Nu er jeg blevet godt og grundigt forvirret!
De fleste er vel egentligt helst frie for at høre min mening - hvis det er tilfældet, så lad være med at læse/svare på dette post.
Jeg har luret lidt omkring på de forskellige posts, og jeg er stadig i tvivl om definitionen af psychedelia's såkaldte "ånd".
Ecstasy-forummet blev fjernet, fordi at det ikke stemte overens med psychedelia's "ånd" - Hvad fanden? Er dette et Harm Reduction-site, eller er det et sted hvor folk jubler og gør grin over folk som har en andet favorit-substans end dem selv? Voorhees - det kan godt være at du ikke syntes at MDMA er så sjovt igen, men adskellige tusinde unge danskere kan sgu ikke tage fejl - hver weekend!
Jeg er på ingen måde sur eller stødt over at Ecstasy-forummet er blevet fjernet. Jeg er ikke administrator på dette site længere, og jeg ønsker heller ikke at være det... Jeg sætter blot spørgsmålstegn ved psychedelia's politik, som værende en gammel bruger af sitet.
MDMA står langt nede på min Top10 over favorit-druqs, en kex har ikke rørt mine læber i snart 3 måneder (og højst sandsynligt aldrig igen) - og jeg har sgu helt ærligt ikke savnet det...
Forummet blev oprindelig oprettet af mig, udelukkende fordi jeg (og andre) var trætte af at se på diverse lamme posts i det syntetiske druqs-forum - hvilket jeg har demonstreret igår aftes. Folk med humor har velnok fattet ironien... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Hvis psychedelia's "ånd" er at diskutere hallucinogener, spiritualitet, økologisk hamp-dyrkning og filosofi - hvad laver alle de posts om stimulanser (som jeg personligt aldrig har fået nogen spirituel indsigt af, just plain fun), USA's rolle i verdenssituationen og hvad der ellers er af irrelevante posts i de forskellige forums ???
Hvis "ånden" er Harm Reduction, hvorfor er Ecstasy-forummet så blevet fjernet, eftersom det er det absolut mest populære party-rusmiddel, det der bliver misbrugt mest i det danske natteliv, og det som det danske samfund (og ikke mindst misbrugs-klientel) hungrer efter korrekt information om?
Syntes i selv i løser noget ved at at sende folk videre til kix.dk og pillreports.com? Det er ikke at løse problemerne, det er at sende lorten videre... Det minder mig om den måde det danske samfund behandler patienter med psykiske problemer - stuver dem væk på et hospital, bedøver dem med benzo'er og andre sløvende piller, og håber på at der er et heldigt udfald... om ikke andet, så er problemet fejet ind under gulvtæppet!
Psychedelic yours... /Dex
|