Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg havde godt nok ikke lige regnet med at jeg skulle opleve noget så psykedelisk allerede som 15 årig...

Det hele startede fredag 23/5... Jeg havde sidste skoledag, og omkring en 14 tiden startede vi med at drikke... Vi drak så videre i løbet af dagen og aftenen, og får får også taget en 350-400 mg amf... Jeg har drukket ca 12 genstande i løbet af hele dagen, så jeg havde ikke specielt meget alkohol i kroppen...

Kl 0.30: Jeg tager 1 kex ( dobbelt rolex ), og vi tager i byen.

Kl 1.40: Hmmm jeg har rendt rundt og bevæget mig rimelig meget den sidste times tid, men har kun kunne mærke lidt optur... Men så sker der noget... Den virker... Nå jeg skal videre i historien.

Kl 6: Jeg har lige taget den 3 kex, og har også fået taget 250 mg amf mere lidt tidligere... Jeg begynder at sidde og kigge på en og pludselig kommer der rimelig meget snot ud af næsen på ham og laver bobler... Han mærker efter og der er ikke noget... Weird... Jeg begynder at tænke lidt over om det kunne være MDA i de kex, da de også tog utrolig lang tid om at virke... Men da jeg har taget en forholdsvis stor dose slår jeg det væk igen...

Kl 6.45: Mig + 4 venner ankommer hos den ene ven. Jeg gir dem lige navne så det er lettere at følge. Udover mig selv var der S, W, T og J. Vi kommer ind og skynder os at lavet et lille mix med 0.25 g 90'er. Vi har også 4 g pot, begge slags købt på staden.
Jeg overvejer med mig selv om jeg skal ryge med, da jeg syns jeg er pænt stimuleret i forvejen med blir enig med mig selv om at jeg bare vil ryge en lille smule. Det skal lige siges ingen af os som er til stede ryger tit, faktisk har vi INGEN tolerance ang. hash. Mig, S og T er på kex men jeg er klart den mest påvirkede af os. W og J er kun på amf.
Nå vi fyrer så op i piben og jeg ryger vel 0.2 g pot, ihvertfald MEGET lidt. De andre ryger ca det samme, undtagen J som suger lidt mere til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Kl 7: Vi er begyndt at blive lidt skæve, og specielt J har grineren på. Jeg sidder så og glor lidt på hende og pludselig begynder hun at ligne en sabel tiger i hovedet [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Pludselig "vågner jeg op" og W siger at jeg faldt sammen i hak i bedste robot stil. Hmmm jeg er allerede begyndt at få nogle skumle tanker, og har en eller anden ide om at de kex der vil dræbe mig. Pludselig "ruller der en film ned for øjnene" og fjerner farverne i rummet. Jeg får endnu et blackout, hvor jeg vender ind i en anden, ond verden. I denne verden ser jeg J sige: A va og bagefter får hun grineflip. Bum jeg er tilbage i den almindelig verden, og J kigger skummelt på mig og spørger om der lige skete det samme for mig. Vi går så ud på toilettet for at snakke og blir faktisk rimelig bange. Først tror jeg det er noget åndeligt som overtager os. Vi går så ind i stuen igen, og de andre kigger bekymret på os. Det næste jeg husker er at jeg forsvinder tilbage i den onde verden, men kommer først ud af den da W har taget mig ind i hendes seng. Jeg føler jeg er ved at dø, og hun kigger skummelt på mine øjne og siger de triller rundt. Hun mærker på mit hjerte og jeg kan se hun er VIRKELIG bekymret. Nogle af de andre kommer ind, og over deres hoveder er nogle avis artikler hvor der står jeg er død osv. Imens jeg flyder ned i sengen, bliver trukket ud af min krop... Mine organer står af, jeg er sikker på jeg er død. Det næste jeg husker er en masse farver og lyde jeg blir mødt af imens jeg svæver op, sikkert mod himlen.

