det gør mig sku ked af det og se dette.. kendte ikke kasper. men jeg føler helt klart med familen og vennerne.. det kan kun være et stort tab..!!
R.I.P kasper jeg er sikker på du har det beder der hvor du er nu.
jeg syntes at dette snart sker tit.. og jeg syntes måske folk skal til og tænke lidt over deres gerninger.. se nu her en sikker dejlig ung mand, går tabt pga stoffer.. hans familie og venner vil nu have et evigt savn pga kasper havde brug for og hygge sig som desværre så dik galt.. helt årligt hvad er der galt i en brændert.? i stedet for og skulle tage en pose pulver som du helt 100% ikke ved hvad der i jo selvfølgelig er der lidt af det du bestiller men meget andet lort er der i også.
jeg har selv drukket som et svin og taget stoffer på et næsten umeneskeligt plan. men er stoppet med begge dele pga de ting jeg mistede pga de ting jeg tog og gjorde mens jeg var på det..!!.. og samme følelse får jeg så nu.. bare lidt omvendt. her er det ikke en selv men familie og venner der mister. man kender ikke selv betydeningen af ens tilværelse. derfor skal man ikke tage det for givet...
jeg ryger kun hjemmedyrket pot intet andet rusmiddel og det fungere best for mig. jeg håber bare nogen få tager ved lære af denne tragiske siduation..
stoffer er ikke til for og tage gentagene gange. det til og prøve og experementere med. men med længer brug bliver dosiserne også større og større chance for uheld desværre
kasper det lader til dit liv har været turbulent de sidste mange år. og jeg tror ikke du selv har kunne sige fra. så tror der noget imellem himmel og jord der har valgt at du var for god til den skæbende du selv var ved og skabe for dig selv. jeg er bare ked af du fik den ultimative straf for dine valg
tænk jer om..! næste gang der kommer en tråd her inde af samme art kan det måske være dig selv .!