Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 22:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
http://www.washingtontimes.com/news/200 ... ng-demise/

Hvad bliver det næste?!
Skal de til at argumentere for sharia lovgivning fordi at de ellers bliver undertrykt som muslimer!

Iframe fjernet pga. popup. brug dem kun hvis det er absolut nødvendigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
LAME!!

Hvad fanden har islamofobi med menneskerettigheder at gøre.. Jeg afskyr de der racismeparagraffer, jeg har RET til at hate på religion!
En sådan udvidelse af menneskerettighedsbegrebet er fatal.. Hvad bliver det næste, at vi ikke må kritisere udemokratiske lande, ekstremisme, burkaer osv. fordi det ville såre et land eller en grupperings kulturelle følelser?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jaa, vi skal snakke pænt til andre, mens de kan svine os til, brænde vores flag af, komme med terrortrusler og jeg ved ikke hvad. Jeg må ikke sige muhammed var en skitzofren paranoid mand med vrangforstillinger af gud, uden at blive dømt til helvede af de muslimske lande.

Jeg synes det er skamfuldt at se hvordan vi laver regler om at vi ikke må diskriminiere folk med religiøse overbevisninger, hvorfor ikke? Der er jo god grund til at kritisere denne ekstremistiske tankegang, ligesom katolikrene skulle kritiseres i 1500 tallet fordi folk blev fyldt med løgn om deres skæresild og nedslagtning af mange "vantro".

Disse hjernevasket mennesker udgør en potential risiko for alle der gerne vil se at man udvikler sig fremad og ikke tilbage til lerhulerne og overtro.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes at muslimerne skal drilles. Det skal vi allesammen. Specielt ham der Wilders! for var det ikke ham, med fem vigtige punkter hvor to af dem var mere ytringsfrihed og at koranen skulle forbydes?

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Psycheholic skrev:
...ligesom katolikrene skulle kritiseres i 1500 tallet fordi folk blev fyldt med løgn om deres skæresild og nedslagtning af mange "vantro".

Hvem har nu bildt dig ind at skærsilden ikke findes, for så skal vi da hugge hovederne af dem...

Er helt ening med dig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eh, du er godt klar over at Pamela Geller, ligesom Geert Wilders, er totalt sindssyg, ikke? Generelt set bør man tage et reality tjek hvis man opdager man er enig med forfattere der groft misbruger ord som "marxist", "cultural" og "internationalism", og tydeligt ikke aner hvad de betyder..

Jeg forstår ikke det her tudekor over at nordafrikanske muslimer kommer til Europa og arbejder. Blue-card systemet vil blot formalisere deres tilstedeværelse, for det er ikke muligt at holde dem ude af landet alligevel - de kommer hertil som illegale, og slaver i spanske og italienske gårde og fabrikker i kummerlige forhold så vi kan have billig mad og elektronik.

Det her med at de "skubber kristendom og europæisk kultur ud" er ligeledes fuldkommen hjernedødt dårligt løjet. De bliver undtrykt fuldkommen sindssygt i de lande de kommer til, både kulturelt og religiøst. For ikke engang en måned siden var der gadekampe i Italien fordi arbejdsgivere gik sammen med mafiaen om at dræbe, kidnappe og afpresse migrantarbejdere fra Afrika, og i Spanien bliver de holdt i arbejdslejre der bryder med noget nær samtlige menneskerettigheder. De har kun en chance for at udbrede deres kultur og religion i mere tolerante lande, og her går det faktisk udmærket hvis man ikke modarbeder dem aktivt (Norge, Tyskland, Østrig), og elendigt hvis man fører hetz-kampagner imod dem (Frankrig, Danmark, Schweiz).

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Må begræde at trenden med at hate mest muligt på muslimer også har bredt sig til de såkaldte "alternative" miljøer.
Kan I for fanden i helvede ikke se at reaktionerne på f. eks. Muhammed-tegninger skal sættes i sammenhæng med at "vi" bomber deres lande. Irak, Afghanistan, Palæstina plus en daglig hetz mod muslimer i vestlige medier... den dagsorden gavner kun de rige og ved at hetze med gør man sig til nyttig idiot for dem. Mens I render rundt og dyrker jeres muslimdrille-sport kan VKO-regeringen uhindret fucke velfærden, føre mere krig og i øvrigt gøre livet yderligere surt for os der godt kan lide at hygge os med diverse stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nu har vi som borger ALDRIG NOGENSINDE sagt god for at bruge milliarder til en krig der aldrig bliver vundet. Vi havde en magtliderlig statsminister der så fordele i at mundguffe Amerika til roden. Vores nye statsminister er bare torske dum og fatter ikke at mens krisen kraser så pisser millarder ud af statskassen.