Pludselig kommer jeg helt tilbage til den almindelige verden, og jeg ser en græsplæne udenfor blokken som jeg vil ud på, for har hørt natur er godt i lignende situationer. På det tidspunkt er både mig, S og J så langt væk. W tager mig og S med ud til græsplænen, mens ligger J i seng.
Vi går så ned på plænen og det hele går i hak, som hvis du er MEGET fuld. W sætter så os to på bænken og kigger mod blokken, mens hun selv sidder med ryggen mod et plankeværk.
Når jeg kigger mod blokken, kommer jeg ind i en tegneserie verden sammen med S, men når vi vender os om blir alt normalt og man kan se W er meget bekymret. Først der går det op for mig at der er noget psygisk galt i stedet for fysisk, og på en måde bliver jeg lettet.. Lidt underligt...

Vi går så op i lejligheden igen, og J er heldgivis for hende faldet i søvn. T og W er på det tidspunkt rimelig normale.

Derimod er mig og S langt væk, og jeg bliver gang på gang ligesom suget ind i den onde verden, men man vågner nogle gange op og vi prøver at spille kort og høre musik for at få tankerne væk. Jeg oplever også UTROLIG mange farveskift over alt. Jeg føler også verden er en film, og jeg er overbevist om at vi skal indlægges bagefter det her.

Kl 10-10.30: Mig og S er blevet rimelig normale nu. Vi bliver ikke trukket direkte ind i den onde verden så tit, men nu er W og T på vej. Det har de sikkert været længe, men først nu opdager jeg det. 2 venner som er rimelig normale ankommer for at tage over, da vi alle jo er fucked. Da W gik ind i hendes "trip" var det sq svært at håndtere da hun er 21 og var lidt som min mor igennem trippet. Hun sang for mig inde i sengen osv. Hun ligger sig helt inde nogle gange, laver onde blikke mens hendes øjne ruller rundt.

Alt dette fortsætter indtil kl ca 13, hvor alle andre sover undtagen mig. Jeg ved ikke hvorfor men jeg er SÅ bange for at få mareridt. Kl 14 vågner J så og jeg fortæller hurtigt hvad der er sket. Hun bliver utrolig skræmt, det er da klart. Men hun var så heldig kun at opleve starten af det.

De vise ord, og de dumme spørgsmål [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] :
Idag føler jeg mig stadig ikke helt normal, har rigtig mange tanker igang og det hele er lidt skræmmende. Jeg vidste godt MDMA og hash kunne blive MEGET underligt men aldrig så meget som det her.

Hvis i har kommentare, gode råd eller noget anden hvad man kan gøre for at få bad trippet væk fra ens liv igen, altså lidt glemme hvad der er sket og komme over det, så skriv og hold det lige seriøst...

Sry den lange tekst [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så fortæl mig lige, Alkoholic... Var det en fed sidste skoledag med stoffer, eller hvad? Du ville jo så gerne være narkoman på din sidste skoledag. Dét var så, hvad du fik ud af det.

P.s.: Du har sgu da taget en overdosis amf. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 25 Maj 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

Psygoa>>> Ja det var faktisk en fed sidste skoledag...

Nej det tror jeg nu ikke... Det amf blev taget over ca 12-14 timer så...

Og hvad jeg laver om morgenen når dem ligger og sover kan vel også være lige meget? skulle jeg så bare ligge mig hjem og sove i stedet for at tage til morgenfest...

Seriøst tag dig sammen, det har intet med det forgående topic at gøre så svar over PM!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>

Seriøst tag dig sammen, det har intet med det forgående topic at gøre så svar over PM![/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Eller også skulle du prøve at tage dig sammen, og lytte til hvad folk skriver til dig.

Men et badtrip er jo også et trip - det må man tage med sig.

Dedikeret medlem

TM: Luk da røven, med det pis der...

Hvad mener du nu med at jeg ik lytter til hvad folk siger? Så det skulle altså være pga at det var sidste skoledag jeg fik et bad trip... Det har jo intet med det at gøre. Jeg søger noget information da jeg har haft en MEGET ubehagelig oplevelse, jeg gerne vil have noget hjælp til og det eneste man får er pis!

Det er fandme dårlig stil, og hvis ikke det som er meningen med denne side!

Dedikeret medlem

Hvis du havde lyttet til hvad folk havde sagt, og måske holdt dig fra stofferne sidste skoledag, så kunne du ha' undgået et badtrip.. Jeg tror d er d TM hentyder til...

