Jeg har det sådan at jeg glemmer at spise mad osv, sætter mig bare ved computeren og gir den gas og fyrer en masse joints, ryger normalt 3-6 om dagen. Orker som regelt ikke at lave aftensmad, så den står på pizza eller et eller andet fråderen (kiks, slik og sådan noget shit).
det skal lige siges, jeg er 17 år - lige begyndt i skole. igang med 3. uddanelse, hashen har aldrig påvirket min skolegang, men nu er der gået over 18 måneder, og nu er jeg begyndt at blive riiimelig smadret i kroppen næste dag når jeg vågner.
Jeg har også en del søvnproblemer, vender og drejer mig og ofte er der en eller anden skod sang inde i mit hoved som bare køre på repeat.. Skal nærmest tvinge de tanker væk? Har jeg røget så meget at jeg har glemt hvordan man sover? Har altid været vold basket ved sengetid - synes det første år gik virkelig godt. Min medicin at jeg kunne sove, men det kan jeg ikke længere :s.
nogen som har nogle råd?
Ville gerne trappe lidt ned også, nogen som har nogle idëer? Ryger ikke cigaretter, men nogen gange har jeg bare TRÆNG til at ryge et eller andet

.. Hvad kunne jeg ellers få som 'hobby'?
Er 1.80 høj og vejer 54kg. Inde i mit hoved er cannabis, nok det som betyder mest. Det gør mig glad, det får mig til at glemme problemerne som der er i min skodfamilie. Drikker ikke alkohol, og at nyde en joint med min mor og far er sgu nok noget af det jeg nyder allermest her i livet, det påvirker bare min rytme med mange ting .. Har ikke rigtig holdt nogen pause før, ville det være en idë?