Grunden til jeg hater på ekstremistiske muslimer er fordi at jeg synes et samfund skal udvikle sig. Vi kunne acceptere deres holdning, lade skægget gro, smide kvinderne i forklædning og vores børn skal omskæres. Vores huse er lavet ud af ler og jeg skider og pisser i et hul jeg selv har kravet.

Der er selvfølgelig også muslimer der kan skelne tro fra virkelighed og dem skal der bestemt ikke hates på da de skulle være et forbillede for andre muslimer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hahaha, det er fandme bedre end Alex Jones det der... I tror ikke seriøst på det vel?

i øvrigt LOL @ hun får SIOE til at virke som en rationel og normal organisation.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
rootmood skrev:
folk blev fyldt med løgn om deres skæresild

store norske urtesild i bidder... uhmmmmh.

rootmood skrev:
Grunden til jeg hater på ekstremistiske muslimer er fordi at jeg synes et samfund skal udvikle sig. Vi kunne acceptere deres holdning, lade skægget gro, smide kvinderne i forklædning og vores børn skal omskæres. Vores huse er lavet ud af ler og jeg skider og pisser i et hul jeg selv har kravet.

1: du er klar over at hvis hele verdens befolkning skal "udvikle sig" materielt til vores standard, så vil det medføre økosystemernes totale sammenbrud.
2: selvfølgelig skal vi kunne acceptere deres holdning, og lade dem beholde deres skæg.
3: debatten i DK er præget af en gennemgående uvidenhed om de faktisk forhold i mellemøstlige lande. Syrien har f.eks omkring 10% kristne, og der har været fredelig sameksistens i mange år. ligesom der også er i Danmark på trods af en konstant nedsættende/diskriminerende tone overfor muslimer. du giver også udtryk for den typiske jordhule fordom. det meste af mellemøsten er jo ganske veludviklet. kulturen er en anden, javist, men mainstream holdningen er en (begrundet) skepticisme overfor vestlig politisk fremfærd, men de afstår klart fra brug af vold. det du tegner et billede af, er visse fanatiske tossehoveder og befolkningen i lavere udviklede dele af landende(her kan man muligvis tale om jordhulemennesker). du kunne jo på samme måde kigge på Danmark og finde de der 12-15% som stemmer DF, og sammenholde deres ligeledes ekstremt fordomsfulde/diskriminerende holdninger. jeg tvivler på at 10% af eksempelvis den tyrkiske befolkning, er i nærheden af at være ligeså tilbagestående som DF's bagland.

DenAllersidsteRomantiker skrev:
Må begræde at trenden med at hate mest muligt på muslimer også har bredt sig til de såkaldte "alternative" miljøer.
Kan I for fanden i helvede ikke se at reaktionerne på f. eks. Muhammed-tegninger skal sættes i sammenhæng med at "vi" bomber deres lande. Irak, Afghanistan, Palæstina plus en daglig hetz mod muslimer i vestlige medier... den dagsorden gavner kun de rige og ved at hetze med gør man sig til nyttig idiot for dem. Mens I render rundt og dyrker jeres muslimdrille-sport kan VKO-regeringen uhindret fucke velfærden, føre mere krig og i øvrigt gøre livet yderligere surt for os der godt kan lide at hygge os med diverse stoffer.

mest sympatiske holdning i denne tråd (omænd, ret romantisk)

Senest rettet af Edward Coke 11 mar 2010 17:03, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DenAllersidsteRomantiker skrev:

Argh...
Er det ikke lige at stramme den.. Reaktionerne på Muhammed-tegningerne kommer udelukkende fra de tegninger af. Det kan da kun være deres egen skyld at vise befolkningsgrupper hater muslimer mere end andre. Når en populær muslimsk imam, står frem på NEWS og siger at en troende ikke kan være venner med en ikke troende, af den ene grund at han ikke vil kunne føle de samme ting, og snakke om de samme emner som den troende, er der så ikke grund til bekymring blandt befolkningen?
Da han skulle holde tale på vestrebro, var det kun mændene der måtte komme ind og sidde ned. Da en Ø politiker, som var kvinde og muslim satte sig blandt mændene, blev hun truet på livet og svinet verbalt til.
Hvilket samfund er det at der tillader den slags?
Edit'er lige senere, får travlt nu.

