Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 212 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Farvel Kasper, din idiot! Jeg er utroligt ked af, at det skulle komme dertil, at du ikke er her mere, og så på grund af en fucking OD... Troede og håbede virkelig, at du var færdig med den slags efter den tur for år tilbage.

Sjældent vi sås, men altid hyggeligt, når det var. Du vil altid stå klart i min hukommelse som essensen af en intelligent, spidsfindig, rar og fisse-elskende køffenhavnersnude, og jeg takker dig for de gode oplevelser, vi har haft sammen igennem årene, og alle de røverhistorier du har leveret med bravour. Du var virkelig en ener af den fede slags!

I sandhed et stort tab for Psychedelia, men mest af alt går mine tanker til Kaspers forældre. Jeg kan slet ikke finde ord for, hvor ked af det jeg er på deres vegne...

Hvil i fred mester, du vi altid være savnet!

Og til jer andre: Hold jer for fanden fra stoffer, der kan overdoseres med dødelig udgang! Det er sgu ikke værd at gamble med livet som indsats på den måde, og det er uretfærdigt over for de, der elsker jer!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tillykke med fødselsdagen Dex. Det er bare ærgeligt du ikke skulle være her til at fejre den med dine venner og familie.

Hvil i fred Dex, og tak for mange lærige stunder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det her er nok noget af det mest sørgelige jeg nogensinde har oplevet.... Jeg plejer ikke at blive berørt af sådan nogle ting her - men de to sidste på listen har godt nok taget røven på mig... og så det endda kun folk jeg har snakket med over nettet....

Øv hvor er det noget lort!

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Det her er nok noget af det mest sørgelige jeg nogensinde har oplevet.... Jeg plejer ikke at blive berørt af sådan nogle ting her - men de to sidste på listen har godt nok taget røven på mig... og så det endda kun folk jeg har snakket med over nettet....

Øv hvor er det noget lort!

PLUR

Så sandt, så sandt..

Insane psychedelia user!

Jeg ville gerne sige et eller andet dybt og spidsfindigt, men snubler i ordene. Men jeg kunne sgu godt lide Dex. Både herinde og de få gange vi mødtes IRL. nonames andet afsnit opsumerer meget godt hvordan jeg havde det med Kasper. Aldrig havde jeg troet, det kunne gå den skarpe fyr sådan...

Hvil i fred, Dexy, du vil være savnet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
R.I.P. Dextrose :-(

Medlem

Geografisk sted: kbh
rip kasper psy bliver et fattiger sted uden dig!! du vil blive savnet!!

hvis der er nogen som ved hvor og hvorn[r han skal bis;ttes m[ i meget gerne sende en pm eller mail tjald4life@hotmail.com

ps der var engang et sted p[ siden hvor man kunne t;nde et lys men kan ikke finde det. er det v;k ??

burde vi ikke ha en minde tavle?? nu er der jo efterh[nden nogle stykker der er r'get her inde fra !! persoligt har jeg mistet 3 venner her inde

Junior medlem
Brugeravatar

mener den hedder: Tænd et lys, minde tavlen eller lign.. prøv at google den kan ik huske det på stående fod..

Han bliver vist bisat onsdag eller torsdag.. ved ik noget endeligt endnu..

Medlem

:cry: det gør mig sku ked af det og se dette.. kendte ikke kasper. men jeg føler helt klart med familen og vennerne.. det kan kun være et stort tab..!!

R.I.P kasper jeg er sikker på du har det beder der hvor du er nu.

jeg syntes at dette snart sker tit.. og jeg syntes måske folk skal til og tænke lidt over deres gerninger.. se nu her en sikker dejlig ung mand, går tabt pga stoffer.. hans familie og venner vil nu have et evigt savn pga kasper havde brug for og hygge sig som desværre så dik galt.. helt årligt hvad er der galt i en brændert.? i stedet for og skulle tage en pose pulver som du helt 100% ikke ved hvad der i jo selvfølgelig er der lidt af det du bestiller men meget andet lort er der i også.

jeg har selv drukket som et svin og taget stoffer på et næsten umeneskeligt plan. men er stoppet med begge dele pga de ting jeg mistede pga de ting jeg tog og gjorde mens jeg var på det..!!.. og samme følelse får jeg så nu.. bare lidt omvendt. her er det ikke en selv men familie og venner der mister. man kender ikke selv betydeningen af ens tilværelse. derfor skal man ikke tage det for givet...

jeg ryger kun hjemmedyrket pot intet andet rusmiddel og det fungere best for mig. jeg håber bare nogen få tager ved lære af denne tragiske siduation..

stoffer er ikke til for og tage gentagene gange. det til og prøve og experementere med. men med længer brug bliver dosiserne også større og større chance for uheld desværre

kasper det lader til dit liv har været turbulent de sidste mange år. og jeg tror ikke du selv har kunne sige fra. så tror der noget imellem himmel og jord der har valgt at du var for god til den skæbende du selv var ved og skabe for dig selv. jeg er bare ked af du fik den ultimative straf for dine valg :cry:

tænk jer om..! næste gang der kommer en tråd her inde af samme art kan det måske være dig selv .! :badidea:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Det gør mig utrolig ondt at hører. Havde intet personligt forhold til Dextrose, men læst mange af hans indlæg og har været til stor gavn for mig, og ikke mindst resten af Psychedelia :(

R.I.P Kasper!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
R.I.P.! :(

Junior medlem

R.I.P m8

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg ser først tråden nu her og må selvfølgelig melde min kondolence.
Dex var et stort aktiv for forum og en dejlig humor havde han også.

Hvil i fred Dex.
Ha' det godt hvor end du befinder dig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Al respekt til kasper! dex var sku en af dem der var en gave får psy. Rest in PeacE Dex!!!
Og Rest in peace psyko!

Medlem
Brugeravatar

Jeg er dybt chokeret, kendte ham ikke personligt, men har læst hans tråde og svar med stor respekt og suget hans viden til mig som en svamp!
Selvom jeg ikke kender hverken ham eller hans familie sidder jeg næsten med en tåre i øjet lige nu :( Det sætter godt nok ens eget forbrug i perspektiv!
Rip Dex og tak for al den viden du har delt med mig gennem årene

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Hvil i Fred!! hvor er det sørgeligt!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Årh.. Det var dog utroligt! Dex var jo psy.dk! :cry:

Husker ham fra første gang jeg læste på siden for over 8 år siden og havde æren af at møde ham et par gange.. Han har utallige gange været med til at tale mig, og SÅ MANGE andre mennesker til fornuft, når det kom til uheldig omgang med stoffer. Ufatteligt, at det kunne ramme ham selv!

Du vil virkelig været savnet af så mange mennesker, er jeg sikker på!

Tak for alt Dex. R.I.P.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Kasper bliver bisat på torsdag 18/2

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Frugthat skrev:

Tid og sted?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
MusicProstitute skrev:
Frugthat skrev:

Tid og sted?
Kl 15, lokationen vides ikke endnu.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 212 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]