Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Hej Alco, det har vist været en slem tur. Der findes ingen facitliste til at løse de problemer, du har nu.

Prøv dog et bearbejde dine tanker. Gentag aftenen inde i dit hoved en stille dag/aften. Skriv nogle af de tanker og oplevelser ned du havde under dit badtrip. Det plejer som regel at hjælpe - i hvert fald en smule. Alle tankerne og oplevelserne kan virke meget uoverskuelige dagene derpå. Derfor er det en god ide med lidt "orden" på dem.

Jeg havde selv et badtrip for omkring 1 år siden nu. Der gik ret lang tid, før jeg kom helt ovenpå. De første 2-3 dage tænkte man heller ikke på andet end trippet.

Held og lykke.

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg havde godt nok ikke lige regnet med at jeg skulle opleve noget så psykedelisk allerede som 15 årig...

Hvis i har kommentare, gode råd eller noget anden hvad man kan gøre for at få bad trippet væk fra ens liv igen, altså lidt glemme hvad der er sket og komme over det, så skriv og hold det lige seriøst...
<HR></BLOCKQUOTE>

Well, sådan ka' det jo gå [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg synes ikke du skal forsøge at glemme hvad du har oplevet. Tværtimod, så ville jeg hellere at du opfattede det som en slags 'gave' (om den så er nice eller ej, er et helt andet spørgsmål).
Du har fået en oplevelse, som _ka'_ være go' at ha' med i bagagen på din videre færd.

Alco, det er nok rigtigt at du er meget ung, og måske ikke burde ha' rørt narko før meget senere. Men det har du jo altså gjort, og det ka' der ikke laves om på nu, så det er der vist ingen grund til at spekulere mere over.
Jeg ved ikke hvad der dybest set driver dig til at gøre de ting du gør. Dine motiver kender du bedst selv. Men du ka' roligt regne med at alt hvad du ved, _kun_ er et fragment af alt det du i virkeligheden ka' risikere at opleve. Du fik vist et lille chok af denne oplevelse, og det ka' godt ændre din personlighed resten af dit liv. Jeg tror faktisk ikke du bli'r den helt samme som før. Du _er_ jo heller ikke den samme mere; du er jo blevet en oplevelse rigere.

Jeg tror ikke nogen ka' forberede sig til denne slags oplevelser, heller ikke selvom de så var 1000 år gamle og havde nok så meget livs-erfaring. Når man oplever noget man aldrig har oplevet før, så er man jo altid en slags nybegynder. Og man får aldrig erfaring, før man har gennemlevet det der gi'r erfaringen.
Så hvis du synes det var klamt, så bør du nok forsøge at forstå at det ka' ske igen...og at det sagtens ka' blive meget dramatisk, voldsomt og Uhyggeligt en anden go' gang.
Vil du undgå det, så skal du ikke besøge 'den anden side' (eller hvad du nu selv vil kalde det). Det er helt dit eget ansvar. Men lige som der findes go'e og onde mennesker i den reelle verden, som også ka' gi' badtrips (hvis man ser lidt bredere på ordet ihvertfald), så findes der også go'e og onde ting på den anden side. Men du skal ikke løbe fra det alco, for det hører med til the game hvis du vil spille.

Så det skal du måske overveje om du vil, eller om du hellere vil vente til du er ældre med at lave flere forsøg. Hvis du overhovedet fortsætter altså. Men vid at du aldrig vil ku' være fuldstændig forberedt på den 'næste gang' Uanset hvad (men at du måske også er bedre forberedt nu, end du var før)
Når du leger med narko er det altid, i yderste instans, med livet som indsats. Men også din forstand. Harmløst legetøj bli'r det aldrig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg synes ikke du skal være så nervøs lige nu, eller tro at dit liv er gået istykker pga dette. Men du skal helt sikkert betragte det som noget alvorligt. Du skal forholde dig til det og ikke bare lade som om det ikke er sket og er noget der skal glemmes.
Du skal ikke være bange for at tænke over det du har oplevet, heller ikke selvom det måske er Ubehageligt, for du _har_ oplevet det. Og det du oplever vil altid være med til at farve dig og gøre dig til den du er som menneske, så kig på digselv og oplevelsen uden at være nervøs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Sådan er livet iøvrigt for alle; forandringer kommer og går, chokerende oplevelser oplever alle. Sådan er det at blive ældre. Sådan er det at få erfaring.
Livet er ikke en børnehave vi ka' gå Umærket igennem, og du vil helt sikkert opleve andre ting der vil virke enorme på dig (også selvom du måske aldrig rører narko igen, hvilket du dog sikkert gør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ). Men hvis du helst bare vil slippe nemmest igennem alt, så skal du ikke ta' narko.

