Så er der kommet noget MDMA-pulver i hus, og som altid inden jeg prøver et nyt stof, kører jeg lige min HR-rundspørge herinde.
Den korte drug-profil:
Jeg er en mand i slutningen af 20'erne af forholdsvis spinkel bygning (ca. 65 kg). Har en smule erfaringer med opiater, dog kun i form af kodein, og aldrig over 150 mg på én gang. Ud over det ryger jeg en pind eller 2 om ugen, samt har prøvet kiks 7-8 gange fordelt ud over ca. 3 år (max 1½ pille pr. gang og uden redoseringer).
Dosering:
For mindst at få samme virkning som fra de 1½ "gode" piller jeg tidligere har prøvet, havde jeg tænkt at starte på ca. 130-140 mg?
Redosering:
Kan det betale sig? Jeg har hørt/læst at man kan forlænge peaket med en times tid ved at tage en redosering på ca. 40-50% af den oprindelige dose ca. 1 time efter første indtagelse. Men crashet bliver vel også tilsvarende hårdere?
Indtagelse:
Jeg har fået rådet bare at smide pulveret i et glas vand og drikke det. Bruger I andre kapsler eller hvad?
'Pulverhåndtering':
Da jeg meget sjældent har med stoffer i pulver-form at gøre, er jeg ikke særlig øvet i at håndtere det. Og med det mener jeg få det ind og ud af poser, på og af vægte, af og på glatte flader, i og ud af kapsler osv. De få gange jeg har prøvet det, syntes jeg det har været méget besværligt, og risikoen/frygten for spild virkede ret stor.
Så jeg ville gerne have nogle gode råd om hvordan I andre gør, og hvilke hjælpe-midler I evt. anvender?
Piller vs. MDMA-pulver:
Er der nogen mærkbar forskel på virkningen, eller er det kun hvis man har været vant til skod-piller?
Ellers vil jeg altid gerne høre andre gode råd, fortællinger eller hvad I nu har af relevant at byde ind med.

Silver_Bullet