Jeg havde godt nok ikke lige regnet med at jeg skulle opleve noget så psykedelisk allerede som 15 årig...
Det hele startede fredag 23/5... Jeg havde sidste skoledag, og omkring en 14 tiden startede vi med at drikke... Vi drak så videre i løbet af dagen og aftenen, og får får også taget en 350-400 mg amf... Jeg har drukket ca 12 genstande i løbet af hele dagen, så jeg havde ikke specielt meget alkohol i kroppen...
Kl 0.30: Jeg tager 1 kex ( dobbelt rolex ), og vi tager i byen.
Kl 1.40: Hmmm jeg har rendt rundt og bevæget mig rimelig meget den sidste times tid, men har kun kunne mærke lidt optur... Men så sker der noget... Den virker... Nå jeg skal videre i historien.
Kl 6: Jeg har lige taget den 3 kex, og har også fået taget 250 mg amf mere lidt tidligere... Jeg begynder at sidde og kigge på en og pludselig kommer der rimelig meget snot ud af næsen på ham og laver bobler... Han mærker efter og der er ikke noget... Weird... Jeg begynder at tænke lidt over om det kunne være MDA i de kex, da de også tog utrolig lang tid om at virke... Men da jeg har taget en forholdsvis stor dose slår jeg det væk igen...
Kl 6.45: Mig + 4 venner ankommer hos den ene ven. Jeg gir dem lige navne så det er lettere at følge. Udover mig selv var der S, W, T og J. Vi kommer ind og skynder os at lavet et lille mix med 0.25 g 90'er. Vi har også 4 g pot, begge slags købt på staden. Jeg overvejer med mig selv om jeg skal ryge med, da jeg syns jeg er pænt stimuleret i forvejen med blir enig med mig selv om at jeg bare vil ryge en lille smule. Det skal lige siges ingen af os som er til stede ryger tit, faktisk har vi INGEN tolerance ang. hash. Mig, S og T er på kex men jeg er klart den mest påvirkede af os. W og J er kun på amf. Nå vi fyrer så op i piben og jeg ryger vel 0.2 g pot, ihvertfald MEGET lidt. De andre ryger ca det samme, undtagen J som suger lidt mere til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Kl 7: Vi er begyndt at blive lidt skæve, og specielt J har grineren på. Jeg sidder så og glor lidt på hende og pludselig begynder hun at ligne en sabel tiger i hovedet [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Pludselig "vågner jeg op" og W siger at jeg faldt sammen i hak i bedste robot stil. Hmmm jeg er allerede begyndt at få nogle skumle tanker, og har en eller anden ide om at de kex der vil dræbe mig. Pludselig "ruller der en film ned for øjnene" og fjerner farverne i rummet. Jeg får endnu et blackout, hvor jeg vender ind i en anden, ond verden. I denne verden ser jeg J sige: A va og bagefter får hun grineflip. Bum jeg er tilbage i den almindelig verden, og J kigger skummelt på mig og spørger om der lige skete det samme for mig. Vi går så ud på toilettet for at snakke og blir faktisk rimelig bange. Først tror jeg det er noget åndeligt som overtager os. Vi går så ind i stuen igen, og de andre kigger bekymret på os. Det næste jeg husker er at jeg forsvinder tilbage i den onde verden, men kommer først ud af den da W har taget mig ind i hendes seng. Jeg føler jeg er ved at dø, og hun kigger skummelt på mine øjne og siger de triller rundt. Hun mærker på mit hjerte og jeg kan se hun er VIRKELIG bekymret. Nogle af de andre kommer ind, og over deres hoveder er nogle avis artikler hvor der står jeg er død osv. Imens jeg flyder ned i sengen, bliver trukket ud af min krop... Mine organer står af, jeg er sikker på jeg er død. Det næste jeg husker er en masse farver og lyde jeg blir mødt af imens jeg svæver op, sikkert mod himlen.
Pludselig kommer jeg helt tilbage til den almindelige verden, og jeg ser en græsplæne udenfor blokken som jeg vil ud på, for har hørt natur er godt i lignende situationer. På det tidspunkt er både mig, S og J så langt væk. W tager mig og S med ud til græsplænen, mens ligger J i seng. Vi går så ned på plænen og det hele går i hak, som hvis du er MEGET fuld. W sætter så os to på bænken og kigger mod blokken, mens hun selv sidder med ryggen mod et plankeværk. Når jeg kigger mod blokken, kommer jeg ind i en tegneserie verden sammen med S, men når vi vender os om blir alt normalt og man kan se W er meget bekymret. Først der går det op for mig at der er noget psygisk galt i stedet for fysisk, og på en måde bliver jeg lettet.. Lidt underligt...
Vi går så op i lejligheden igen, og J er heldgivis for hende faldet i søvn. T og W er på det tidspunkt rimelig normale.
Derimod er mig og S langt væk, og jeg bliver gang på gang ligesom suget ind i den onde verden, men man vågner nogle gange op og vi prøver at spille kort og høre musik for at få tankerne væk. Jeg oplever også UTROLIG mange farveskift over alt. Jeg føler også verden er en film, og jeg er overbevist om at vi skal indlægges bagefter det her.
Kl 10-10.30: Mig og S er blevet rimelig normale nu. Vi bliver ikke trukket direkte ind i den onde verden så tit, men nu er W og T på vej. Det har de sikkert været længe, men først nu opdager jeg det. 2 venner som er rimelig normale ankommer for at tage over, da vi alle jo er fucked. Da W gik ind i hendes "trip" var det sq svært at håndtere da hun er 21 og var lidt som min mor igennem trippet. Hun sang for mig inde i sengen osv. Hun ligger sig helt inde nogle gange, laver onde blikke mens hendes øjne ruller rundt.
Alt dette fortsætter indtil kl ca 13, hvor alle andre sover undtagen mig. Jeg ved ikke hvorfor men jeg er SÅ bange for at få mareridt. Kl 14 vågner J så og jeg fortæller hurtigt hvad der er sket. Hun bliver utrolig skræmt, det er da klart. Men hun var så heldig kun at opleve starten af det.
De vise ord, og de dumme spørgsmål [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] : Idag føler jeg mig stadig ikke helt normal, har rigtig mange tanker igang og det hele er lidt skræmmende. Jeg vidste godt MDMA og hash kunne blive MEGET underligt men aldrig så meget som det her.
Hvis i har kommentare, gode råd eller noget anden hvad man kan gøre for at få bad trippet væk fra ens liv igen, altså lidt glemme hvad der er sket og komme over det, så skriv og hold det lige seriøst...
Sry den lange tekst [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
|