KawN skrev:
TheRagingPussy skrev:
Hash bliver kedeligt med tiden, og opbevaring har MEGET at sige, har jeg ladet mig erfarer. Jeg plejer at købe ind til 2-3 måneder af gangen, ca. 50 gram, så jeg ved hvad jeg snakker om. frisk hash er bedst, hvis du lægger en klump i en skål, og lader den ligge i en måneds tid, bliver den kedelig og tør. Hvis du kun køber få gram af gangen, er det totalt ligegyldigt hvordan du opbevarer det, men gerne lufttæt.
Hvordan opbevare du dit så?

Jeg opbevarer mit i en lufttæt bøtte, som jeg tit har stående et koldt sted. Jeg klipper ca. 2 gram af, af gangen, og opbevarer det i en lille lufttæt fotoæske, perfekt til formålet. På den måde holder jeg hashen forholdsvis frisk i de 2-3 måneder det tager at ryge den, i selskab af venner og kæreste. Jeg kan dog sagtens smage, og mærke forskel på om det er helt friskt, eller om det har ligget nogle måneder. Meget af den kedelige semi hash, og alt det crap vi har herhjemme, har ligget i meget lang tid, og er meget forarbejdet og optyndet, hvorved det bliver tørt og trist. Hvis du bare køber for 200 kr. af gangen f.eks. så er plastikket fra en cigaretpakke ganske glimrende, til opbevaring. Til gengæld er det blasfemi ikke at pakke en plade hash lufttæt.