læge der fandt mig på det tidspunkt. Fik nemlig angstanfald og troede jeg skulle dø, så jeg farede rundt, og til sidst fandt jeg en hjemmeside om angst, og blev meget mere rolig, da jeg indså alle symptomerne, skrevet ned på et stykke papir, At jeg vidste at det er en kendt ting, at det ikke var ukendt overhovedet, lagde en dæmper på alt min angst.
Og ja, du kan sagtens give hashen skylden, for der er meget stor stor risiko for at din stemme høring er fremprovokeret af hashen. Jeg ville råde dig til at holde op med at ryge, fuldstændigt, da man siger at nogle mennesker simpelthen ikke kan tåle skidtet. men dette vil give mange ubehag, indtil at du måske bliver clean, og får det eventuelt bedre?
Men hvis du vælger ikke at gå til lægen, ville jeg være meget opmærksom på hvordan jeg havde det konstant. - Lidt lettere at gå til lægen vil jeg sige, så får man også sagt det til den rette person.
Også kom jeg nemlig hjem BAGefter, hvor de vurderede at jeg godt kunne forlade stedet, Veludhvilet frisk og kampklar til livets store spørgsmål.
|