Prag.. JA, du kan sq få lige hvad du vil.. Både af stoffer og kællinger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Har den vilde historie om prag.. Jeg var der nede med min klasse i efteråret... Det skulle jeg sq nok aldrig ha gjort! En af de første dage er vi for hårdt i byen..! Har ikke taget nogle stoffer eller noget som helst.. Men vi har drukket absinth _tæt_ hele aftenen... Specielt mig har jeg fået at vide!! ved 6 tiden om morgenen sidder vi på en stripbar, og bliver enige om at vi heller må finde tilbage til vandrehjemmet da dagens program starter kl 8.00!! Men jeg vil (smart som jeg er) lige slutte af med manner, og vælger at spørge bartenderen om de ikke har noget stærkere end absinth..!! Og, jo det har de.... Han fylder et glas med absinth, og finder en lille falske frem med noget klart væske i, han tager derefter en pipette og måler 4-5 dråber op, som han kommer i absinthen.. "YES, Tænker jeg og sluger lortet.." Da vi så skal ud af stripbaren har smarte mig smidt mit Visa væk, og kan ikke betale! Mine kammerater har kun kontanter nok til at betale for dem selv, så vi er lidt fucked!! Vi bliver derfor alle 4 KYLET ud på rigtig movie manner.. Og 2 af mine kammerater får pænt mange tæv af de 3 dørmænd [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Nå, men på vej hjem ad har man fortalt mig at jeg satter bagud, og pludselig falder om?!?!?! Og det næste jeg husker er at jeg vågner på et hospital!! Jeg er MEGET tæt på at blive smidt ud fra skolen men slipper med en skriftlig advarsel!!
Men go tur i byen der!! Og bedre held en jeg havde!
Forresten.. Der er en pub der hedder Gothic et eller andet!! Den er alt for cool!!!
Forresten, nogen der har nogen ide om hva det kan være jeg fik i absinthen der? Slog mig ud med et brag, jo! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
|