Citat:
Latterligt? Ved du overhovedet hvad du snakker om? Synes du han virker som en der har styr på det? Tror du virkelig det hjælper ham på nogen som helst måde at købe bedre hash? Nej vel? Han er 15 år og virker til at være lidt ude af den. Måske han skulle overveje og stoppe med at ryge hash, istedet for at lytte til dårlige råd fra personer som dig, som ikke aner hvad du selv snakker om, douchebag.
Edit: Du er muligvis ældre end mig 'Cartman', men måske du skulle have røget lidt mindre da du selv var 15, ellers trænger du bare til en lang pause. Tænk dig nu lidt om før du opfordrer mindre årige til at ryge bedre hash.
Tilfældigvis holdte jeg mig fra alt "døds-narko" indtil jeg fik en alder der var rimelig, altså 18 år. Jeg havde dog ikke lige spottet at trådstarter ikke er så gammel. Undskyld Arthur, Doug kan ikke altid være en god dreng.
Hvis du insisterer på at ryge hash, så ryg noget ordentligt noget, hold dig til pinde. Der er alt muligt lort i dårlig hash, så pas på dig selv, det er udelukkende derfor jeg giver det råd at købe bedre kvalitet. Vi kan have svært ved at bestemme hvad han skal stoppe i hovedet, så bare at råbe "HEY HOLD DIG FRA HASH NÅR DU IKKE ER GAMMEL NOK!!!". Han er trods alt 15 og har sandsynligvis drukket sig hjernedød lam allerede flere gange. Jeg ser sådan på det at det er bedre at ryge en jay engang imellem end at drikke hjernen ud. Så synes ikke helt den holder. MEN han er nok en troll, må vi håbe. Men det er da klart bedre at han ryger noget bedre hash end at han sidder og ryger hovedpine hash?