Edit:
Nu får du også skrevet i dit indlæg at VKO regeringen får fucked det op for os som gerne vil hygge os med diverse stoffer... Tjo, der vil jeg gerne give dig ret, men vil så lige samtidig påpege hvad det er at socialdemokraterne har at byde på.. Da der senest var åben debat i folketinget om en legalisering af hash, og den generelle narkolovgivning stillede S, sig bag K og DF. De var sådan set helt enige..
Hvorfor er det at det skal koste danske mejeri arbejdspladser at vi har ytringsfrihed her i Danmark?
Hvorfor er det at sådan en idiot som ham den terrordømte der var på TV2 igår, kan tillade sig at sige at Danmark og alle danskere har gjort sig selv til fjende af Islam og alle dens tilbedere?
Jeg ønsker verdensfred.. Uden tvivl, men hvordan skal man kunne opnå det når at det er at muslimer verden over bliver ved med at islamisere "vores" offentlige rum? Altså.. skal vi til at vækkes klokken 5 om morgenen fordi at der bliver kaldt til bøn fra minareter landet over? Nej det skal vi ikke. Og i princippet skal vi heller ikke vækkes af kirkeklokker. Men det er en del af vores kultur.
Når nogle danskere vælger at bosætte sig i udlandet, måske endda i et overrepræsenteret muslimsk land. Så kræver vi jo heller ikke at der bliver bygget kirketårne, eller at vi kan få fri til påske, kristi himmelfartsdag eller lign. Det er nødvendigt at oprette en vis standard til hvad der skal fylde det offentlige rum ud.
Nu hvor du nævner at "vi bomber Afghanistan" og at det er derfor at alt det her sker...
Jamen hvis vi nu tænker lidt tilbage.. ca. til 9/11, hvad var det så at der skete der? :stupid:
Og hvis du begynder at argumentere for at USA selv står bag det angreb.. så trækker jeg mig fra diskussionen :)

Mvh Obama

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Obama skrev:
Hvad bliver det næste?!
Skal de til at argumentere for sharia lovgivning fordi at de ellers bliver undertrykt som muslimer!

Væmmelses-advarsel: du er godt klar over, at de i Storbrittanien HAR accepteret et parallelt system med Sharia-domstole for de muslimske borgere, ikke sandt?

Ikke lige mit første valg, må jeg sige ...

Desuden er det ren bullshit, at de giver Obama skylden i artiklen. Det var under deres forrige "born again Christian" chef, George W. Bush, at et noget nært ENIGT og dybt religions-forskrækket USA, at stort set INGEN genoptrykte Muhammedtegningerne. Hele nationen svigtede ganske enkelt den frie verden.

Det er heller ikke en tilfældighed, at det var under Bush's ledelse, at der ingenting skete. For han er en klar støtte af religiøse dogmer. Hans veto mod forskning i stamceller kan kun betegnes som ren sharia i sig selv (hvor sharia betyder: "at implementere religiøse dogmer i sekulær lov"). Den proces er udmærket dokumenteret af Sam Harris: http://www.samharris.org/site/full_text ... nst-faith/

Det var næppe heller et tilfælde at Anders Fogh Rasmussen, asket og nære ven af den religiøse nutcase GW Bush, nærmest udråbte Geert Wilders som persona non grata pga. af dennes "film" om Islam. Wilders film var da noget så ordinær som noget kan være. Han gjorde intet andet end at citere de selvsamme gale muslimer, men så brugte han det fine, stilistiske kunstgreb med at indlejre lyden af papir der blev revet i stykket - ikke fordi han rev Koranen i stykker, men fordi han havde en pointe: nemlig at muslimerne selv, som hos Ayaan Hirsi Ali, måtte udvise noget rygrad og FJERNE de anstødelige aspekter af Islam, hvis de synes de er pinlige og trælse at blive konfronteret med.

Hvad gjorde folk? Hidsede sig op på ordinære Wilders og SKÆLDTE ham hæder og ære fra fordi han havde plukket en flok gale, selvudråbte muslimer af værste skuffe ud, som et ubetydeligt flertal af muslimer åbenbart ikke føler nogen trang til at kritisere. Jamen, Wilders sagde jo ikke et dyt selv, men lod blot fanatikerne tale, og det er fandegalemig en smule omvendt at en religions EGNE TILHÆNGERE ikke må citeres uden at det bliver opfattet som "islam-fjendsk".

