For det første skal du vide at du ikke kan blive"rigtig" afhængig af hash. Det er slet ikke at sammenligne med smerterne i knoglerne efter 9 år på metadon eller heroin. Hash giver mere en psykisk afhængighed(her er der mange der vil protestere, men jeg har røget hash hver dag i 20 år). du får svedeture og uro i kroppen, og de fysiske abstinenser af THC(tetrahydrocannabinol), det er det virksomme stof i potten, som jo hash bliver lavet af, er slet ikke at sammenligne med heroin abstinenser. Jeg husker når vi røg jordfed, gjorde vi det med hovedet nedaf i grøften og tog ti armbøjninger bagefter, netop for at få det der "sus". Jeg tror det er det du har oplevet(håber ikke jeg har misforstået dit indlæg). Det er netop grunden til at man trækker nol(hasholie,som normalt trækkes af affaldet fra potplanterne. man koger det så ned så der kun er den sorte masse tilbage). Min bekymring er at du slutter af med at skrive at det nu er det vigtigste i dit liv, og det er det du hele tiden vil, altså ryge hash(hvis jeg ikke har forstået det korrekt er det en følgebivirkning, blandt mange, efter 20 år som narkoman). Selvom hash er "ufarligt" i forhold til andre stoffer vil den psykiske afhængighed få dig til at gøre ting du aldrig havde drømt om. En misbruger bliver en mester i at manipulere omgivelserne så man får det man vil have. Undskyld hvis jeg lyder "klog og læreragtig", det er ikke min mening. Bare pas på med at det ikke tager overhånd.
|