Jeg ka' ikke rigtigt gi' dig nogle go'e råd, Alco, for vi er alle forskellige. Jeg ka' kun sige at jeg ikke synes du skal glemme det. Men måske i stedet gi' det lidt tid til at synke helt ind i dig, mens du mærker efter hvad det har gjort ved dig. Og så senere ka' du ta' stilling til om du tør ta' chancen med narko igen.
Husk at ha' tålmodighed; livet er millioner af år gammelt, men det er kun få dage siden du havde denne oplevelse, så lad vær' med at ha' travlt med at nå en eller anden konklusion.
La' vær' med at gemme noget væk for dig selv, for du glemmer det nok aldrig alligevel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Tak for de nye råd...

Ja, det var en hård tur og jeg har tænkt RIGTIG meget over det... Jeg havde også nogle skumle mareridt i nat... Jeg har også siddet og prøvet at få styr på hvad der sktete og hvorfor og jeg er kommet frem til nogle ting:

Jeg skal helt klart IKKE prøve svampe før om nogle år... Det havde jeg ellers overvejet men det er HELT slut nu...

Jeg har også tænkt på hvilke stoffer jeg vil indtage i fremtiden af dem jeg har prøvet... Hashen bliver helt droppet samn med andre stoffer, men det sker nu heller ik for tit i forvejen. Jeg har også besluttet at hvis jeg tager kex igen blir det kun med 0.5 så jeg bare blir glad, og op at køre. Altså højest 1 kex per aften.

Jeg har også et par ting at tilføje.

Jeg tror slet ikke folk har forstået som jeg kender IRL ved hvor sygt det var... Jeg var SÅ bange. Jeg tror også at det var mig som fik nogle af de andre til at bad trippe for de fleste andre havde taget doser som var på lavt niveau.

Ja det var lige mine nyeste tanker om trippet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

alco godt og høre det har sat nogen gode tanket i gang [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].......

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Havde det præcis ligesom dig første gang jeg prøvede at blande e/amf/hash, Alcoholic.
Læs evt. Min trip rapport

Det tog et stykke tid at kommer over, efter alle de mange nye tanker og oplevelser. Jeg har ikke rigtig nogle gode råd til dig, men måske vil et par ugers pause med stoffer gøre godt.
God bedring [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Må.. Drille.. Mobbe..

Arj, Alco, pm.

Dedikeret medlem

@Woody Jeg blev bare træt af at få smidt lort i hovedet fra starten af...

Omkring det med at nyde det... Jeg var SLET ikke forberedt på noget så sygt... Og efter det med at jeg troede jeg skulle dø gik jeg fuldstændig i panik!

@Phantom Den vil jeg lige tjekke ud [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhagen
@alco:
Synes det er nogle rigtige gode svar du har fået med dig på bagen. Det ser ud som om du har taget svarene til dig, og vil arbejde videre med hjælp fra de svar du har fået.

Men når man tager psykedeliske stoffer, bør man være forberedt på at der sker ting i ens hjerne, at der kan ske et eller andet som tricker hjernen. Man skal sq respektere stoffer, for de respektere ikke dig, de kan fucke din hjerne op, lave godt og grundigt rav i den.. Så hvis man ikke er forberedt på at der kan ske ting og sager i hjernen når man tager stoffer, så er man vel ikke helt klar over hvad man har gang i og dermed hvad man putter i hovedet. Uanset hvor store eller små mængder man indtager er der altså en risiko for at der kan ske noget ubehageligt.
Og dermed er en cocktail som i fik nok lige i overkanten, når man er måske ikke er så erfaren igen, ved dog ikke hvor erfaren du er, men du omtaler dig selv med nærmet stolthed, at du er med til at gøre Fredericia fucked. Jamen så burde du også vide bedre end at hælde forskellige drugs cocktails i ædespalten.

Så må man tage hver sin ting til hver sin tid, dermed mener at jeg man kunne starte med at prøve sig frem med amf, uden andre stoffer. Dernæst måske prøve sig frem med kix. Når man så efterhånden har lært sig selv at kende på de forskellige stoffer og man ved hvordan man reagerer, psykisk og fysisk, kan man stille og roligt begynde at eksperimentere med at blande de forskellige stoffer.. Måske lidt kedeligt, og det virker måske mere vildt eller spændende at kaste sig ud i det og blande dem alle sammen på en gang!! But better safe than sorry...