Imamerne kører rent dobbeltspil. Tjek f.eks. youtube videoerne, hvor Richard Dawkins i flere tilfælde spørger direkte: "what is the punishment for being gay or becoming an apostate". Imamerne synes jo nærmest at agerer fornærmet - for ikke at sige pænt undvigende.

Jeg siger bare: go figure!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

er jeg den eneste som har den holdning at det ville være meget bedre, hvis alle bare holdt deres f**ckin' kæft. de muslimske dogmer VIL langsomt opløses. det er en uundgåelig proces efterhånden som verden rykker tættere sammen. det eneste der kan forsinke eller forpurre denne udvikling, er loudmouths på begge sider af det ideologiske spektrum, som hele tiden arbejder på at optrappe en konflikt. unge piger af anden etnisk herkomst uddanner sig i hobetal på de danske uddannelsesinstitutioner. nogle af dem er sådan nogle lidt forsagte typer, der stadig bærer deres tørklæde med stolthed, og hvad så. de fleste bliver ikke mishandlet og slået derhjemme, men har fædre der elsker dem, på trods af deres egne fejl og mangler, ligesom de fleste danske fædre. der er også masser af stærkt fornuftige unge drenge, som vokser op og bliver selvstændige tænkende individer. dem som er tilbage er de ressourcesvage unge og de gamle. DET ER IKKE NOGEN STÆRK OG MAGTFULD GRUPPE!!! DE KLYNGER SIG TIL DEN ENESTE STOLTHED DE HAR!!! DE UDGØR IKKE EN TRUSSEL!!!

ungdommen er en fantastisk ting. så længe der er flere unge håbefulde mennesker end der er gamle forbitrede mænd(måske er det i virkeligheden kernen i problemet. små ungdomsårgange + mange gamle fuckhoveder), så kan det kun gå i den rigtige retning. vi er nødt til at hvile i troen på vores samfund, og i troen på at når vi tillader folk at vælge selv, så vælger de det rigtige. hvis det kommer dertil hvor der er den mindste tvivl om, hvem der egentlig er de formørkede, fordomsfulde og hadefulde mennesker, så er vi fucked. det bedste vi allesammen kan gøre, er æde et stort HOLDKÆFTBOLCHE og skylle efter med en chill pill - koncentrere os om det der gør demokratiet og frisindet til en bedre tilværelse og bruge mindre tid på at råbe vagt i gevær, pege fingre og debattere med folk der bare puster til ilden.

fordi man rent logisk kan argumentere for at en ideologi er bedre end en anden, betyder det ikke nødvendigvis, at det er det mest fornuftige at nedgøre og udstille andres uvidenhed, og underlegne logik.

vis med jer selv som eksempel, hvorfor Danmark er et ret godt sted at bo.

/knus fra Kløvedal

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er 100% enig med Halugenlampe, super godt indlæg... Alt det her pis tjener kun ET formål, og det er at fremmedgøre "europæere" og muslimer endnu mere overfor hinanden. Jeg vil gætte på at de fleste der har postet i denne tråd har så godt som ingen kontakt med indvandrere i deres hverdag. Tænk på hvor forkert og fordrejet hele narkoproblemet bliver fremstillet i medierne. Sandheden sælger ikke aviser. Så tænk på at nøjagtig det samme gør sig gældende i islam-debatten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
jim fear skrev:
Jeg er 100% enig med Halugenlampe, super godt indlæg... Alt det her pis tjener kun ET formål, og det er at fremmedgøre "europæere" og muslimer endnu mere overfor hinanden. Jeg vil gætte på at de fleste der har postet i denne tråd har så godt som ingen kontakt med indvandrere i deres hverdag. Tænk på hvor forkert og fordrejet hele narkoproblemet bliver fremstillet i medierne. Sandheden sælger ikke aviser. Så tænk på at nøjagtig det samme gør sig gældende i islam-debatten.

Verden ser noget mere dyster ud i min bombekælder... Derudover supergodt indlæg Halugen

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

pyh... jeg er helt lettet over at jeg ikke er den eneste der er godt og grundigt træt af det her. jeg har vitterlig lukket ørene for alt det her for længe siden. det er som om folk har glemt det gyldne gamle citat; "we've got nothing to fear, but fear itself". det siger jo sådan set alt.

Site Webmaster
Brugeravatar

Fra DR Nyheder for halvanden times tid siden:
DR.dk skrev:
USA: Europæisk hetz mod muslimer

Diskriminationen mod muslimer tager til i Europa, advarer det amerikanske udenrigsministeriums årlige rapport om menneskerettigheder.

