Hey Folkens
Vil bare lige skrive en lille success histore med et rygestop. For at friske lidt op i de daglige posts med hvor svært det er at stoppe, så syntes jeg vi skal få lidt positive historier herind.
Er selv lige gået i gang med 2 måneders pause, røg min sidste skunk jay i søndags, 5 dage siden, har ca. røget 1g tørret skunk om dagen de sidste 2 år, hver dag. Syntes jeg er kommet over det værste, men vil gerne høre fra jer andre, om hvor lang tid der er gået.
Ting der har været svære:Svedeture om natten. Fik utroligt mange svedeture når jeg lagde mig til at sove, der er ikke så meget at gøre end bare at bide det i sag. Syntes det hjalp med at ligge sig på ryggen og så koncentrere sig om at der jo ikke er varmt, og at det er min krop der driller.
Problemer med at falde i søvnDet er stort set umuligt at falde i søvn før hen omkring kl 4-5 om natten, står op kl 7, så det er et par times søvn. Men det har ikke været sådan at jeg har været skide træt når jeg så har vågnet igen. Eller træt igennem dagen, falder så i søvn igen kl 4, efter en 21 timers dag
Det var så svært at sove at jeg bare gav op og blev oppe, og det har også hjulpet på svedeture. For når jeg endelig kom i seng så gik jeg ud som et lys.
I går gik jeg i seng kl 23, og der var ingen problemer
Ting der har hjulpet:Sæt mål, lav en kalender, og beløn dig selv når du når milestones.
Når trangen melder sig, så se om du kan udsætte rygningen med 1 time... og endnu en time, osv.
Bare en smule motion har også hjulpet
Andre der har nogle gode quitter historier ?