Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: LSA Frø
Medlem

Rolig nu, det er bare fordi der er hundredvis at opskrifter på ekstrakter til HBWR og morning glory, og jeg aner ikke hvilken en der virker bedst, og mange af dem tager flere dage at lave, og jeg er altså ikke alkymist.
Så vil bare gerne vide om der er en mere simpel måde at intage frøene på,

eller hvis nogen ville sende et link til den bedste HBWR ekstrakt opskrift på forumet, så jeg har noget at gå efter....
Det er jo en jungle af opskrifter, og vil gerne gøre det rigtigt jo :wink:

Medlem

det er ikke helt rigtigt at alt fordamper når du bruger heptan. der er stadig rester af f. eks. råolie og det er bestemt ikke sundt og da du kan få et rigtigt fint resultat kun med koldt vand synes jeg at du skal holde dig til det. desuden er heptan (rensebenzin) kræftfremkaldende og man kan jo ikke undgå at indåndedampene fra det er det på alle måder ikke den bedste metode.

det optimale ville nok være at have et stinkskab, det helt rigtige beskyttelsesudstyr og solventen Cloroform eller Xylen

desuden er det, hvis man bruger rensebenzin en god idé at lave en oprensning af det bagefter med saltsyre og naphta

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Øhm, naphta er rensebenzin. Correct?

Medlem

hmm, ville virkningen af rå frø være den samme som et ekstrakt, trods de dårlige bivirkninger?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har læst at nogle mener dele af den psychedeliske effekt skulle forsvinde når man laver et ekstrakt, det er dog ikke noget jeg har oplevet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Flak skrev:
Jeg har læst at nogle mener dele af den psychedeliske effekt skulle forsvinde når man laver et ekstrakt, det er dog ikke noget jeg har oplevet.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra de nogle. Jeg har tit hørt om folk som har hørt om nogle der synes effekten forsvinder... men jeg tror kun jeg selv er stødt på ét tilfælde hvor en person som selv havde lavet ekstraktet og prøvet resultatet, ikke fik den psychedeliske effekt. Ærlig talt synes jeg lidt at det minder om, at nogle af de der wannabe-shamanistiske-plants-only-freaks har talt lidt over sig, eller et par forkerte ekstrakter, for jeg har stort set kun hørt om ekstrakter som virkede fint.

Junior medlem

Geografisk sted: København
Kajkage skrev:
Øhm, naphta er rensebenzin. Correct?

Rensebenzin indeholder naptha(råoile)

Junior medlem

Geografisk sted: København
ketakrigeren skrev:
det er ikke helt rigtigt at alt fordamper når du bruger heptan. der er stadig rester af f. eks. råolie og det er bestemt ikke sundt og da du kan få et rigtigt fint resultat kun med koldt vand synes jeg at du skal holde dig til det. desuden er heptan (rensebenzin) kræftfremkaldende og man kan jo ikke undgå at indåndedampene fra det er det på alle måder ikke den bedste metode.

det optimale ville nok være at have et stinkskab, det helt rigtige beskyttelsesudstyr og solventen Cloroform eller Xylen

desuden er det, hvis man bruger rensebenzin en god idé at lave en oprensning af det bagefter med saltsyre og naphta

Jeg gider ikke at diskutere det med dig!Der er anerkendte medlemmer på psychedelia, der siger at det fordamper og HVIS der er noget tilbage, så er det ubetydelige mængder.Og det med stinkskab er unødvendigt!Stinkskab er kun nødvendigt når man bruger STORE mængder.

Og kan du lige forklare, hvordan du har tænkt dig, at lave en oprensning, med hcl og naphta??

Medlem

Jeg kan nu klart anbefale at folk laver ekstrakter af frøene. jeg tog 8 frø, og fik da en virkning, men cirka 6 timer efter jeg intog dem, begyndte alle mine blodårer at trække sig sammen, mine pulsårer lignede sytråde, og jeg frøs frygtelig meget. :shock: og der gik over 24 timer inden de var normale igen. Talk about a bad trip :cheers:

andre der har prøvet det med sammentrækningen??? og er det ikke ret farligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Eventuelt allergisk reaktion? Har godt nok aldrig hørt om noget lignende :?

Cannabis entusiast

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jablan skrev:
Jeg kan nu klart anbefale at folk laver ekstrakter af frøene. jeg tog 8 frø, og fik da en virkning, men cirka 6 timer efter jeg intog dem, begyndte alle mine blodårer at trække sig sammen, mine pulsårer lignede sytråde, og jeg frøs frygtelig meget. :shock: og der gik over 24 timer inden de var normale igen. Talk about a bad trip :cheers:

andre der har prøvet det med sammentrækningen??? og er det ikke ret farligt

Huskede du at skrælle frøene?

Medlem

Jep, de blev skrallet, måske det var pga den høje dosis(8 frø)
Har aldrig haft allergi, men det kan da godt være det er frøene, det var bare meget ubehageligt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Vasokonstriktion - http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction
Nogle anbefaler at bruge nogle andre urter samtidig som forårsager vasodillation (det modsatte) - http://en.wikipedia.org/wiki/Vasodilation
Fx skulle kakao have den effekt, hvilket jeg dog ikke har afprøvet. Kaffe vist nok også.