I sin tid fik jeg af vide at når man tager psykedeliske stoffer, skal der helst ikke være nogen "skeletter i skabet" f.eks ting du har oplevet, som har gjort et indtryk på dig, på den ene eller anden måde, som ikke er blevet bearbejdet færdigt. Det kan ligge dit "jeg" i hjernen eller i din underbevidsthed.
Man skal så vidt muligt prøve at tænke positivt uden at man pådutter sig selv det, men det kan måske være svært hvis man først får tænkt noget dårligt, at holde den positive linie.
Man helst undgå psykedeliske stoffer hvis man har en dårlig dag.
Og så er psykedeliske stoffer nok ikke for folk med dårlig psyke.
- Selvfølgelig er vi alle forskellige, og dermed reagerer vi også forskelligt, gør ting og tænker forskelligt.. Så ovenstående er ikke et fast regelsæt der skal følges, men de kan være gode at have med på bagen når man tager psykedeliske stoffer.

Ingen kan forklare hvorfor du fik et badtrip, det kan være mange ting, der har tricket dig. Det kan være din underbevidsthed der har hevet nogle tanker frem, eller at du i et split sekund har tænkt en dårlig tanke, det har måske startet en lavine af dårlig tanker. Du er evt blevet chokket, måske forskrækket eller overrasket over tanken, eller noget andet du måske har tænkt på, at det er gået helt
galt.

Det kan meget vel være dig der har påvirket dine venner, for det er jo ikke det fedeste at se en ven gå ned med flaget. Så er der måske nogle andre der blevet triste over det, som også kommer ned med flaget, . Nogen kalder ”bad luck” nogen vil måske vælge at kalde det masse hysteri.

Men, nej der er INGEN der kommer til at forstå lige præcist hvordan DU havde det og hvor bange du var, det virker sq lidt som om at du på en måde forventer at alle skal forstå .. Det sq ikke bare lige at sætte sig ind i eller forstå, "smerten / oplevelsen" ved badtrip, hvis man ikke har haft et badtrip. Men til gengæld sidder der folk der ude som har prøvet et badtrip, som ved hvad det drejer sig om, og kan relatere til hvordan du havde det, fordi de selv har prøvet det. Men forstod DU hvis der var nogen der fortalte dig om deres badtrip, kunne DU så sætte dig 100 % ind i og forstå hvad de havde oplevet?

Du valgte jo selv, at reklamere for at du skulle tage stoffer på din sidste skoledag. Der var flere der synes du brude lade være, og drikke nogen fadbamser i stedet for og måske nyde en jay.
Men du havde jo allerede besluttet dig, og var ikke særlig modtagelig for fadbamse idéen.
Og når du så kommer og fortæller at den aften endte i et badtrip, så er det vel forståligt at du får en blandedet modtagelse. Når der så er nogen der fortæller dig at du skulle have lyttet ordenligt efter, og du så slynger ud med at ”det er et helt andet enme, som slet ikke har noget at gøre med at jeg fik badtrip”. Det har det jo, for hvis du havde lyttet efter, var du sikkert ikke endt med et badtrip.
Men som du selv siger, var det ikke sket der, ville det nok ske næste weekend, for så ville du have gemt de drugs du havde. Så be´r du jo også næsten om det, der er jo ingen der siger at du behøver at kaste alt hvad du har af drugs på én gang ind i ædespalten.

Så når du så spørg efter kommentarer, gode råd og andet, så må du sq forvente at folk kommer med deres ærlige mening, os selvom den er negativ. Helt ærligt du kan sq da ikke tillade dig at blive sur på folk, når du selv har bedt om deres kommentarer. Det er da dig der køre total dårlig stil. Jamen det er sq altid seriøst at der er en der har haft et badtrip, og en JA det er MEGET ubehageligt for alle dem som oplever et badtrip. Man må tag det sure med søde, for når man beder om hjælp kan man sq da ikke tillade sig kun at modtage positiv hjælp, man skal sq da også noget negativt med, såsom: ”du burde vide bedre” og ”have tænkt dig om før du fyldte ædespalten med en cocktail” etc etc.

Vidste du at ØL og andet spiritus nedsætter ens hjertebanken? Og så siger det vist sig selv at kix & amf øger hjertebanken? Så når man nyder de 2 vidt forskellige nydelses midler samtidig, kan hjertet ikke finde ud af om det banke hurtigt eller langsomt. Så det i sig selv er en dårlig cocktail.

