Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: prag
Medlem

Geografisk sted: Herfølge
jeg ved sku ikke om jeg her ligt der her i det rigtig forum...........

Er der nogle der har erfariug med stoffer i prag.........

jeg skal namlig til prag og vil se om jeg ikke kunne file nolge bille stoffer der.......

nogel der må ske ved hvor der hanles stoffer

og vad skal jeg passe på
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bunker Bar - Prags svar på Stengade 30. Her kan du finde en masse kontakter. Du finder posters med adresse over hele byen (hvis den stadig eksistere)

Pas på middelaldrene mænd (mafia) og skins sats istedet på de "alternative" unge.

Prag er en rigtigt god og billig by at slå sig løs i.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg tror sq jeg ville passe på ikke at blive rullet...

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Hash er ihvertfald ikke noget problem. Da jeg var dernede blev jeg stoppet 4-5 gange helt uopfordret og spurgt om jeg ville købe, imens de stod og viste posen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
prag er et regtig smuske sted tag heller på bus tur til polen,

du kan evt begynde at træne din mave til at omstile sig efter maden der nede ved at gå på mac D en 2/3 gange om dagen,
deres mad er virklig noget lort og vandet skal du heller ikke drikke men du kan få "DANSK VAND" alle vegne dernede det er virklig et lorte land udenlige,
hvis jeg var dig så ville jeg blive her hjemme. det land er virklig så dårligt du thor det er løgn,
jeg har været der nede en del gange,en af gange var vi ude og se et animations værksted hvor vi skulle se en rekalme film for prag det lignede noget de have lavet i en eller anden modtager klasse det var virklig noget lort det endte med at vi alle sammen faldte i søvn oxo vores lære og så havde vi den mest foryklige guide på en 40 år eller sådan noget som bare var alt for nærgåne over for os,
og så den der latterlige bro de har bygget af æg og halm den er der bare intet intersant ved, for ikke at tale om bus turen der ned ( UBEHALIG )

fy for hælvede

angåne hvor du kan finde grass så er der masser af steder jeg kender en del steder man kan ikke huske navnet sådan regtik,

men hvis du bliver helt desprart så køb en bong/bang i en kiosk og så gå og fifte med den så skal du nok blive kontaktet,

men hver på vagt over for sigøjnere ja tjekker i det hele taget de er for det medste kun ude på at snyde og stjæle !!!
og du kan nemt komme til at give mere for det end her hjemme så den med at det er billig holder ikke når man er turist,
hock op med nogle af de lokale bichtes og så ryg/køb med dem

go'e tur
jeg skal ihvertfald aldrig der ned igen det har jeg sværget på

Medlem

Geografisk sted: Århus
Prag.. JA, du kan sq få lige hvad du vil.. Både af stoffer og kællinger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Har den vilde historie om prag.. Jeg var der nede med min klasse i efteråret... Det skulle jeg sq nok aldrig ha gjort!
En af de første dage er vi for hårdt i byen..! Har ikke taget nogle stoffer eller noget som helst.. Men vi har drukket absinth _tæt_ hele aftenen... Specielt mig har jeg fået at vide!!
ved 6 tiden om morgenen sidder vi på en stripbar, og bliver enige om at vi heller må finde tilbage til vandrehjemmet da dagens program starter kl 8.00!!
Men jeg vil (smart som jeg er) lige slutte af med manner, og vælger at spørge bartenderen om de ikke har noget stærkere end absinth..!! Og, jo det har de.... Han fylder et glas med absinth, og finder en lille falske frem med noget klart væske i, han tager derefter en pipette og måler 4-5 dråber op, som han kommer i absinthen.. "YES, Tænker jeg og sluger lortet.."
Da vi så skal ud af stripbaren har smarte mig smidt mit Visa væk, og kan ikke betale! Mine kammerater har kun kontanter nok til at betale for dem selv, så vi er lidt fucked!! Vi bliver derfor alle 4 KYLET ud på rigtig movie manner.. Og 2 af mine kammerater får pænt mange tæv af de 3 dørmænd [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Nå, men på vej hjem ad har man fortalt mig at jeg satter bagud, og pludselig falder om?!?!?! Og det næste jeg husker er at jeg vågner på et hospital!!
Jeg er MEGET tæt på at blive smidt ud fra skolen men slipper med en skriftlig advarsel!!

Men go tur i byen der!! Og bedre held en jeg havde!

Forresten.. Der er en pub der hedder Gothic et eller andet!! Den er alt for cool!!!

Forresten, nogen der har nogen ide om hva det kan være jeg fik i absinthen der? Slog mig ud med et brag, jo! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Tidligere holdmedlem

knock out drops-bliver importeret fra østen...ved ik kemisk betegnelse men ku godt tænke mig at vide det........

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Aaah, ja - gode stripbarer og mcdonalds på ethvert gadehjørne; Prag er en god by [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Kender ikke så meget til hvordan det ser ud med stoffer osv. i Prag, men det kan klart anbefales at drikke sig stiv i deres øl - mums [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Thujoin> Det man normalt kalder "knock-out-drops" eller "mickey finns" er chloralhydrat. Det blev terapeutisk anvendt som sovemiddel før barbiturater og siden benzo'er. Det skulle sparke en i søvn RET hurtigt.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Haha, er det farligt med sådan nogle knock-out-drops? Lyder sgu meget sjovt...Anyways, så slap da lige lidt af Rolf, så slemt står det vel heller ikke til dernede?

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
når ja forresten så er deres øl pisse dårlige, de gør et stort nummer ud af at sige deres øl er de bedste i verden ovs.
de smager bare af hælvedes til,

det er ikke skum der er i toppen men måg og så er der noget grumset noget i bunden (bundfald/gær) fy for hælvede,

hold dig til budviasere??? på flaske

arghh jeg er blevet jaget væk fra denne møg computer

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hvad sker der for dig??? Tjekkiske øl er blandt de bedste i verdenen.

Urquell og tjekkisk budweiser er helt klart blandt mine favoritter

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan ikke tage til Tjekkiet uden at drikke schwarz-bier (sort-øl, hvordan fanden det nu staves)...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hehe...
Sjovt nok, jeg er faktisk i prag lige nu!
Det er ikke noget problem at skaffe stoffer hernede, enten bliver du tilbudt det paa gaden (check at du ikke bliver snydt, indtil videre har de proevet at saelge os oregano og modelervoks og naturligvis den rigtige vare ogsaa).
Indtil videre har vi skaffet coke (koebt paa gaden og det var ok kvalitet), skunk (koebt i en head-shop og det er rigtig god kvalitet) og ecstacy (motorola, koebt paa roxy som er et stort undergrunds-disco med fri adgang og det er et genialt sted at skaffe stoffer, der kan du faa alt paanaer psychedeliske stoffer!)...

Fed by paanaer maden som er saa ussel at i ikke kan fatte det... Til gengaeld er den billig som bare fanden!

Hilsner fra prag
Jonas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]