Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Opbevaring
Medlem
Brugeravatar

Hey psy :)

Var igår ude og ryge og har 4 færdigrullede skole joints tilbage + Noget mix pakket ind i sølvpapir..

Jointsne og mix'et er i en tæt fryse pose, og den pose ligger inde i en lampe..

Hvor lang tid kan det holde sig ?? Mister hashen effekten ved at være mix'et med tobak og ligge længere tid ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lange! skrev:
Hey psy :)

Var igår ude og ryge og har 4 færdigrullede skole joints tilbage + Noget mix pakket ind i sølvpapir..

Jointsne og mix'et er i en tæt fryse pose, og den pose ligger inde i en lampe..

Hvor lang tid kan det holde sig ?? Mister hashen effekten ved at være mix'et med tobak og ligge længere tid ??

Nope. Du kan have det liggende lige så længe du vil. Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med at det ligger inde i lampen? :) Bare smid det ind i dit skab..

Medlem
Brugeravatar

Det ligger inde i kolben på en lampe ;) Den hvor fatningen sættes på..

Men det lyder da nice så :)

Insane psychedelia user!

Hvis det bliver varmt inde i lampen, skulle du måske, finde et andet sted at gemme det.
Varme, lys og luft er ikke godt for cannabis hvis man vil bevare potensen.

Medlem
Brugeravatar

Der kommer ingen af delene :) Lanpem bliver ikke brugt

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Hash bliver kedeligt med tiden, og opbevaring har MEGET at sige, har jeg ladet mig erfarer. Jeg plejer at købe ind til 2-3 måneder af gangen, ca. 50 gram, så jeg ved hvad jeg snakker om. frisk hash er bedst, hvis du lægger en klump i en skål, og lader den ligge i en måneds tid, bliver den kedelig og tør. Hvis du kun køber få gram af gangen, er det totalt ligegyldigt hvordan du opbevarer det, men gerne lufttæt.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
TheRagingPussy skrev:
Hash bliver kedeligt med tiden, og opbevaring har MEGET at sige, har jeg ladet mig erfarer. Jeg plejer at købe ind til 2-3 måneder af gangen, ca. 50 gram, så jeg ved hvad jeg snakker om. frisk hash er bedst, hvis du lægger en klump i en skål, og lader den ligge i en måneds tid, bliver den kedelig og tør. Hvis du kun køber få gram af gangen, er det totalt ligegyldigt hvordan du opbevarer det, men gerne lufttæt.

Hvordan opbevare du dit så? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I en lufttæt emballage i fryser for langtidsopbevaring eller i køleskabet for standardopbevaring.
Det er nok den mest optimale måde at opbevare det på.

Men ellers bare sørg for det ikke står for varmt og helst et lufttæt sted.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
KawN skrev:
TheRagingPussy skrev:

Hvordan opbevare du dit så? :)

Jeg opbevarer mit i en lufttæt bøtte, som jeg tit har stående et koldt sted. Jeg klipper ca. 2 gram af, af gangen, og opbevarer det i en lille lufttæt fotoæske, perfekt til formålet. På den måde holder jeg hashen forholdsvis frisk i de 2-3 måneder det tager at ryge den, i selskab af venner og kæreste. Jeg kan dog sagtens smage, og mærke forskel på om det er helt friskt, eller om det har ligget nogle måneder. Meget af den kedelige semi hash, og alt det crap vi har herhjemme, har ligget i meget lang tid, og er meget forarbejdet og optyndet, hvorved det bliver tørt og trist. Hvis du bare køber for 200 kr. af gangen f.eks. så er plastikket fra en cigaretpakke ganske glimrende, til opbevaring. Til gengæld er det blasfemi ikke at pakke en plade hash lufttæt.

Medlem
Brugeravatar

Få dig en ryger-kasse.. :-D
Har en kasse lidt mindre end en skotøjæske, med tjald, mix, mixbakker, smøger, lightere, rizzler, sølvpapir, bonghoved osv... Og det er dejligt at have det samlet et sted..
Bare smid den ind i dit skab eller noget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]