Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Regelsættet
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mon ikke regelsættet trænger til at blive gået efter og opdateret? Jeg har 2 punkter nu og her (måske finder jeg flere senere):

1: jeg citerer fra reglerne : <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
1) Velkommen til psychedelia boardet, her vil du kunne diskutere alt vedrørende entheogene planter og svampe, syntetiske stoffer, samt være med til at arrangere fælles tripture.

Fælles tripture? Det er vist ikke helt i tråd med hvad der bliver sagt i dette topic. Klare retningslinier, tak!

2: Klare retningslinier for syntetiske drugs forumet tak! Jeg har ikke kunnet finde nogen steder hvor det står at pilleposts er off topic derinde. Hvis det virkelig er sådan, kunne man måske gøre opmærksom på det, et sted hvor man læser det? Og hvis ikke ecstasy-forumet bliver genåbnet, kunne det da også være rart med nogle links til hvor man så kunne gå hen.
Jeg vil gentage her mit forslag om en vejledning til hvert enkelt forum, hvori det blandt andet bliver klart beskrevet hvad der er on- og off-topic. Kig på
bluelight som et godt eksempel hvad dette angår.

Det var alt for nu. Jeg vender måske tilbage med mere af samme skuffe. Andre har måske mere at tilføje?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
hvis du mener at vi bør definere "tripture" nærmere i regelsættet så synes jeg det er en dum idé [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Næh, jeg synes egentlig at det med tripture skulle ud af regelsættet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Child_Inside:

Kom gerne med et forslag til en bedre tekst beskrivelse af syntetiske forummet. Så skal jeg nok ændre teksten.

Ang. Teksten i regelsæt. Det skal vi nok få ændret snarest.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Fra velkomsten på startsiden:
"Her vil du du kunne finde information om brug og dyrkning af ethnobotaniske planter og svampe,..."

Nu er der altså heller ikke noget der hedder "ethnobotaniske" planter. det hedder ´, hvisd et skal minde om det ord, "entheogene" planter... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

så det kan i vel også lige rette nu når i er i gang

-Satori

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kunne man ikke også gøre noget ved "historie"
Det er fandeme wacked! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jeg give dig helt rat .....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Kom gerne med et forslag til en bedre tekst beskrivelse af syntetiske forummet. Så skal jeg nok ændre teksten.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes faktisk teksten er okay som den er, det skal jo ikke være en længere afhandling der står på forsiden. Mit forslag var mere noget i retning af en sticky post med mere detaljerede retningslinier, som f.eks. en uddybning af at i syntetiske vil vi gerne snakke MDMA, men ikke piller, med undtagelse af piller som det er nødvendigt at advare imod.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Child_Inside:
Jeg synes faktisk teksten er okay som den er, det skal jo ikke være en længere afhandling der står på forsiden. Mit forslag var mere noget i retning af en sticky post med mere detaljerede retningslinier, som f.eks. en uddybning af at i syntetiske vil vi gerne snakke MDMA, men ikke piller, med undtagelse af piller som det er nødvendigt at advare imod.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, ideen med en sticky post, er god nok. Problemet er bare at det kan dette message board ikke lave [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm... Hvad så med at smide et link ind i forsideteksten for hvert enkelt forum, kan det lade sig gøre? Og så nævne det i det generelle regelsæt, at man skal huske at læse retningslinierne for det enkelte forum?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]