Menneskeretsrapporten for 2009 peger blandt andet på, at Schweiz i november indførte et forbud mod opførelse af minareter på moskéer. Rapporten påpeger også forskellige grader af forbud mod tørklæder og burkaer i Frankrig, Tyskland og Holland.

- Diskrimination mod muslimer i Europa har været genstand for stigende bekymring, fastslår rapporten fra det amerikanske udenrigsministerium.

Rapporten retter især opmærksomheden mod problemer i Holland, hvor den muslimske befolkning tæller omkring 850.000 personer.

Ifølge det amerikanske udenrigsministerium møder muslimer samfundsmæssig afstandtagen på baggrund af en tro om, at islam ikke er forenelig med vestlige værdier.

USA: Europæisk hetz mod muslimer

Jeg er personligt i mod organiseret religion, men jeg mener at muslimer har oplevet meget unødvendig diskrimination de sidste år. Jeg er FOR Muhammed tegningerne, for jeg jeg ønsker at bevare ytringsfrihed, og det er også det eneste vi behøver at kæmpe for, for at bevare fredelig mangfoldighed i det globale samfund.

Efter min mening er parallel løsninger med semi-Sharia lovgivning en dårlig idé, og i de lande det allerede er implementeret håber jeg det vil fase ud over de kommende år.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med Blue Card, da det specifikt henvender sig til højt uddannende personer, og dermed ikke løser de problemer Tias skriver om. Især syd afrika lider af i forvejen af en epidimi af højt uddannede der flytter fra landet.

Læs evt. flg. artikel fra Business Week: Africa Fears Brain Drain from Blue Card
Business Week skrev:
This is a new form of colonisation, of discrimination, and it will be very hard to find support for it among southern countries," Moroccan international economic law professor Tajeddine El Husseini was quoted as saying by Reuters.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jim fear skrev:

Eftersom det var mig der oprettede tråden føler jeg lidt at jeg må svare på det her :)

Jeg har med muslimer at gøre, næsten hver dag. Muslimer kan ikke kæmmes over en kam, men deres holdninger til kvinderettigheder mm. er helt hen i vejret. Har en ven, som er muslimsk gift med en dansk kvinde, de har 3 børn sammen. Herren i huset, lad os kalde ham Muf, hans syn på hvilke ting som kvinder må, og ikke må er helt hen i vejret. Alligevel er han skide fin og pisse sjovt at sidde og nørde fifa med og ryge fed. Men den konservatisme som ligger gemt dybt i hans daglige tro, er noget som spærrer ben i stor stil for ham selv og hans egen familie.

Halulampe skrev:
koncentrere os om det der gør demokratiet og frisindet til en bedre tilværelse og bruge mindre tid på at råbe vagt i gevær, pege fingre og debattere med folk der bare puster til ilden.

Hvis vi skal pleje vores demokrati er det nødvendigt med en debat. Ellers er det jo ikke et demokrati. Hvordan vil du have det hvis det var sådan at din frisindede tilværelse pludselig blev indskrænket af religiøse dogmer og normer?

Malkavian skrev:

Det var næppe heller et tilfælde at Anders Fogh Rasmussen, asket og nære ven af den religiøse nutcase GW Bush, nærmest udråbte Geert Wilders som persona non grata pga. af dennes "film" om Islam. Wilders film var da noget så ordinær som noget kan være. Han gjorde intet andet end at citere de selvsamme gale muslimer, men så brugte han det fine, stilistiske kunstgreb med at indlejre lyden af papir der blev revet i stykket - ikke fordi han rev Koranen i stykker, men fordi han havde en pointe: nemlig at muslimerne selv, som hos Ayaan Hirsi Ali, måtte udvise noget rygrad og FJERNE de anstødelige aspekter af Islam, hvis de synes de er pinlige og trælse at blive konfronteret med.

Hvad gjorde folk? Hidsede sig op på ordinære Wilders og SKÆLDTE ham hæder og ære fra fordi han havde plukket en flok gale, selvudråbte muslimer af værste skuffe ud, som et ubetydeligt flertal af muslimer åbenbart ikke føler nogen trang til at kritisere. Jamen, Wilders sagde jo ikke et dyt selv, men lod blot fanatikerne tale, og det er fandegalemig en smule omvendt at en religions EGNE TILHÆNGERE ikke må citeres uden at det bliver opfattet som "islam-fjendsk".