Du skriver at du vil udskyde det at prøve svampe, jeg synes at det er et rigtigt fornuftigt valg, du har fået taget dig. Og at du vil droppe hash og skære ned på kixen lyder rigtigt godt. Du bør forsætte med at tænke over tingene. Synes det virker som om at du ved at du har brændt nallerne, og godt ved at det kræver sit at komme over det. Så brug den tid der skal bruges, det nytter ikke springe over hvor der er lavest. Måske bliver du ”hjemsøgt” af oplevelsen, men et er sikkert, du glemmer den ikke lige foreløbig. Prøv evt at snakke med en god veninde, som ikke var med, for hun har nemmere ved at objektiv, og måske snakke igennem med den veninde du var sammen med den aften, som du ”delte” badtrip med. Ved at snakke om det kan du, med tiden og flere oplevelser, lære at mærke på din krop og dit sind, små tegn på at du lige skal måske være opmærksom på dig selv og dine omgivelser.

Både ris og ros til dig, samt mit syn på det at tage stoffer. Måske vil du synes at det er noget bæ, måske synes du at noget af det var noget du kunne bruge og tage med dig videre i livet. Synes at du opfør dig forkert, man kan ikke først sige ”kom med kommentarer tak”, for at derefter blive sur, når nogen siger deres ærlige mening bare fordi du synes det er noget pis, men ta´ at lær af det folk siger til dig.

@JEL

Kunne ikke have sagt det bedre selv.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@ALL

Fik lige skrevet en halv roman.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men hvis du mener at jeg er forkert på den eller at det jeg har skrevet er helt hen i vejret, så kom glad og sig det til mig. Vil da gerne have de rigtige informationer, og en kommentar til det jeg har skrevet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er nogen rigtig gode poster fra jer to, Iboga og JEL [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

@Iboga

Jeg har læst din post igennem nu, og har lidt blandede meninger men først og fremmest tak for den lange kommentar [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg syns IKKE selv jeg reklamerede med at Fredericia er fucked up og at jeg hjalp til osv... Hvis i forstod det sådan var det ihvertfald ikke min mening!

Det med at alkohol sætter hjerteslagene ned vidste jeg sq ikke... Så har jeg lært noget nyt idag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tror stadigvæk ikke i har forstået det med stofferne og alkohol og sidste skoledag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg havde længe planlagt hvad jeg ville tage sidste skoledag, og i får det til at lyde som om jeg slet ikke ville drikke med klassen osv... Det passer sq ik, det kan i vel også se på mit nick [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg elsker selv at drikke og tager kun stoffer ved speciale lejligheder....

Til sidste vil jeg sige at jeg ikke prøver at glemme oplevelsen, har tænkt MEGET over det...

Det med at snakke den igennem med andre har jeg gjort lidt, og har også snakket med nogle af de andre som jeg bad trippede med... Undtagen den ene, som lukker sig en del ind [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Nå slut herfra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

@alco

Jamen kom da bare dine meninger, evt på PM?

Ang det med Fredericia, var det dig der startede med at sige:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Velkommen til Fredericias unge TM I know Fredericia er en mega fucked by hvad det angår stoffer...
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorpå Speedy sagde at du var med til at gøre den endnu mere fucked, hvilket du gav ham ret i. Men jeg brugte det kun som provokation mod dig, mest for at finde ud af hvor erfaren du er og for at prøve at vise at du burde tænke dig om inden at du hælder Cocktail i ædespalten.
Men hvis det er din og Speedy´s interne humor, jamen så fred være med det, for så jeg bare misforstået det. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men prøv at læse det topic igennem en gang prøv at se... For jeg forstod det sådan.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jamen der kan man jo bare se! Jeg tror det er i Norge eller også er det i Sverige men der har været vist en god håndfuld personer der er døde, og der har lægerne fundet ud af alle personerne havde drukket Vodak + Red Bull, hvorpå de så har fundet ud at det er dårlig cocktail.. det var meget fremme, var det sidste sommer??

