Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2025 20:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Zarathustra skrev:
Du har nogle frække nok biceps, og dine skuldre er også fint med, men jeg synes at bryst-musklerne og mave-musklerne savner definition og markering (specielt når du tydeligvis er så tynd, at de burde kunne træde frem hvis du fik dem pumpet godt op).

thanks Zaza! som sagt er det ikke pumper-idealet jeg går efter. jeg laver mavebøjninger på en fitnessbold, men en 10kgs skive på brystet, og da kan jeg stadig få 30-40 reps x 3. gider ikke bruge en maskine, selvom jeg da muligvis ville kunne tage mere vægt der. mine skuldre vokser næsten af sig selv, så dem behøver jeg ikke fokusere på. bænk er heller ikke min stærke side, men det arbejder jeg på. flexposes kan jeg ikke finde ud af, og det ser latterligt ud alligevel.

Citat:
Og thumbs op for at uploade! Regner du med at score fisse/pik på det, eller var du lam, da du gjorde det? :D

det var vist bare et momentært anfald af arto-exhibitionisme :oops: ...og længsel efter at se din krop!! :mrgreen: nej ærlig talt, jeg bifalder alle tiltag, der kan skræmme homofobe amf-sniffende håndværkere væk fra sitet, og lokke flere tøser til. nu må i andre gøre jeres del.

Medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Citat:
Og thumbs op for at uploade! Regner du med at score fisse/pik på det, eller var du lam, da du gjorde det? :D

det var vist bare et momentært anfald af arto-exhibitionisme :oops: ...og længsel efter at se din krop!! :mrgreen: nej ærlig talt, jeg bifalder alle tiltag, der kan skræmme homofobe amf-sniffende håndværkere væk fra sitet, og lokke flere tøser til. nu må i andre gøre jeres del.

Psychedelia mangler en "Synes godt om"-knap ..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Svømmere synes jeg så overhovedet ikke har en flot krop, de er tynde som et papir, men 2 meter brede over ryggen... det ser jo helt forkert ud. Og hvis man tilpasser sin styrketræning til hvordan man gerne vil se ud, så kan man komme til at se ud som enhver slags sportsudøver.

:shock: vi har vist meget forskellige skønhedsidealer :!: jeg synes svømmere(mest de mandlige) har de flotteste, mest naturlige kroppe. der er noget når man træner med vand som modstand, som bygger meget harmoniske muskler.

Billede
Billede
Billede
vs.
Billede

jeg synes tonet er langt pænere end pumpet. men det er jo individuel smag.

ok, Michael Phelbs har en ret mærkelig six-pack..
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Og så sammenligner du med en grimrian pumpet fyldt med steroider... lad os nu lige holde debatten saglig.

Jeg kan nu ikke lide så asynkron svømmeres kroppe er, med helt vildt stor rygmuskulatur, men stort set ingen brystmuskler (i forhold til rygmuskulaturen ihvertfald). Skuespillerne fra filmen 300, som havde pumpet jern intensivt inden optagelserne, de havde tilgengæld sindssygt flotte overkroppe, og jeg vil til hver en tid have en krop som dem, end som nogle af elitesvømmerne.

http://www.imdb.com/media/rm3355874816/tt0416449
http://z.about.com/d/comicbooks/1/0/8/D ... 0-0088.jpg
http://www.deadline.com/wp-content/uplo ... vie03a.jpg

Medlem
Brugeravatar

300-skuespillerne er jo filmtricks.

Senest rettet af Kaskelolhval 04 apr 2010 00:33, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kortfilmen "Dennis" er jo et stykke ganske solidt håndværk. Godt klippet, filmet, og Kim Kold spiller jo eminent (ved ikke om han har haft roller før eller noget i den dur).

Det var bare lige en sidebemærkning. Jeg styrketræner ikke selv.

jeg har andre idealer..

Billede

Tænk at kunne bære en sådan mave, så godt som vores alle sammens yndlings prins.

Medlem
Brugeravatar

krang skrev:
300-skuespillerne er jo filmtricks.

Det her er noget nær ideal-formen efter min mening:

Billede

jeg vil godt ha hoved på den der.. ligner en jeg har set før !

Insane psychedelia user!

BehindMind skrev:
Kortfilmen "Dennis" er jo et stykke ganske solidt håndværk. Godt klippet, filmet, og Kim Kold spiller jo eminent (ved ikke om han har haft roller før eller noget i den dur).

Det var bare lige en sidebemærkning. Jeg styrketræner ikke selv.

jeg har andre idealer..

[img]http://img532.imageshack.us/img532/8365/henrik.jpg
Tænk at kunne bære en sådan mave, så godt som vores alle sammens yndlings prins.

Jeg er mere forelsket i prinsens bryster, de er små og hænger lidt. Lige som jeg vil ha' dem. :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

BehindMind skrev:

det er faktisk imponerende at det er lykkedes ham at koncentrere hele sit fedtdepot SÅ lokalt. gad vide hvornår han sidst har set sin diller. Dronningen har heller ikke set den i mange år, har jeg en mistanke om. for nogle år tilbage fandt man frem til at det mest er generne der disponerer for "ølmave". hvordan man så udvikler en så prægtig vinmave, det ved jeg ikke. det ville nok ikke skade at drikke en flaske rødvin om dagen, hvis du har ambitioner i den retning.

