Mon ikke
regelsættet trænger til at blive gået efter og opdateret? Jeg har 2 punkter nu og her (måske finder jeg flere senere):
1: jeg citerer fra reglerne : <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
1) Velkommen til psychedelia boardet, her vil du kunne diskutere alt vedrørende entheogene planter og svampe, syntetiske stoffer, samt være med til at arrangere fælles tripture.
Fælles tripture? Det er vist ikke helt i tråd med hvad der bliver sagt i
dette topic. Klare retningslinier, tak!
2: Klare retningslinier for syntetiske drugs forumet tak! Jeg har ikke kunnet finde nogen steder hvor det står at pilleposts er off topic derinde. Hvis det virkelig er sådan, kunne man måske gøre opmærksom på det, et sted hvor man læser det? Og hvis ikke ecstasy-forumet bliver genåbnet, kunne det da også være rart med nogle links til hvor man så kunne gå hen.
Jeg vil gentage her mit forslag om en vejledning til hvert enkelt forum, hvori det blandt andet bliver klart beskrevet hvad der er on- og off-topic. Kig på
bluelight som et godt eksempel hvad dette angår.
Det var alt for nu. Jeg vender måske tilbage med mere af samme skuffe. Andre har måske mere at tilføje?