Dedikeret medlem

Jamen hvis jeg ikke havde gjort det sidste skoledag havde jeg bare gemt de stoffer til næste weekend og så var det sket der i stedet for... Det er vel det samme!

Jeg gider heller ik diskutere alt det lort i den her post, for jeg søger noget information ik en masse lort! Svar på PM hvis i har noget omkring stoffer på sidste skoledag!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ah jeg har helt klart taget meget mere amf end det, tror mere det har været MDA + jointen der har gjordt det.

Hmm du får det bare til at lyde dårligt, jeg tror hvis det var sket for mig - ville det have været et fedt trip ... Du skal bare lige overvinde dine tanker lidt mere og huske på det "bare" er narko der kan få det hele til at være underligt og scarry ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
<HR></BLOCKQUOTE>

Snak da ordentligt til folk ...

Medlem

Geografisk sted: Jylland
@Alcoholic - se her :

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Hvad mener du nu med at jeg ik lytter til hvad folk siger?

Jeg tror det er det her han mener :

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:

Du blandede amf, alkohol, cannabis og piller med ting og sager i (mdma, måske?) - det er nærmest umuligt at vurdere præcis hvorfor du fik bad trip. Man kan kun sige at du ved kombinationen har tvunget din hjerne ud et sted hvor du ikke syntes det var rart at være, og det er derfor naturligt at opfordre dig til at tænke over om ikke det var selvforskyldt.

Apex

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Drop da den aggressive tone Alcoholic, måske prøver folk herinde rent faktisk at hjælpe dig - også selvom det måske ikke er med at give dig en "facit-liste" til at komme let og smertefrit over din dårlige oplevelse.

Når der bliver hentydet til et tidligere topic, er det måske fordi de fleste mener, at det har en del mere med sagen at gøre end du selv lige går og tror. Jeg tror egentlig ikke så meget det er selve sidste skoledag som sådan der gør udslaget for folk, men mere at du ikke er særligt gammel, og blander en masse forskellige ting sammen over en periode på næsten 24 timer fordi at "nu skal du sq være lam".

Herregud, der er en del herinde der har prøvet vildere ting, men de fleste har vel også været ældre og mere erfarne end dig, og de har sikkert også fået et rap over nallerne i ny og næ.

Heldigvis har jeg aldrig selv fået et badtrip (7-9-13), og jeg er heller ikke den mest erfarne her på boardet, så jeg er måske ikke den bedste til at sætte mig ind i situationen. Men under alle omstændigheder mener jeg personligt du burde tage dit (mis)brug af stoffer op til revision. Hvem ved, måske var din oplevelse et varsel om at det kan gå meget værre, og du skal tage en slapper mens legen er god?

Under alle omstændigheder: Held og lykke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis du ikke kan tåle at høre folks mening, uden at føre sådan en tone, synes jeg du helt skulle lade være at skrive.

Som flere har skrevet, er du alt for ung til sådan nogle "cocktails" der.. men nu har du lært det på den hårde måde. Det ville nok have været smartere at lytte lidt- men sådan kan det jo gå, når man er ung og naiv :-P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Topic flyttet...(hvis ikke i har set det [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img])

Du har fået dig en ordentlig rystetur Alkoholic, lær af det. Og lyt mere til andre, det er det boardet er her for; så vi kan drage på andre folks erfaringer, det er godt du poster om din oplevelse, men vær åben for kritik, det lærer man meget af.

-Satori

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Omkring det med at nyde det... Jeg var SLET ikke forberedt på noget så sygt... Og efter det med at jeg troede jeg skulle dø gik jeg fuldstændig i panik!
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er netop det der er problemet med psykedeliske stoffer (MDMA/MDA+hash combo'en´i dette tilfælde) i en ung alder. Man er ikke nødvendigvis klar til at acceptere de oplevelser som man får, og det kan være meget vanskeligt at håndtere.

Mit råd til dig er helt at droppe stoffer i et pænt stykke tid, og så bruge tiden på at efteranalysere den oplevelse - du har brug for det. Du skal bestemt også holde dig fra forsøg med svampe, psykedeliske ting er vist ikke lige din kop te. Hvis du føler behov for det, så gå nogle lange ture, hvor du kan få tænkt det hele igennem, snak med folk som har prøvet lignende ting, osv.

