<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Måske er det bare mig som ikke fatter hiphoppens logig, om at være "rigtig" tro mod noget, eller så skal hiphoppere til at vågne op og se hvordan verden drejer rundt.
<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg er vågen, jeg ser hvordan verdenen drejer rundt. Hip hop er ikke noget musik man lytter til eller kluns man går i, hip hop er noget man GØR. Jeg ser hvordan verdenen drejer rundt: Du køber og har derfor også medbestemmelse, sådan er det når du går til koncert og sådan er det når du køber ost i netto. Dem der betaler bestemmer.
Dette vil jeg blæse på når det kommer til min kultur. Som jeg skrev tidligere så vækker det mit indændte raseri <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
når min kultur bliver solgt som en luder af glatfjæs nosseløse studieværter og tøjdesignere
der ikke har bidraget med noget men blot snylter.
Til sidst vil jeg gøre det klart at hvis det var min hjemmedreng der var blevet forbigået af dommerne så ville sq også gå amok. Det er ikke fordi at de dermed ville gå glip af muligheden for at komme på børnefjersyn men fordi at jeg tager hip hop alvorligt og fordi at jeg er primitiv.