IneedMoneyDK skrev:
Jeg må indrømme at psychedelia er en rimelig skuffende side. Hvorfor kan folk ikke bare svare istedet for at blive ved med at sige, at det har været oppe og vende før osv. ? Jeg gider ikke selv oprette en tråd, så jeg prøver at skaffe info igennem andres. Men hver gang jeg finder en tråd hvor der bliver stillet et spørgsmål som jeg også gerne ville vide, svare folk bare brug google eller det har været oppe og vende. Det virker som om det ikke er andet end sure gamle mænd der bruger det her. Helt ærlig ! Istedet for at bruge sin tid på at forklare at det har været oppe og vende osv. ! Kunne i måske bare svare istedet for ?! Jeg kan ikke finde ud af at søge ordentligt på den her side fordi søgefunktionen er yderst besværlig. Så når jeg gerne vil finde lidt info om Salvia D eller hbw så er halvdelen af alle svarene bare : Det har været oppe og vende og bruge google. Hallo ! Er det ikke her man deler eferaing og hjælper hinanden istedet for hele tiden at "punke" nye bruger osv på deres spørgsmål ? Når jeg søger under salvia kommer der 100 forskellige tråde op som jeg simpelthen ikke magter at bladre igennem. Men tør dårligt nok lave min ejen tråd, for så bliver jeg bare "skældt ud" og for at vide at det har været oppe før lige det spørgsmål- DET KAN GODT VÆRE DET HAR DET MESTER MEN SVAR MIG NU BARE ELLER F*** AF MED DIG ! Jeg kan ikke bruge det til en skid. Hold kæft en lorte side det her, nu har der simpelthen været for mange gange hvor jeg heller ikke har kunne finde svar på spørgsmål fordi folk ikke laver andet end at komme med dummme svar................
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA
Ej men seriøst.. tror du at det her er en socialbørnehave hvor små snotunger som dig selv kan komme rendende og spørge om alt lige mellem himmel og jord uden at I har sat jer den mindste smule ind i det. Der findes MASSER af tråde om ALT herinde. Det er da bare dig der er total uden talent og derfor ikke hverken kan læse en pixibog eller en opskrift til dødsnarko. Det kan fandme da ikke være for meget at forlange at INDEN du spørger løs på livet løs, at du så lii' læser op på det område du har spørgsmål til.
Hvad fanden tror du psy.dk er? Tror du at der sidder 2000 narkohoveder konstant og har læst til at hjælpe små fæhoveder som ikke selv kan gøre den mindste smule arbejde for at tilegne sig viden.