Imamerne kører rent dobbeltspil. Tjek f.eks. youtube videoerne, hvor Richard Dawkins i flere tilfælde spørger direkte: "what is the punishment for being gay or becoming an apostate". Imamerne synes jo nærmest at agerer fornærmet - for ikke at sige pænt undvigende.

Jeg siger bare: go figure!

Kunne ikke være mere enig! "Vi" kristne, gør meget for at ændre verdenssamfundets syn på hvordan vi opfører os, og vi skal konstant ud og undskylde for det ene og det andet. Når en mand som Hr. Wilders laver en film, hvor han citere gale muslimer komme med sindssyge udtalelser om verden og hvordan at verden skal være opbygget. Bliver han kaldt et racistisk svin uden nogen form for respekt over for de mange millioner af muslimer som lever i harmoni, om så de bor i London eller Prag.
Ved ikke om der er nogen af jer der kan huske, da en muslimsk journalist lavede en dokumentarfilm om os danskere, vores holdninger og vores nyhedsdækning. Der kom der jo et mindre skrig fra den samlede befolkning, for sådan var vi jo slet ikke generelt. Dengang gik flere danskere også til modangreb på den dokumentar, da den i virkelig vred sandheden om på ryggen af os.
Hvis at muslimer og imamer skal have en væsentlig samfundsrolle er det nødvendigt at vi grundlæggende er enige om nogle helt basale menneskerettigheder. Hvorfor tror I at Tyrkiet ikke er med i EU? :roll:
Det er mit indtryk at muslimer i mellemøsten, ikke kan kende forskel på om der er nødhjælp i de danske lastbiler eller om der er muhammedtegninger (overført betydning). Da Fogh skulle udnævnes til FN mand, spændte Tyrkiet ben, pga. at han nægtede at undskylde for den pressefrihed og ytringsfrihed vi har i Danmark. Hvad er det for en syg verden der kan sammenkæde en banal tegning, og dennes undskyldning, med noget så internationalt vigtigt som udnævnelsen af FN's nye generel sekretær? Det viser i mine øjne hvilket stadie at den generelle holdning til den vestlige verden er i de muslimsk talende lande. Og det vil gøre ondt langt inde i hjertet på mig, hvis at en tyrkisk minister skulle bestemme noget som helst som har nogen form for samfundsrelevans, og hans holdninger stammede fra koranen eller den muslimske tro.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu var problemet med Wilders' film jo ikke at han lod gale imamer tale... Det var at han lod dem tale PÅ VEGNE AF ALLE ANDRE MUSLIMER I EUROPA. Den film var en stor, fed gang propaganda af Göbbelske proportioner der ikke tjente andet formål end at udstille muslimer i Europa som en flok religiøse galninge, hvilket ikke kunne være længere fra sandheden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Hvis at muslimer og imamer skal have en væsentlig samfundsrolle er det nødvendigt at vi grundlæggende er enige om nogle helt basale menneskerettigheder. Hvorfor tror I at Tyrkiet ikke er med i EU? :roll:

Hvis det er dit kriterie bør ingen EU-lande være med i EU. Italien har bygget KZ-lejre til Romaer og skyder jævnligt demonstranter, Slovakiet tvangsfjerner alle børn der ikke i den dominerende etniske gruppe, Danmark er nr. 1 på verdensranglisten over brug af isolationsfængsling, og listen fortsætter.. People = shit, modstanden mod EU beror i langt højere grad på kapitalinteresser - det er oftest med 'menneskerettigheder' at man camouflerer profit-trangen, og som bevis vil jeg gerne forelægge Israel og Kina - to af de mest afskyelige regimer når det kommer til menneskerettigheder, men vi giver dem knap nok et slag på håndleddet.

Citat:
Hvad er det for en syg verden der kan sammenkæde en banal tegning, og dennes undskyldning, med noget så internationalt vigtigt som udnævnelsen af FN's nye generel sekretær? Det viser i mine øjne hvilket stadie at den generelle holdning til den vestlige verden er i de muslimsk talende lande. Og det vil gøre ondt langt inde i hjertet på mig, hvis at en tyrkisk minister skulle bestemme noget som helst som har nogen form for samfundsrelevans, og hans holdninger stammede fra koranen eller den muslimske tro.

Tjah, Danmark 'truede' for nyligt med ikke at støtte EUs nye omfattende overvågningslove om internettet fordi vi måske ikke fik lov at tjene penge på dem, det er ikke et hak mere etisk, vi er bare bedre til at lade som om (og så er vores ledere trods alt hvide, kristne mænd, hvilket er lidt lettere for EU at sluge).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]