Du skal nok komme videre i konteksten, stol på det.

Og så til folk på boardet, nu har vi vist fået slået fast at det ikke var smart det han gjorde, og lad os så hjælpe ham lidt i stedet, selvom han selvfølgelig skal tale ordentligt til folket [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tidligere holdmedlem

for at du måske an forstå hvor slemt et ægte badtrip er så tag dit mdma badtrip og gang med 100.......så slemt kan et lsd badtrip være!

Medlem

Jeg vil bare sige, at det i mine øjne altså ikke er meningen, at en 15-årig nakker et helt gram amf, æder 3 piller, drikker sig stiv OG så lige ryger en fed eller to. Der er INTET at sige til at du får det lidt mærkeligt! Det er da fuldkomment forrykt at tage disse mængder/combos i en alder af 15! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Hvis du absolut vil smadre din hjerne fuldstændigt, så be my guest, men du ville nok have godt af at holde dig til 10 bajere.

Dedikeret medlem

Alco> Kan ikke råde dig til andet end at lytte til dit badtrip, og dig selv. Sådanne oplevelser kommer ikke pga én ting, men mange. Og du burde tænke dig godt om og mærke godt efter for at finde årsagen ( selv om de fleste af os af erfaring nok har en god ide om hvad det er) Og hvis du ikke er i stand til det vil jeg råde dig til helt at stoppe med stoffer. For lykkes det dig ikke vil det næste badtrip bare blive værre og det næste endnu værre. Get the point?

Har selv haft 1 bad trip, og det var det værste jeg nogensinde har oplevet, men set i bakspejlet var det helt klart også hvad jeg fortjente, og personligt tror jeg at havde jeg ikke haft det badtrip så var tingene blevet endnu værre.

Intet opstår af sig selv!

Bøh - out

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sparg:
Jeg vil bare sige, at det i mine øjne altså ikke er meningen, at en 15-årig nakker et helt gram amf, æder 3 piller, drikker sig stiv OG så lige ryger en fed eller to. Der er INTET at sige til at du får det lidt mærkeligt! Det er da fuldkomment forrykt at tage disse mængder/combos i en alder af 15! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Hvis du absolut vil smadre din hjerne fuldstændigt, så be my guest, men du ville nok have godt af at holde dig til 10 bajere.
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay måske skulle du se ordentligt efter hvad jeg skrev...

Jeg har ikke været fuld, genstandene var fordelt over 12 timer... Jeg tog "kun" 600 mg amf, ikke 1 g... og røg ca 0.2 g pot! Du skal heller ik overdrive vel!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når man får sådan et rap over nallerne er det nok på tide at tage sit forbrug op til revision... jeg har selv fået det af svampe og for meget skunk og det var bestemt ikke behageligt. Det skete i marts, og der gik vel omkring en uge før jeg følte mig 100% normal... og nu her er jeg stadig bange for at tage hårdere stoffer, og er et par gange mens jeg har røget hash blevet så nervøs for at jeg skulle få det dårligt at jeg skulle få det dårligt at jeg har været nødt til at gå hjem (eller i et tilfælde smide Satori ud af mit hus [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]).
Jeg vil snart tage svampe igen for at komme lidt over min frygt, da jeg føler at jeg har bearbejdet min oplevelse nok nu. Men hold en pause og start langsomt ud igen, for hvis du bare snupper det du plejer er der stor risiko for at det går galt.

Men held og lykke da, og god bedring eller hvad man nu skal sige... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

jeg tror måske bare du skal stoppe med at gå i byen i et stykke tid, og stoppe med at indtage narko et stykke tid!

du spurgte selv efter folks meninger! så den må du jo regne med at få!!!

Nytårsaften spiste en af mine venner 5 kiks, og den dag idag er han ikke kommet over det! han var en type der tit gik i byen, prøvede sig frem med stoffer ovs... han har ikke været i byen siden!!

jeg vil ikke dømme dig, for jeg tog selv lige så mage stoffer i din alder som du selv beskrev! og lyttede ikke til de store, der bare ville mig det bedste ved at forklare mig virkningen ved at blande og overdrive...

Men tro mig du blir klogere.... det vil jeg håbe for dig.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Tina [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]