Jeps [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jo mere trafik der er ind og ud på staden, jo færre vil policen ku' snuppe.
Jeg tror hvis man gik ind og kiggede lidt på boderne og så bare gik ud igen, og bagefter fandt en anden indgang, og gentog manøvren, så ville policen ha' svært ved at følge med (for det skal jo forstille at danmark er et frit land, så man må vel gå ind og ud af boligområder ligeså mange gange man har lyst til?) Jo flere gange policen så visiterer folk uden at finde noget, jo flere resourcer skal de vel bruge for at ku' følge med, og jo mere Umulig og dyr vil deres opgave vel blive? Tror i det er noget skattebetalerne gider betale til i længden?
Ka' man ikke slå dem juridisk, så ka' man måske i antal? (vi skal ha' befolkningen på vores side) Jeg tror også det ville irritere policen og regeringen hvis flere turister kom og besøgte stedet (og især hvis de havde den slags tøj på, som gør at de ser mistænksomme ud. Eller hvis de var en lille gruppe der talte højt om al den fede hash og lignede nogen der har købt noget, selvom de ikke har) Jeg tror der findes mange kneb der ikke er voldelige eller Ulovlige, men som ville gøre livet surt for policen og fascisterne.
Problemet er jo at når de selv optrapper kampen og begynder at stresse os, bli'r vi vel desværre også nødt til at følge med, og mod-optrappe og stresse dem? Hvis vi la'r dem underkue os, så taber vi vel hvis vi ikke gør modstand? Hvis vi ka' vise hvor absurd og Urimelig politi-chikanen er for tiden, så vil den forhåbentlig møde mere og mere modstand rundt omkring i landet.
|