Jamen selvfølgelig skal man da drikke på sidste skoledag, sådan er det bare!
Jeg konstaterede bare at det virkede som om at du hellere ville lamme dig, end at drikke.
Jeg ville bare vise dig at sidste topic har en sammenhæng med dette, nemmerly ved at de rådet dig til at drikke i stedet for, men du ender med at sidde sidste skole dag med et badtrip.
Jeg kan sq godt huske hvordan sidste skoledag var, selvom det er ved at være en del år efterhånden, men dog ikke så meget støv på loftet at jeg ikke kan huske. Dengang drak man, der ingen der lamme sig den gang på sidste skole dag, i hvert fald der hvor jeg gik i skole. Måske en par jay´s men så var det også meget vildt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg har ikke læst eller udtryk på nogen måde, at du ikke ville være sammen med din klasse, så den må de andre tage æren for.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvis du har planlagt hvad du ville tage sidste skole dag, og alligevel valgte at gemme det til næste weekend, så tror jeg sq ikke at chancerne er så store den eller en anden weekend, for der jo mange ting der spiller ind, når man får badtrip, det som sagt være noget man fik tænkt på, men det kunne jo være at du ( lad os sige at det var noget du fik tænkt)ikke fik tænkt på lige præcis den ting, og så har alt jo en rolle: sted, menneskerne, stemmningen, og ens eget humør. Det er jo nogle ting der er skiftene hele tiden.
Men altså nogen lammer sig sidste skole dag, og andre drikker. Sådan vil det nok altid være..

Selvfølgelig prøver du ikke at glemme oplevelsen, det ligger jo dybt i dig og dine tanker, har sq ikke påstået du prøver at glemme den. Den vil følge dig det næste stykke tid, også når du skal lamme dig, så vil den sidde og lure, bevidst eller ubevidst. Så den glemmer du ikke lige pt..

Godt at du har fået tænkt over det, og snakker med nogen om det, og blev da endelig ved med det. Men HALLO!!! Du må sq hive fat i vedkommende, M/K skal ikke lukke sig inde i sig selv, det er i hvert fald ikke sundt, og det kan da kun gøre ondt værrer!!!? Snakker M/K slet ikke med nogen fra den aften om det? Eller nogen udenforstående, som familie, kæreste og venner??

Dedikeret medlem

Hmm jeg tror aldrig helt at vi blir enige herinde om at lamme sig sidste skoledag... Jeg drak jo kun og tog amf om dagen og aftenen... Det fleste fra min klasse tog hjem ved 2 tiden, og der var jeg altså først lige begyndt at blive kexe ramt så... Men fuck det, det betyder sq ikke noget mere...

Nej personen lukkede sig lidt inde i sig selv, men siger selv at det går godt osv. Men jeg snakker tit med personen så det skal nok gå... Ellers er jeg også venner med personens søstre, så vi skal nok finde ud af det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Hehe, det har du nok ret i.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men cool at du har tæt kontak til M/K...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Er det mig, eller blev der pludseligt god karma igen? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Alcoholic spiste dobbelte rolex, og hvis man ser på pillreports.com og mine egne erfaringer med dem [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] så er der MDA i.

Medlem

Geografisk sted: københavn
Det er jo en rimelig lang post, og har ikke lige tid til at nærlæse nu, men noget af det jeg da hang mig fast i var; som wOODY skriver. Jeg har aldrig helt fattet bad-trip, sikkert fordi jeg aldrig har oplevet det, men de ting jeg har hørt fra badtrip; ud over hvis man ikke selv fatter at man ikke er død, har ikke lydt så skidt for mig. Det er sqda også fedt at se en masse ubehagelige ting, hvorfor ellers se en gyserfilm? - men, som sagt, har aldrig selv oplevet, men frygter ikke den dag jeg ser onde ting [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ..men lytter til jer.. venter nogle år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

btw. min sidste skoledag på kix og amf gik sq meget godt...

Esbon [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Ja Alcoholic! Flere gange!

Junior medlem

Geografisk sted: Nørrebro 4 livet
walev hva sker der for dig man..
du er 15 år og du er allered junki

fucking dimadeki man vi ses peace out

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af 2200_MaFiA:
walev hva sker der for dig man..
du er 15 år og du er allered junki

fucking dimadeki man vi ses peace out
<HR></BLOCKQUOTE>

Velkommen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og øhm tak for ordene da...

Her på boardet tror jeg ikke du kommer langt med den tone, du burde måske overveje at tone dit sprog lidt ned... Og lade være med at svine folk til.

Insane psychedelia user!

Dagens lektion i det danske sprog:
Ordet junkie kommer af verbumet junke. Dvs. at sprøjte sig med en kanyle. En junkie er en person som misbruger stoffer (som regel heroin) ved at junke sig.

Og såvidt jeg ved junker alco-knægten sig ikke, gør du ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men jooo, synes da også at 15 er for tidligt til at indtage stoffer, hvadend det er stimulanser, psychedelia eller downers, og det gælder også alkohol. Men man kan nu engang ikke ændre på kultur.

Og det siger jeg [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 31 Maj 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:

Og såvidt jeg ved junker alco-knægten sig ikke, gør du ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 31 Maj 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Du skulle vide sku du [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]