Det er da potentielt farligt, selvom jeg aldrig har hørt om at det har forårsaget andet end ekstremt voldsomt ubehag. Men det er da efter min mening en god grund til at passe på med høje doser, og lade helt være med at blande med andre stoffer, som også har en vasokonstriktiv effekt, eller som forårsager en stigning i blodtrykket på anden vis. Det er efter min erfaring forskelligt hvor meget lort der er i frøene. Den ene sending kan være god, den næste lige til at smide ud.

Junior medlem

Jeg må indrømme at psychedelia er en rimelig skuffende side. Hvorfor kan folk ikke bare svare istedet for at blive ved med at sige, at det har været oppe og vende før osv. ? Jeg gider ikke selv oprette en tråd, så jeg prøver at skaffe info igennem andres. Men hver gang jeg finder en tråd hvor der bliver stillet et spørgsmål som jeg også gerne ville vide, svare folk bare brug google eller det har været oppe og vende. Det virker som om det ikke er andet end sure gamle mænd der bruger det her. Helt ærlig ! Istedet for at bruge sin tid på at forklare at det har været oppe og vende osv. ! Kunne i måske bare svare istedet for ?! Jeg kan ikke finde ud af at søge ordentligt på den her side fordi søgefunktionen er yderst besværlig. Så når jeg gerne vil finde lidt info om Salvia D eller hbw så er halvdelen af alle svarene bare : Det har været oppe og vende og bruge google. Hallo ! Er det ikke her man deler eferaing og hjælper hinanden istedet for hele tiden at "punke" nye bruger osv på deres spørgsmål ? Når jeg søger under salvia kommer der 100 forskellige tråde op som jeg simpelthen ikke magter at bladre igennem. Men tør dårligt nok lave min ejen tråd, for så bliver jeg bare "skældt ud" og for at vide at det har været oppe før lige det spørgsmål- DET KAN GODT VÆRE DET HAR DET MESTER MEN SVAR MIG NU BARE ELLER F*** AF MED DIG ! Jeg kan ikke bruge det til en skid. Hold kæft en lorte side det her, nu har der simpelthen været for mange gange hvor jeg heller ikke har kunne finde svar på spørgsmål fordi folk ikke laver andet end at komme med dummme svar................

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Okay, tag en dyb indånding og tæl til 10....

Søgemaskinen er ganske rigtigt frustrerende, men google fungerer glimrende til at søge på sitet med. I google skriver du "pik site:psychedelia.dk" og så erstatter du pik med det ord du gerne vil søge efter. Hvis du ikke finder noget der så prøv at stille spørgsmålet herinde, og medmindre dit spørgsmål er besvaret 1000 gange før, så plejer folk at give et svar.

I øvrigt er det da en lidt mærkelig attitude at komme anstigende med, du kunne evt. vente med at skrive et essay om hvor træt du er af det hele til du rent faktisk har prøvet at spørge om noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
IneedMoneyDK skrev:
Jeg må indrømme at psychedelia er en rimelig skuffende side. Hvorfor kan folk ikke bare svare istedet for at blive ved med at sige, at det har været oppe og vende før osv. ? Jeg gider ikke selv oprette en tråd, så jeg prøver at skaffe info igennem andres. Men hver gang jeg finder en tråd hvor der bliver stillet et spørgsmål som jeg også gerne ville vide, svare folk bare brug google eller det har været oppe og vende. Det virker som om det ikke er andet end sure gamle mænd der bruger det her. Helt ærlig ! Istedet for at bruge sin tid på at forklare at det har været oppe og vende osv. ! Kunne i måske bare svare istedet for ?! Jeg kan ikke finde ud af at søge ordentligt på den her side fordi søgefunktionen er yderst besværlig. Så når jeg gerne vil finde lidt info om Salvia D eller hbw så er halvdelen af alle svarene bare : Det har været oppe og vende og bruge google. Hallo ! Er det ikke her man deler eferaing og hjælper hinanden istedet for hele tiden at "punke" nye bruger osv på deres spørgsmål ? Når jeg søger under salvia kommer der 100 forskellige tråde op som jeg simpelthen ikke magter at bladre igennem. Men tør dårligt nok lave min ejen tråd, for så bliver jeg bare "skældt ud" og for at vide at det har været oppe før lige det spørgsmål- DET KAN GODT VÆRE DET HAR DET MESTER MEN SVAR MIG NU BARE ELLER F*** AF MED DIG ! Jeg kan ikke bruge det til en skid. Hold kæft en lorte side det her, nu har der simpelthen været for mange gange hvor jeg heller ikke har kunne finde svar på spørgsmål fordi folk ikke laver andet end at komme med dummme svar................

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA
Ej men seriøst.. tror du at det her er en socialbørnehave hvor små snotunger som dig selv kan komme rendende og spørge om alt lige mellem himmel og jord uden at I har sat jer den mindste smule ind i det. Der findes MASSER af tråde om ALT herinde. Det er da bare dig der er total uden talent og derfor ikke hverken kan læse en pixibog eller en opskrift til dødsnarko. Det kan fandme da ikke være for meget at forlange at INDEN du spørger løs på livet løs, at du så lii' læser op på det område du har spørgsmål til.
Hvad fanden tror du psy.dk er? Tror du at der sidder 2000 narkohoveder konstant og har læst til at hjælpe små fæhoveder som ikke selv kan gøre den mindste smule arbejde for at tilegne sig viden.
:stupid:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]