Medlem
Brugeravatar

Synes klart man får mest ud af at træne Crossfit. Findes ikke så mange steder i landet (endnu) men det er ekstremt hårdt, man får en lækker "300" krop og frem for alt, funktionel styrke. Fik det umiddelbart dårlig efter træning de første par uger, men efter det vender man sig til det og man oplever hurtig en progression ift. ens styrke. Kan varmt anbefales. Desværre er det meget dyrt de steder hvor det findes...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Halugenlampe skrev:
... hvordan man så udvikler en så prægtig vinmave, det ved jeg ikke. det ville nok ikke skade at drikke en flaske rødvin om dagen, hvis du har ambitioner i den retning.

Det er da et træningsprogram, som man kan forholde sig til. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Halugenlampe skrev:
nej ærlig talt, jeg bifalder alle tiltag, der kan skræmme homofobe amf-sniffende håndværkere væk fra sitet, og lokke flere tøser til. nu må i andre gøre jeres del.

Hov hov hov :(

Medlem
Brugeravatar

Ninjamel skrev:
Halugenlampe skrev:
nej ærlig talt, jeg bifalder alle tiltag, der kan skræmme homofobe amf-sniffende håndværkere væk fra sitet, og lokke flere tøser til. nu må i andre gøre jeres del.

Hov hov hov :(

aeae

Medlem
Brugeravatar

KeepOnFlyin skrev:
jeg vil godt ha hoved på den der.. ligner en jeg har set før !

Hehe, det kunne jeg næppe forestille mig, du har ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hehe tråden burde hedde showoff med tynde narkomaner :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Nof skrev:
Synes klart man får mest ud af at træne Crossfit. Findes ikke så mange steder i landet (endnu) men det er ekstremt hårdt, man får en lækker "300" krop og frem for alt, funktionel styrke. Fik det umiddelbart dårlig efter træning de første par uger, men efter det vender man sig til det og man oplever hurtig en progression ift. ens styrke. Kan varmt anbefales. Desværre er det meget dyrt de steder hvor det findes...

Det er helt klart også min erfaring. Personligt har jeg haft kørt et hårdt program med 6 gange styrketræning om ugen + svømning og løb, men alligevel er jeg blevet langt mere hakket af at crossfite 2 måneder, end jeg nogensinde ellers har kunne drømme om.. Må ærligt indrømme at jeg er gået hen og blevet direkte hooked på crossfit, den energi jeg har haft fået i hverdagene og de resultater jeg har haft opnået siden jeg er begyndt på det, er way beyond expectations..

Men ellers ser mit MEGET pakkede program ellers sådan her ud:
Mandag: Crossfit + light ryg træning + bodypump
Tirsdag: Crossfit + light ben træning
Onsdag Bryst + skulder + svømning (Svømningen er virkeligt dejligt efter en gang normal styrketræning, man føler man får strakt godt ud i alle ledene, og man nærmest bliver resettet til dagen efter :))
Torsdag: Crossfit + Bodypump
Fredag: Pure guns + mave
Lørdag: DOG kun hver anden weekend står den på Quadlon (Svømning, cykling, løb + ronning, noget vi selv er kommet på)
Søndag: Chill, eller hygge crossfit, alt afhængig af energi, og lyst :)

Men lige til sidst, så har du helt ret i at der desværre ikke er særligt mange Crossfit centre endnu, men er sikker på at de nok langsomt skal dukke op.
I vores nuværende styrkecenter har vi lige ansøgt til kommunen (Da vi er en forening) om at få nogen større lokaler, så vi kan lave styrkecenter/crossfit center, hvor både crossfitters, og normale styrketrænere kan værre. Håber virkeligt Holbæk kommune rækker hånden frem her, og køber vores forslag om at det vil skabe større aktraktion til holbæk, da der bla. kun er ca. 5 Crossfit centre i DK, og det helt klart er en slags upcomming trendy fitness, som mange vil nyde godt af :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
nu kan det godt være at jeg spørger dumt, men hvad er crossfit? er det nogle maskiner eller en bestemt måde at styrketræne på?

Medlem
Brugeravatar

http://www.easyliving.dk/05_Sund_og_Sla ... ss-Fit.htm :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nof skrev:

Hvordan er det funktionel styrke?
Styrkeløft er vel også funktionel styrke? Styrkeløft kombineret med konditionstræning er vel endnu mere funktionelt?

Jeg ved godt hvad du mener med funktionel styrke, ofte synes jeg bare ordet er slynget rundt uden at have hold i sig. Hvorfor skulle crossfit være mere funktionelt end styrkeløft fx.

Halugen: ser godt ud, du kunne måske godt lige have 5-6kg muskelmasse mere på kroppen.
Ellers, Halugen, er det en dum idé ikke at træne både ryg og skulder. Nu ved jeg ikke om du træner ryg, men det ligner umiddelbart ikke, at du laver pulldowns/pullups. Og at træne skulder er vigtigt, specielt med over-hovedet pres, da de korrigerer din holdning (givet du har en dårlig), eller styrker din gode holdning..
jaja

træning om lidt : )

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes det der crossfit lyder lidt underligt. Er det med bodybuilding som formål?
Er lige startet lidt forfra, fordi påskeferien var én lang bytur med druk og 1 måltid om dagen :s - tabte ca. 3 kilo. Så er igang med et highrep program, og synes det er helt vildt hårdt, men effektivt. Er hoppet meget ned i kiloene på vægtene, men stiger hurtigt igen, og min kropsvægt stiger med ca. 0,5 kilo mellem hvert træningspas O.O

Tog billederne i dag til min log, er desværre ikke så god til at pose:
Billede
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]